До 38Добре но защо същата държава им взима данъци за смет, за автомобил и т.н.. ОК не прави нищо за хората но не им търси и данъци, става ли?
Къде в моят коментар са споменати, рейсове и пътници?В Германия, Франция, Белгия, Холандия и т.н. през почивните дни движението на тировете е ЗАБРАНЕНО. Какво лошо тук в БГ да им осигурим все пак алтернатива и да ги извозим от Видин, Русе до границите ни Турция и Гърция, който иска иска, ако не иска да чака два дни докато отмине забраната!
Тук за трима дето живеят на 30 километра от града и не желаят да плащат наем трябва да се поддържа влак. Същата работа като горските пътища. Решили 10 човека да живеят на *** на географиията и държавата трябва да им поддържа пътя. Добре ама тя да не е богата с петрол, че да троши пари на вятъра. Не се научихма, че не става като през комунизма. Всички да цоцат, някои повече, а държавата да плаща - е с огромни външни заеми.
До 32 Кремиковци фалира, защото рудата за него идваше от Русия. По същата тази разбита железопътна инфраструкура от Бургас до Софиа. Някой велик комунист решил, че има руда около София за Кремиковци и тети завод. ама рудата свършила. Нали са все велики умове разбиха релсите да карат руда от Русия с кораб и от Бургас с влак. А иначе железниците навсякъде са зле. Качвал съм се в поне десетина страни и там не са като в бизнес класа на самолет. Плащаш, за да получиш качество.
Защо не спасите железниците?Как ли ?Спирате всички тирове от 14.00 в петък до 22,00 часа в неделя. В този интервал ги качвате на влакови ешелони и ги карате от граница до граница, ето Ви пари в БДЖ товарни превози, ето Ви пари за железопътна инфраструктура, ще намалите натоварването по РПМ в страната, ще намалите поне 30 % и тежките ПТП-та по пътищата. Нали искате да снанем нормална държава направете го!
Кремиковци бе първият метеорологичен комбинат в света, който фалира, ще станем и първата страна с фалирал железопътен транспорт.
на 29.01. влакът София-Добрич спря заради повреда в локомотива, нито една медия не го отрази. След двучасово мръзнене ни извозиха с автобус. Докога ???!!!
15 прав си другарю железничар - фалирала железница е световен парадокс. Ха сега обясни как го постигнахте туй чудо на икономиката ?!?!Аз ще те светна - с въйпиющата си некадърност, мързел и безхаберие !!!! Железничарите трябва до един да бъдете уволнени и железницата да се създаде наново !!!От какво има полза държава бе ?!? От двама души социално слаби във вагон ?!?! Полза имате вие *** такива да ви плащат заплати за 0 % работа !!!
Ха, ха - пияндурниците от БДЖ пак се проявиха !!! Само който не е пътувал с железницата не знае какво е - пълно безхаберие и мързел. Веднъж пътувах с влак от Пловдив до Карлово, от гара Граф Игнатиево се качиха няколко железничари напът за вкъщи - познайте - пияни до козирката в края на работния ден !!!Сега БДЖ кой е виновен че нямате пътници ?!?! Борисов, Герб, Световната Банка, МВФ ?!?!! За бога, БДЖ е опасно за вашето здраве и живот !!! Нямали били пътници - няма и да имат !
апък вие искате скоростни влакове.докото жепейците постояно празнуват трифон зарезан,това няма как да се случи
Някой заспал жепеец, се е объркал нещо със стрелките. Три вагона и локомотив със 15 пасажера. Браво. Със състава на влака ще са точно колкото 20 местен микробус.
Локомотивът и двата вагона на влака София – Карлово са дерайлирали