68

До Анонимен 86

преди 9 години

Имаха дискови спирачки, имаха независимо окачване, имаха интериор който не се напукваше на всеки 2 години, имаха покрив който не провисваше, имаха много по плавни и нехъркащи скоростни кутии, по луксозните (клас Волга) имаха 5 скорости, части като разпределителна капачка (делко), карбуратори, жила , бяха светлинни години пред соца. А за двигателите няма какво да говорим, откраднаха от БМВ двигател да го сложат на москвичк, но пак не постигнаха 105 коня колкото имаше оригинала. Мисля че стига, А?

67

Анонимен

преди 9 години

Безумно здрави ги правеха, но нямаха удобства, а повечето хора гледат само удобствата.

66

Анонимен

преди 9 години

iИмаше едно военно поделение до Герман, където като закъса някой Хамър, викаха старата УАЗ-ка да го изтегли. Това през 90-те години.

65

Анонимен

преди 9 години

Тези соц.возила бяха адски здрави и минаваха там, където западните возила яко закъсваха.

64

Истината

преди 9 години

Всъщност народната кола в Италия е един Фиат с дървена каросерия, голям ***, но някои май още си го карат. В сравнение с него, народните коли Жигули /Лада/, Москвич и Запорожец са направо върха. Дървеният Фиат беше направен с идеята, че всеки италианец трябва да има кола. Ладите и останалите бяха направени за суровите руски условия и за руските купувачи, а не за богаташи. Спомням как ми разказваха преди 15-20 години, как с старите УАЗ-ки са изтегляли закъсалите модерни военни джипове до София

63

Анонимен

преди 9 години

ОПЕЛ РЕКОРД БЯХА Е*АТИ И ЗДРАВИТЕ МАШИНИ !

62

Анонимен

преди 9 години

че западните коли през 60-те и 70-те години , да не са били по-добри , климатик ли имаха , GPS ли имаха , електрически прозорци ли имаха , климатици ли имаха айде *** и на днес.бг

61

Анонимен

преди 9 години

Селски кич с три марки.Москвича, от когото трябва да се пазиш, никога не е сигурно, че може да бъде спрян чрез спирачки.

60

Христов

преди 9 години

И БЯХА ВСЕ ЗДРАВИ МАШИНИ,НЯМАХА ЧУПЕНЕ

59

:)

преди 9 години

Гледам тези снимки и си мисля, колко по лесно и спокойно са живяли хората тогава.

58

До Коли от 50-те

преди 9 години

Mercedes SL - произвежда се от 1954 до днес. Само една бройка от 1954г. струва колкото цялото автопроизводство на USSSR за периода 1950-1959.Цялата компания Bentlay, основана през 1919 - има коли, които са буквално безценни.Rolls Roys, основана 1906 - сигурен съм, че до преди десетина години не сте чували за по-скъп автомобил.Да не говорим за спортните марки като Ferrari, Lamborghini, Jaguar и т.н.Изводът е, че рашките могат да правят водка, но не и автомобили!

57

Янукович

преди 9 години

До наблюдениеПрав сте, с една малка забележка.В "Дневник" почти няма явни комунисти, но и там има доста скрити.Ако не вярваш, виж примерно фотогалерията за военния парад в Москва 2014 г. и путинската риторика към снимките.Има и още много...

56

Анонимен

преди 9 години

Само челен удар беше в състояние да ги спре, а всичко останало всеки можеше да си го ремонтира сам, в някои случаи с използване на подръчни материали за ремонт и пак тръгваха на път. Изкараха над 50 години по българските пътища, а някои още са в движение. Просто устройство и ефективност. Да, това не са лъскавите ви бъкани с електорника и джаджи автомобили, но за повечето съвременни коли ви трябва диплома по ядрена физика за да ги поддържате сами.

55

наблюдение

преди 9 години

По мои скромни наблюдения, обикаляйки из почти всички български новинарски сайтове, съм стигнал до следното заключени:- най-простите коментиращи, най-върлите комунисти, предимно пенсионери са в Блиц.бг и Днес.бг- най-тъпо написаните статии с най-неграмотните журналисти са в Блиц.бг- Днес.бг тотално краде и приписва от други сайтове новините си- В Дневник няма почти никакви комунисти- Най-интелигентните журналисти, най-професионално написани статии с индивидуален авторски почерк са в Уебкафе

54

наблюдение

преди 9 години

До СийкаА ти като си толкова наясно кой сайт откъде му се плаща би трябвало да знаеш, че Блиц е на Пеевски, както и че Путин след медийно разследване се доказа, че плаща на ултра леви и десни партии, както и на медиите им, за пропаганда в Западна Европа. Така че, ако на едните плаща Сорос, то на другите плаща Путин. Наш е избора кое да харесваме и кое да четем. Но таланта и интелекта на пишещите в Уебкафе не се среща никъде другаде из булгарските сайтове, а това с пари на Сорос не се купува

53

В. Сидеров

преди 9 години

А така, да им натрием носа на американците, англичаните, французите и особено на германците - нека се пукат от яд!

52

Коли от 50-те

преди 9 години

За някои от колите от снимкитеЖигули 2101 е модел от 1970 година на базата на Фиат 124. Направени са около 800 изменения, защото Фиата в руските условия хич го няма. После го прекръщават на Лада.Волга - ако не бъркам едната Волга на снимките е от модел от 1956 година, другата е модел от 1970 година. Въпросът е кои са западните аналози от тези години, за да сравняваме. Глупаво е да сравняваме коли от разлино време, както правят някои тук.

51

Янукович

преди 9 години

Предлагам:Босовете на всички хибридни "АНТИ-***" да вземат да слязат от луксозните bmw,audi,i mercedes и да се качат на волги и москвичи!Да обърнат еврата и доларите в рубль - немедленно!И накрая ако искат да си сипат една студена вод(к)а.

50

Язе

преди 9 години

До Анонимен 51Комунизма е една идея в която всеки има право да вярва. Докато политиката е друга бира. Престанете да ги мешате двете неща!!!

49

Анонимен

преди 9 години

Тези коли от снимките много ми приличат на едни западни коли от същото време.