20

баща ти

преди 9 години

До ЛАПАЧКАТАмного си прав мойто момче

19

дебелогъз депутат

преди 9 години

след тая приятна новина,весели празници.

18

Лили

преди 9 години

А къде отиват тези 8,1 милиарда?Ще заделите от тях 40 милиона за мотрисите Сименс.Или взимате този огромен заем, за да развивате погребален бизнес в страната.Защото това, което се каните да вършите е пълно унищожение на страната и народа! От развита индустриална страна ни превърнахте не в бананова република , в пустиня!!!

17

BG

преди 9 години

комунистическите некадърници от БДЖ пак почнаха с изнудването на държавата! Пътувах с влак. Хората чакаха на перона премръзнали, машиниста да благоволи да отключи влака че да влязат на топло. Дойде началник - влака, един възрастен човек просто му се оплака че навън е студено, че не може да стои прав и ако може да отключат влака. Леле че като избухна оня ми ти бджеец - като се почне от псувни та се стигне до пожелания пенсионерите да ...Е, БДЖ при това положение я кажете как ще имате клиенти ?!?

16

избирател-безпартиен

преди 9 години

Другарю червен *** , чаках да се обадиш когато Станишев , Орешарски и Местан изтеглиха 5 милиарда заем и го откраднаха . Е дадоха по 4.50 лв. повишение на пенсиите на месец или 15 стотинки на ден , но някак си го прежалиха . Сега Борисов защо да се прави на финансов идеалист , ако съм аз ще тегля всеки месец по няколко милиарда , и после нека БСП-ДПС да управляват

15

силен

преди 9 години

Тази лапачка, като не знае да не коментира. БДЖ ТП вози 27% и това не е монопол ,или нещо греша

14

Спомен

преди 9 години

Мили хора, не купувайте. Колко прав беше човека. Аз постепено спирам да купувам лека полека от всичко. Остна да си направя браун газ генератор, машина за ток на Стефан Маринов и да си издълбая 20 метров кладенец за независим водоисточник. Тогава къде е държавата - няма такава. Тя е заместена от такива, които ограбват всички нас за да я унищожат. Те са за бесилото.

13

герб

преди 9 години

и мвр и мо трябва да си ходят поне 20 000

12

Анонимен

преди 9 години

Реформи, реформи, икономиката и инвестицийте много вървежни и ето го и резултата. :) или има май много имоти БДЖ то, че се чудят как да го фалират и да се почва с продажбите...

11

Анонимен

преди 9 години

До ЛАПАЧКАТАБДЖ се финансира от акциза на бензина.

10

ЛАПАЧКАТА

преди 9 години

Някак си не е нормално да имаме монополист в железопътният транспорт и десетилетия наред да е винаги на загуба и данъците ми вместо да отиват за децата ми или за родителите ми пенсионери се изливат в черна дупка.

9

Анонимен

преди 9 години

До Анонимен 3 Железницата в Америка никога не е била държавна.

8

БДЖ

преди 9 години

България не произвежда нищо => няма и какво да превозва ,За 25 години разбиха една от най силните индустриални страни в света (1989-27ма в света по производство на промишлени стоки на глава от населението . Днес измислени търговци ни продават нещо с производствена цена 5 лева за 100 лева и това ни е икономиката ,След още 25 годни когато вали дъжд няма да има наводнения а режим на тока и водата понеже инфраструктурата няма да издържи .

7

финансист

преди 9 години

Другарю червен *** , чаках да се обадиш когато Станишев , Орешарски и Местан изтеглиха 5 милиарда заем и го откраднаха . Е дадоха по 4.50 лв. повишение на пенсиите на месец или 15 стотинки на ден , но някак си го прежалиха . Сега Борисов защо да се прави на финансов идеалист , ако съм аз ще тегля всеки месец по няколко милиарда , и после нека БСП-ДПС да управляват

6

Анонимен

преди 9 години

Оставка и затвор за Тиквата и Московски съсипали БДЖ заради такситата и рейсовете!

5

Анонимен

преди 9 години

как дойде бойко и безработицата скача на 100% нищо на нъкъде не гледайте ЕК комисия а ПУТИН помиари !!!

4

Анонимен

преди 9 години

VSICKI V GPETO SA NEKADARNIZI--DA SEZAKRIE I DA SE PRODADE ZA EDIN LEV.

3

ДГД!

преди 9 години

Оставка! Пълна Простотия!

2

Анонимен

преди 9 години

Правителството е само на месец и простотията, мизерията и провалените проекти вече заваляха от всякъде.

1

Анонимен

преди 9 години

Петербурски па подхвана предишната мантра - да се продадат елезниците за некой лев в правилните ръце, защото 2017 се акцентира европейска програма за железниците.