27

Анонимен

преди 9 години

Това е бъдещето

26

Moloko

преди 9 години

Und Tschuess. Време е да се видя с нея на уговорента среща. Беше ми приятно да си говорим. Дочуване.

25

Moloko

преди 9 години

Offtopic: В моят град като Пловдив, всичко се знае наизуст. Нямаме все още Uber. В Германия в Мюнхен има. Возил съм на Mitfahrgelegenheit, не знам как се превежда на български, от Дрезден до Фрайбург за 25?, влака струва 160?. Заплата ми е била невисока за тези години, 1200? да кажем нето средно месечно. Не мога ди си позволя лека кола, струва ми само застраховката 1200? годишно, казал съм го ясно и точно на приятелката ми. Ако иска, трябва да участва в плащането, няма да съм сам.

24

Анонимен

преди 9 години

До TSЕдинствения изпит,който полагат таксиджиите в Америка е такъв, че трябва да знаеш точния адрес на всеки един хотел в града или по важни туристически обекти, освен това трябва да ходиш на училище две седмици. В днешните времена на итернет и GPS всичко това се обезмисля.И заради това тази услуга става по популярна.

23

TS

преди 9 години

До един BG в USA"Освен това не ти се налага да полагаш някав изпит като таксиметровите шофьори."Мина ли ви през акъла, че този изпит е направен с конкретна цел, а не защото му е скимнало на някой?! Подобни закони и изисквания обикновено се въвеждат след трагедии, които са се случили, понеже преди това ги е нямало.

22

един BG в USA

преди 9 години

Тук Uber е исключително популярна. Поръчваш си колата по телефона, единственото, което е нужно е да имаш кредитна/дебитна карта за да платиш и след това не е нужно да оставяш бакшиш. Освен това цената е много по ниска от такситата. Имам познати които почнаха да карат за Uber и за 9-10 часа работа си искарват по 200$ чисти.Освен това не ти се налага да полагаш някав изпит като таксиметровите шофьори.

21

Анонимен

преди 9 години

А Лемън Брадърс не участва ли? Важно е каква е добавената стойност, а не на колко е оценена

20

Анонимен

преди 9 години

В немската Википедия за Uber пише, черно на бяло, че участва банката Голдман Сакс и Google Ventures, и още две фирми. Стойността е оценена на $17 млр.Не ви лъжа, за да ми цъкате минуси. Това си е така.

19

Анонимен

преди 9 години

До MenА данъци? А рушвети за ДАИ? Къде отиваш ти!

18

Анонимен

преди 9 години

До Анонимен"То това е един голям финансов балон. От сега му личи че ще се спука. Направили им рекапитализация ама още не знаят за какво ще ги вложат. Така хубаво ще гръмне и мнозина ще загубят много пари щото си играят на играчи"Зад Uber е инвеститора Гугъл, пусни ги в любимата си търсачката, да видиш. При гугъл няма спукани балони.

17

Men

преди 9 години

Кал бе *** да не е минало преглед! А техническия, а гражданската... Аре малко ум. И за бакшиши не ставате ... Хайа

16

Анонимен

преди 9 години

То това е един голям финансов балон. От сега му личи че ще се спука. Направили им рекапитализация ама още не знаят за какво ще ги вложат. Така хубаво ще гръмне и мнозина ще загубят много пари щото си играят на играчи

15

Berlin

преди 9 години

Темата слабо ме интересува.

14

Анонимен

преди 9 години

В общи линии това е незаконно такси, което не е минало преглед и не е с гарантирана безопасност, освен това заобикаля закона и не плаща такси, а печалбата се изнася извън страната. Това беше установено и от Брюкселското регионално правителство:- Много е лесно да предлагаш по-ниска цена от такситата, след като не плащаш данъци.Идеята е да им лепнат лицензи, ще станат като нормални таксита и цените им ще са конкурентни, а това означава да стане част от националния такси сектор.

13

Анонимен

преди 9 години

Uber в Берлин са задължени да работят само с лецензирани таксиметрови шофьори по официалните тарифи. Немци кво да ги правиш.иначе моделът им е интересен :) няма значение какво и колко ще спечеля/загубя от пазара, където влизам, важното е инвеститорите да наливат пари. Ако сериозно София го броят като пазар ...

12

Анонимен

преди 9 години

До Монархист"Тия от убер в някои държави са забранени, а в други направо ги съдят. Като цяло не бих заложил на подобен начин на придвижване. По-добре с метрото и градския."При мен от точка А до точка Б с градският транспорт струва 2,60?. Ако съм с колеги си струва таксито, за 5?, града не е голям. Като сам, е скъпият вариант.С такси си струва тепърва при 4.***

11

tapjdet

преди 9 години

До таксинависокитарифиИ 1000 са ви много, за хора с елементарна култура, никакво образование и самочуствие до небето, неосъзнаващи дори какво е да си бакшиш-стотинкаджия.

10

Монархист

преди 9 години

Тия от убер в някои държави са забранени, а в други направо ги съдят. Като цяло не бих заложил на подобен начин на придвижване. По-добре с метрото и градския.

9

Гай Баньо

преди 9 години

Добре че написаха в тази подробна статия какво е това нещо Uber :) Четох за пазари, за дялове ... за изнасилване дори, ама за кво се използва нямаше

8

Moloko

преди 9 години

Такситата в Германия са много скъпи, от гарата до местожиевене нощна тарифа струва 22?, плащал ми е шефа, не аз. С Uber, ако не беше в толкова късен час, щеше да струва 5?. Просто са по-евтини от такситата, не толкова точни по време. Алтернатива, ако времето не играе роля.