Това не подобрява финансите на БДЖ, банките отказват нови заеми за техника, няма пари за заемите към Германия за новите мотриси и държавата не може да изплати дълговете заради глобите на ЕС и забранена държавна помощ.
ei ama shte zavali sniak be xora ;edna dobra novina za 3 meseca dobre - ako prodalzava me taka sdobri *** ;shte sme shvecaria na balgaria
ХА-ХА-ХА !преди 1 часУправлението на ГЕРБ на принципа "Проба-грешка" продължава ..._________ А след грешките на растежа се очаква растеж на грешките...
До ИСТИНАТА Истината е че такива тенекета, че и по стари се движат из цяла Европа. Швейцария бракува серия локомотиви след 95 години служба, във Франция в товарните превози се движат локомотиви производство 1955-1960та година. Частен ЖП превозвач от Словакия купи наши бракувани ммашини произведни 1971-1973 година и сега не можеш да ги познаеш.... Но пипне ли инж. Ганев - рано или късно всичко заприлчива на "тенеке".
Няма ли кой да направи оптимизация и да намали загубите? Не може за 5-10 човека да върви цял влак. Сигурно има и други решения.
Браво на всички, които излязоха на протестите по гарите в студа !!! Хааа, чекайте жени Вие пупави, че видите к'во е 'га едосате българин ! Па' не сме се дигнали к'во си требе, а че србат попара през сламка уни.Ка' че фрчат и ДПС и свите накуп като пилци из кокошарник 'га зеем метлата и се разбеснеем ! Ау майкоо ! Вие ли какви стеее .... !
ooo, toya vlak sigurno e bulgar prezidentskia vlak, kak sa go grimirali kato edin velik bulgar voinik!
vlak N 30141 peshehoden vlak li e ili e poluvelosipeden vlak, ta izminava 62 km razstoyanie za 149 minuti? i v tamnoto sabahlem si sveti samo s djobno fenerche s 1,5 V bateria, ta e mnogo predpazliv?
БДЖ възстановява движението на 33 влака от 1 февруари