13

Анонимен

преди 9 години

Намаляването на субсидията за БДЖ води до намаляване на превозите по ЖП транспорта и цели да се отвори пазарна територия за частните превозвачи.

12

Анонимен

преди 9 години

Протести еднодневка едва ли ще стреснат особено Тиквата. Той разбира само от стачка и спиране на всички влакове.

11

Анонимен

преди 9 години

ГЕРБ ще изхвърлят още няколко дестетки БЪЛГАРИ на улицата, заради лобистките интереси на партньорите и от ДПС при автопревозвачите.

10

част5

преди 9 години

Само, че социалното напрежение, което се заражда в момента от най-бедните слоеве на обществото в това число и пенсионери, ученици, студенти и хора от малките градове и села, които пътуват на работа до големите градове са големите губещи. И това ще изиграе скоро много лоша шега на управляващите.

9

част4

преди 9 години

100ци турски тирове минават ежедневно през Бг на път за Западна Европа. Участъкът от новопостроената магистрала Марица вече е направена на йовка , ремонтите по нея са ежемесечни.Въпросът е кой има сметка да се затрие най-евтиния и социален транспорт (който във всички развити страни е на дотации). Отговорът в този случай май е повече от ясен.

8

част3

преди 9 години

Куриозно е че при положение, че имаме едни от най-лошите пътища в Е-па да се дава приоритет на автобусния транспорт, който освен, че не е ефективен в сравнение с ЖП транспорта и замърсява околната среда. За никого не тайна, че автобусното лоби (политическото) в лицето най-вече на ДПС е много силно. Не е случайно, че най-големите автобусни фирми Юнион Ивкони, Етап, Груп, Арда Тур и други са близки до ДПС.В белите държави даже качват тировете на ЖП платформи, за да не рушат пътищата.

7

Анонимен

преди 9 години

Не се бойте, ще разкриеме автобусни линии. Частни разбира се.

6

част2

преди 9 години

Автобуси между градовете почти не могат да се срещнат. Противно на всичко това, както винаги в Бг всичко е на опаки.Отдавна се върви към съзнателно затриване на ЖП транспорта. Даже при комунизма БДЖ бяха приоритет, имаше бързи и експресни влакове като Експрес Чайка, Експрес Тракия, Бързия Хебър. Влаковете бяха чисти и отоплени, а във вагон ресторанта можеше да пътуваш по приятно и леко.

5

част1

преди 9 години

Може би малко хора в България знаят,че страната ни има една от най-развитите ЖП мрежи в Европа (де факто трен няма до Смолян, Тополовград и Бургас Царево). Влакът винаги е бил най-масовия , най-евтиния и екологично най-чистият транспорт. Ненапразно ЖП транспортът е приоритет и на самия Брюксел.В силно развитите държави Германия, Австрия, Швейцария, освен че ЖП транспортът е номер 1, той е и най-модерния (някой от влаковете се движат с 300км/ч).

4

Анонимен

преди 9 години

АТАКААА НАРОДЕЕЕ

3

Анонимен

преди 9 години

ДА СЕ ДИГА ЦЯЛАТА СТРАНА ВРЕМЕ Е 25 ГОДИНИ СТИГАТ

2

Анонимен

преди 9 години

50 души ползват тия влакове... да им дадат 2 бусчета да се возят.

1

Анонимен

преди 9 години

а как се краде там пък не е истина.....