До АнонименТам е разликата между мене и тебе. За мене и двамата са крадци. Докато за тебе единия е добрия крадец, а другия лошия.
А какво стана с южната дъга бе, алчни и некадърни общинари?Докарахте я до Бизнес парка, а от там до Цариградското се влачиш в една лента половин час.И то ако имаш късмет.Сигурно нещо са ви пресъхнали комисионните, та търсите нови.
#10 - Какъв туризъм, бе, бате? Кой ти идва на туризъм в София? На мен един път ми се наложи да ходя от АМ Хемус до АМ Люлин и ми се отели вола докато мина през целия трафик. С подобна тангента тировете няма да минават през града, а ще минават директно - по-малко замърсяване и по-малко трафик.
Хайде още 100млн. в *** , разтоварване на ситуацията в София не става с пътища , просто трябва да бъдат изнесени голяма част от търговските и производствени "мощности" в нови промишлени зони, така правят по света, а централната част за туризъм..
За непросветените : Първоначално търга беше спечелен от Италианска фирма, която с помоща на сегашния Изпълнител беше отстранена от играта по решение на ВАС - прогнилата съдебна система на България - т.нар. гнили ябълки по думите на един посланик. Какъв Бойко какво чудо - Съдебната система е прогнила от всякъде не го ли разбрахте , тя е поставила този изпълнител, за които има съмнение , че е на Пеевски да прави обекта, но ..... не бързайте само гледайте докъде ще я докарат, може и да няма парииии
"Пътната агенция се споразумя с част от собствениците, след като увеличи 100 пъти цената на обезщетението за кв. м от 0,2 лева до 20 лева. Върховният административен съд обаче все още не се е произнесъл по останалите заведени дела от собственици"- Парцели на 6 км от ЦЕНТЪРА на СОФИЯ /от ЦУМ и Народното събрание/, платени на 10 евро, пълен ГРАБЕЖ!!!
"Проектирането и строителството на пътя струва 180 млн. лева. Отделно малко над 880 хил. лева струва надзорът на обекта."От тия 180 милиона комисионната за Бат Бойко ще е 50%, в знак на благодарност от шефа на фирмата, която по случайност печели всички обществени поръчки за строежи на пътища в България. Пари които естествено няма да бъдат декларирани и ще отидат в секретните им сметки в Швейцария, Кипър, Монако и т.н.
"Проектирането и строителството на пътя струва 180 млн. лева. Отделно малко над 880 хил. лева струва надзорът на обекта."От тия 180 милиона комисионната за Бат Бойко ще е 50%, в знак на благодарност от шефа на фирмата, която по случайност печели всички обществени поръчки за строежи на пътища в България. Пари които естествено няма да бъдат декларирани и ще отидат секретните им сметки в Швейцария, Кипър, Монако и т.н.
1,5 г. по-късно: работата по Северната тангента започна