9

Анонимен

преди 9 години

Дядото е имал вкус, дори 50 годишната ръжда не може да скрие красотата и елегантността на колекцията му. Дано да попаднат в добри ръце и отново да се върнат на пътя.

8

Freddie Quell

преди 9 години

Автомобили направени с любов и изкуство. Бих предпочел да притежавам един такъв ретро автомобил в добър вид пред едно мазерати или ламборгини, никога не съм бил фен на лъскавите нови возила.

7

Анонимен

преди 9 години

Добре че не е имало катун наблизо

6

Мангау

преди 9 години

Колоко жилезо има за бране....

5

Оп-са

преди 9 години

До 5 и 6:Тези коли струват всяка по няколко милиона, да, НО само ако са перфектно реставрирани. В сегашния им вид нищо чудно общо да могат да се продадат за 12 мил. евро, а след това богаташи да дадат още няколко пъти по толкова за реставрация, и чак тогава всяка да струва шеатцифрвна сума.

4

Анонимен

преди 9 години

При това от вашия линк - 1961 Ferrari 250 GT SWB California Spider Chassis 2935 Ex Alain Delon Baillon CollectionEstimate : 9 500 000 12 000 000 ? 1956 Maserati A6G Gran Sport Frua Chassis 2140 Baillon CollectionEstimate : 800 0000 1 200 000 ? Вземете малко гледайте какво пишете.

3

Анонимен

преди 9 години

"...няколко милиона евро..." - за коя точно от тези? Не всички са в такова състояние. Хем най-богатата колекция, хем само за едно ферари ми дават по 20-30 милиона, после цялата колекция няколко милиона - нещо не се връзва превода в ефир.

2

дд

преди 9 години

малиййй, колко железор... *** да си в днешно време...

1

Георги

преди 9 години

Както и останалите неща , едно време всичко е било много по-истинско ... сега дори най-реномираните марки предлагат коли който са буквално еднодневки.Жалко