26

PD

преди 9 години

Да, децата учат пълни малоумия, но като дочетох коментара на министъра, разбрах, че е поредния кръгъл ***. Преди да стане гражданин, всеки съзряващ индивид трябва да стане човек. От къде се вземате господа завършени ***, да управлявате род и родина. Аналитичните ви способности са под тези на човекоподобна ***.

25

кали

преди 9 години

В превод : да се възвърне безплатното образование на българите !!! Приятното и незадължителното !!! Истинската образователна система за култура и образование , в която няма изпитна форма !!!

24

кали

преди 9 години

Подрепям думите на професорът , защото наистина е много тежък и труден за усвояване учебният материал !!! Децата се мъчат и се затрудняват много !!! Не удобрявам подобна система !!! Искам по-добър образователен критерий за децата !!! Искам да се възвърне отново българският образователен стандарт !!!

23

ВЕЩИЦАТА

преди 9 години

АВТОРИТЕ НА УЧЕБНИЦИТЕ СЕ НАДПРЕВАРВАТ ДА ПИШАТ УЧЕБНИЦИ НА ВИСОК И НЕРАЗБИРАЕМ СТИЛ, С МНОГО ЧУЖДИЦИ "НАЛИ ПОДРАЖААВАМЕ НА ЗАПАДА" И НАЙ ВЕЧЕ КОЙ ПОВЕЧЕ ЩЕ СПЕЧЕЛИ ОТ ТОЗИ ЦЕЛИЯ АБСУРД. ЗАЩО ТЕЗИ ОТ 60-ТЕ ГОДИНИ ИМАТ ТРАЙНИ ЗНАНИЯ И ДО СЕГА, А СЕГАШНИТЕ УЧЕНИЦИ НЕ. АМИ ЗАЩОТО ЕДНО ВРЕМЕ ПО ПРОСТИЧКО БЯХА НАПИСАНИ УЧЕБНИЦИТЕ , НО И ЛЕСНО РАЗБИРАЕМИ.

22

мима

преди 9 години

Не е въпроса в учебниците само. Трябва да се върне дисциплината в училище. Премахнете делегираните бюджети, защото каквито и промени да правите, докато учениците знаят, че от тях зависи всяко финансиране на училището, ще си правят каквото поискат - а учението не влиза в тази категория.

21

анонимен

преди 9 години

ВЕЧЕ КАЗАХ---ВЬРНЕТЕ УЧЕБНИЦИТЕ ОТПРЕДИ1989--сьщо и НАЧИНА НА ВОДЕНЕ НА УЧЕБНИТЕЗАНИЯТИЯ--до ОБЕД В УЧИЛИЩЕ след обед--ПАК ТАМ -НА САМОПОДГОТОВКА С УЧИТЕЛИТЕ РАЗБИРА СЕ

20

Ел

преди 9 години

Този проекто-закон ,готвен от една специалистка без посочена бакалавърска степен,без нито един изнесен урок,е пълен с недоразумения.Но най-опасното,което ще ликвидира средното образование е деленето на гимназията на две.Такова чедо няма никъде по света.И знаете ли коя е истинската му цел?Да създаде две образователни системи-една за богатите/с 11 и 12 класове/ и друга за бедните/до 7 и евентуално 10 класове/,с което да затвори пътя на бедните деца до висшето образование!?Сега нека всяко българско

19

Mitko

преди 9 години

Самият министър не е достатъчно образован. Той твърди: "Геният Айнщайн е казал: образованието е само това, което остане, след като всичко друго е забравено." Фразата принадлежи на един американец на име Бъръс Фредерик Скинър. Айнщайн няма нищо общо.

18

с.

преди 9 години

Не може раницата на ученик в 3-ти клас да тежи 15 кила!Това са пълни тъпни!В белите държави имат далеч по-различна стратегия за обучаването и образованието на децата и така като гледам са доста по-успели от нас във всяко едно отношение!Децата трябва да бъдат учени да разсъждават и да са креативни,а не да зазубрят простотии,които забравят веднага след като мине часа и нямат никаква полза от тях!

17

Me4o

преди 9 години

С бързи стъпки вървим към "Рибния буквар", не напразно намериха цели 2 екземпляра в хранилището! Там така си и пише: "Делението е сложно нещо и не е за всяка глава занимавка"! Ама има полезни съвети как се лекува кашлица с кантарион, как се прави петмез и пр. Направо ако го прочете министърът, ще се влюби! Ако изобщо може да чете, де..

16

Ние

преди 9 години

И този министър и тази Дамяница са вторите Слави Бинев,Бойко Борисов ,Цветан Цветанов...По-скоро те са техен продукт!

15

Анонимен

преди 9 години

Знанията не са много тежки ,матряла който остана в България не може да го проумее и затова вини ромите, че не могат да го възприемат.

14

.........

преди 9 години

Защо в новия закон ,отново съсипвате извунучилищни дейности,ОДК,ЦРД, децата нямат ли нужда да пеят,свирят,играят............

13

рОмсървиз

преди 9 години

ази полдзвам амен амен 20 до 15 думи, ама стигат

12

ДАСКАЛ

преди 9 години

нищо им няма на , да четат ... А НА НАС ДА НИ УВЕЛИЧАТ ЗАПЛАТИТЕ ОТНОВО!

11

До художника

преди 9 години

А ти започни да учиш децата направо на сюрреализъм, и после ми обяснявай кой какви функции има. Идеята за практичността на знанията в училище не е от вчера. И всички опити за практична насоченост на знанията, създават ограничени индивиди. *** има достатъчно. Мислещи няма. Учат клишета от най ранна възраст, и губят желание за знания. Така един ден когато станат отговорни за група повтарят едни и същи *** идеи с цел да прикрият неумението да мислят.

10

Анонимен

преди 9 години

Учиш 12 г. математика, накрая не знаеш как да изчислиш % или колко тапети да си купиш, учиш 12 г. англ. ез, накрая не можеш да обелиш две думи на английски, учиш биология на академично ниво и накрая не знаеш как да окажеш първа помощ и елементарни познания и симптоми които ти подсказват, че трябва да отидеш на лекар за да спасиш здравето си, учиш химия а ти липват елементарни познания и понякога това ти коства безопасността...това е Бг у-щето пълна безсмислица, която няма връзка с реалния живот.

9

Ученик 12 класс

преди 9 години

Не само че са тежки, но и са непотребни. Примерно за човек, който няма да се занимава с математика, според мен са му нужни базови познания, основни, а не това което например се учи в 12 клас, от любопитство всеки може да погледне какво се учи и да се хване за главата, надали в реалния живот някога някой го е прилагал, а ?

8

художника

преди 9 години

До PDУчилището те прави гражданин, а семейството те изгражда като човек. Или ти искаш Държавата да поеме и твоите функции? Ми тогава да ти направи и децата !!!

7

Поп Грую

преди 9 години

Гражданинът на бъдещето - с кредит, знаещ цените на енергийните източници, клиент на адвокати... Приказка!