25

Анонимен

преди 9 години

Ще спрат всичко и ще продадат и бдж...

24

ЖЕЛЕЗНИЧАР

преди 9 години

Стига ревахте,виждали сте вие студени вагони или тъмни купета...само рев и *** негативни мнения за железницата....пътувайте си с колите ама там 5-пъти по-скъпо нали...с толкова пари толкова качествена услуга...Железопътния транспорт е скъп и на запад си плащат 5-пъти по-скъпи билети и ползват адекватна услуга.А тук за 200 км. билета струва колкото една кутия цигари.

23

Кърджалиец

преди 9 години

До кога гр.Хасково и гр.Кърджали ще бъдат осакатени без влакове. Много трудно се ходи до тезиградове, имайки предвид по-топлите сезони, когато тръгва към отпуск до Гърция през Маказа. Потози кратък път от гр.Русе до Маказа няма удобен народен превоз. Румънците и украинците също ползват този маршрут за стигане до Гърция през Маказа.Моля, имайте предвид и това!

22

Шоп

преди 9 години

Приватизасион! Одма!

21

доброжелател

преди 9 години

А бе ние у БДЖ сме жеуезни бе,едни съкращания ли ше ни уплашат???:)))За здравето на БДЖ яжте чакъл и ***!!!:)))

20

Арменския поп

преди 9 години

До Анонимен 22,Няма кой да разследва крадците и зулумите в БДЖ, щото вече няма ТРАНСПОРТНА ПОЛИЦИЯ - ликвидираха я през 2014 г.! Затова питай бившия министър на МВР Цветлин Йовчев!

19

Анонимен

преди 9 години

Проватизация е единствения изход.Писна ми да плащам за кина и пина да пътуват до каспичан.Ама простите социалисти *** няма да го разберат, нищо, че и от тяхния джоб щипва това "предприятие".А белокосото психо ще наддаде такъв вой, че *** пак ще се помислят за силни.

18

Анонимен

преди 9 години

Скоро попаднах на един бивш шеф на сигурността в БДЖ, а той крал като за световно там. Защо никой не разследва от къде изтичат парите.

17

дебелогъз депутат

преди 9 години

ай спирайте влаковете софия-бургас и софия варна.

16

Дай Готово!

преди 9 години

По-добре ще е да обсъждат кои канцеларски чиновници, дето по цял ден търкат бюрата в Железницата, да бъдат съкратени ...

15

Анонимен

преди 9 години

НАЙ ДОБРЕ ДА СПРЪТ ВСИЧКИТЕ ВЛАКОВЕ И ДА ДОЙДАТ ТАНКОВЕТЕ!!! АКО НЕ СА ГИ НАРЕЗАЛИ ЗА СКРАП.

14

BG

преди 9 години

Иначе съм сигурен че железничарите, както и виждам ще започнат да се надпреварват да плюят кой бил виновен за това - ГЕРБ, Борисов, Световната Банка, ЕС ....Ами, *** - никой не вие е виновен, виновни сте си вие - условията за пътуване с влак - ужасни, отношението на персонала към пътниците - отвратително, после нямали пътници ?!?Комунистическите *** си мислят че държавата е длъжна да плаща возенето на празни вагони с по 10 човека в тях от които 8 работят в БДЖ !

13

BG

преди 9 години

Ха, ха - БДЖ нямали пътници - наскоро имах нещастието да пътувам с влак - при минус 15 градуса навън, във влака нямаше парно !!!! В 21 век, в държава член на ЕС, пътниците пътуват при минусови температури !!! На въпроса ми към началник влака - щото така, отговоро беше "не е вярно, пуснали сме парното ":))) Само дето аз бях със шапка, ръкавици и свит на две от студ, но имах утеха че "парното било пуснато" :))) Хайде някой от *** от БДЖ ми обясни как при подобно положение ще има пътници ?!?

12

Анонимен

преди 9 години

БДЖ се връща 90 години назад, когато е нямало влакове, а конски вагони теглени от коне и мулета.

11

Анонимен

преди 9 години

Целта е определен човек да си купи БДЖ за без пари. Този филм го гледаме 25 г.

10

БДЖ фалит

преди 9 години

Спада на цената на петрола води БДЖ към фалит, освен ако не падне цената на тока или не се компенсира загубата с повече данъци.

9

Анонимен

преди 9 години

ЖП инфраструктурата е успоредна на пътната инфраструктура и затова е ефективно да се изгражда само по най-натоварените участъци, където обаче влаковете трябва да се движат с минимум 160 километра в час за да са конкурентноспособни! По малките населени места трябва да има добри автобусни връзки до най-близките натоварени гари.

8

БОСТАН

преди 9 години

Естествено е българоубийците от ГРОБ да работят в полза на автопревозвачите. Не е тайна за никого, че те са основно на приближени до ДПС.

7

рентабилен влак

преди 9 години

Дефиниция за рентаабилен влак на БДЖ- Един локомотив с един вагон и пътници натъпкани като чувал с картофи както в Индия и който на всяка спирка се тъпче с още пътници докато не се счупи и стигне в гара София с 3 часа закъснение и там се изсипва като мравуняк.

6

железничар

преди 9 години

Всеки , който е засегнат надава вой до небесата , но каква е истината за БДЖ . Това е все още едно социалистическо предприятие където кражбите и далаверите са ежедневие . Никой не го интересува как и от къде идват заплатите им . Машинистите крадат гориво , кондукторите събират пари от пътниците и не издават билети, другия персонал краде и пие през работно време . Е това как се вписва в пазарната икономика .