77

?

преди 9 години

400 души,а дали са подстикани от комунистите и синдикатите? 400 души протест,а като протестите срещу Орешарски и тройната коалиция бяха десетки хиляди,защо не се отразяваше както тези за влаковете вдигате пушилка?

76

бг

преди 9 години

Аз пък не харесвами българските железници и не подкрепям тяхното функциониране в този им вид! От преди години ми се нложи да пътувам с влак от Ямбол за София и беше истинско премеждие да се прибера на другия ден на обяд! От тогава само още веднъж ползвах влак,но никак не е нито по-евтино за мен,нито по-практично и т.н. и не разбирам хората,които толкова протестират за БДЖ! БДЖ източва толкова държавни пари,краде се неконтролируемо гориво,влаковете закъсняват и не са надеждни!

75

Анонимен

преди 9 години

По времето на Българската Комунистическа Партия. Граничари с кучета - немски овчарки

74

муспи

преди 9 години

Следващо и заключително мероприятие в геноцида. Национализация на панелките! Както винаги ще е за благото на народа - безплатно саниране под държавен контрол. Следва Приватизация, купуват ги корпорации като "Приятели на България", "Шалом" и ги пускат под наем. Наеми каквито е прието в свободния свят - минимум една средна заплата. Блоковете ще пустеят но цените няма да падат, така е в САЩ. Ще бъдат приемани с радост бежанци, на които наемите се плащат от държавата. Ние изчезваме тихо.

73

тангра

преди 9 години

Напред към коните чада мои! Българина се е родил на седло и на седло се връща!За БДЖ - цел: фалит и заграбването и от някой мафиот!Скрита цел: продажба на стотици хиляди декара земя принадлежащи на железницата.Ако траете роби, пак ще ви ограбят!Следващата цел на бандитите от властта е: ограбването на земеделската земя и след това следват къщите на хората!И тогава чада мои ще станете ептем ***!Но щом така искате - ваша воля! АМИН!

72

Анонимен

преди 9 години

абе никой не иска да ми дотира дизела за колата, ах леле. все аз трябва да си сипвам.

71

Je Sius БДЖ

преди 9 години

Протестиращи поканиха Борисов да пътува с влак до Банкя. Опасявам се, че вагонът няма да побере бодигардовете му.

70

ГОВОРЯТ СЕ ГЛУПОСТИ

преди 9 години

НЕ МОЖЕ БДЖ ---ДА ИМА СОЦИАЛНИ ФУНКЦИИ!!!ТОВА СА ПЪЛНИ КОМУНИСТИЧЕСКИ ТЪПИЗМИ!ЕДНА ФИРМА ---ИЛИ РАБОТИ "НА СМЕТКА"....ИЛИ "БЕЗ СМЕТКА"---И СЕ ФИНАНСИРА ОТ БЮДЖЕТА!АКО БДЖ , ЩЕ РАБОТИ "БЕЗ СМЕТКА"--ЗА "СЪС СОЦИАЛНА ЦЕЛ".........ПУСНЕТЕ ГО НА "БЕЗПЛАТЕН РЕЖИМ" !НЕКА ВИДИМЕ ТОГАВА ,КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ ИЗДЪРЖИ!!!!!!

69

мишо

преди 9 години

Защо се дават толкова много пари по европейски програми за изграждане на линии а в същото време се закриват такива. Тук работи схемата на злото и доброто ченге. После да кажи народа, че Боко е най-добрия човек на света като нареди да се възстановят закритите линии.

68

Анонимен

преди 9 години

Имам чувството, че не БДЖ е фалирало, а го фалираха. Сигурно ще го праснат сега за 5лв. а този който го купи ще прилапа бая земя която е в собственост на БДЖ. А да питам, само БДЖ още не е продадено нали?

67

До 81

преди 9 години

Кой ненормалник ще даде пари на фалирала компания като БДЖ!

66

Анонимен

преди 9 години

Е колко му да вадим от джобовете си по едни 200 млн. годишно, за да крепим БДЖ. Явно за някой хора това е нищо, не е никакъв проблем. Защо тези протестиращи не поемат поне половината сума или 100 млн. лева годишно? Нали искат да ползват услугите на БДЖ - да си платят, на мен ми писна да плащам за глупости!

65

Анонимен

преди 9 години

Банките отказват нови заеми на БДЖ.

64

istina govorq

преди 9 години

ISTINATA E ,CHE ZA TOVA SASTOQNIE NA BDJ SA VINOVNI VSI4KI UPRAVLQVA6I OT 10.11.1989 GOD.NQMA LEVI ,NQMA DESNI --VSI4KI SA MASKARI .TE SAMO RU6AHA I KRADQHA 25 GOD I PRODALJAVAT ,AMA I S NA6A POMO6 .ZA6OTO SME ZASPAL NAROD,NEOBEDINEN ,NACIONALNO BEZOTGOVOREN .TOVA E !NE SE PLUITE EDIN DRYG ,AMI DA SE ZAMISLIM KAKVO ISKAME OT TIA MAFIOTI I DA NE SPIRAME S PROTESTI ...DOKATO YSPEEM

63

Анонимен

преди 9 години

Социалното предприятие БДЖ - много хубава статия от инвестор. Същото е и със социалното предприятие Български пощи, социалното предприятие Център за градка мобилност и.т.н

62

Анонимен

преди 9 години

Няма как да има удобен, чист, комфортен влак за без пари. Ще ги приватизират, после един частник ще вземе влака, ще го направи комфортен и удобен и ще си ПЛАЩАТЕ. А той ще плаща наем за ползване на релсовия път. Държавният влак е "куче влачи, диря няма".

61

Анонимен

преди 9 години

До 68Ти пък каво плащаш от джоба си като въобще не плащаш данъци---------------- Аз лично плащам 1000 кинта ДОД на месец. Плюс още няколко дреболии от сорта пенсионни и здравни осигуровки.

60

Анонимен

преди 9 години

Какво се учудвате, ГЕРБ е партия пълна с ***, не са взели едно обмислено решение, всичко е на парче. И за тази простотия виновен няма! Това да е в нормална държава Московски си подаваше оставката. При тях такова нещо няма защото нямат достойнство и са министри за да крадат а не да управляват.

59

Анонимен

преди 9 години

Те си казаха че идват и си следват политиката от преди- доунищожаване на бълг.заводи и месец след като взеха власта в северна БГ затвориха един-последния, трябва да довършат БДЖ което го започнаха, но не го довършиха и разчистването на с-ки с престъпния свят и ето убийствата започнаха и операциите на физкултурника. И както каза президента на поздравлението на Нова Година още повече българи в чужбина да помагат на бедните в БГ и им благодари. С тях ще дойде края на БГ мечтан от Великите Сили

58

se

преди 9 години

Уплашиха се че ще стане както преди 2 години и клекнаха.Добре но защо се взе това решение и тия дето получават държавни заплати не можаха ли по рано да помислят.Сега трябва да има ОСТАВКИ и уволнеия ако Борисов е поумнял след историческото му бягство от властта преди 2 години.Ако не то значи нищо не се е променило и ГЕРБ са пътници!Народа ни няма да търпи необосновани и своеволни решения и действия !Или политиците ще служат на народа ни или ще служат за дълго в Софийския Централен!