20

Пътник

преди 9 години

По линия 2 интервалите достигат до 11 минути дори и в час пик (между 7 и 8 сутринта). След такъв интервал, във влакчето не може да се диша.

19

Анонимен

преди 9 години

До 21Стига си писал глупости, още от 1875 г в Истанбул е построенна първата линия на метрото, казва се "Тунелът" и се състой от 2 станции, много дълго време остава само тази линия, първите планове за Метрополитен в Истанбул са от 1912г., които са преработени през 1936 г. и 1951 г., реално строителството на днешния метрополитен в Истанбул започва през 80-те години на 20 век, като до момента са построенни едва 4 линии, с обща дължина 60 км., което за град с над 10 млн жители е незначително

18

Анонимен

преди 9 години

В Солун целият град беше разкопан наведнъж и метрото започна да се строи денонощно.Щяха да го построят за няколко години наведнъж за целият град, защото там работят по капиталистически, но им намалиха с 2 % заплати и пенсии заради "кризата" и цяла Гърция се вдигна на протест.И досега Солун си седи така разкопан. Гърците казват за тези пари няма да работим и не работят.Солун е град с население 1 млн. души.Населението не е важно.Просто там няма комунизъм.Където е минал комунизма-глад и мизерия.

17

Мъка

преди 9 години

До АнонименВъпрос с повишена трудност - колко е населението на Истанбул?

16

Анонимен

преди 9 години

Метрото в Истанбул започва да се строи през 1996 г. и първоначално е планирано да бъде само 60 км.До 2019 г. ще достигне дължина от 750 км. Т.е. за 23г. те построяват 750 км. метро.А тук комунистите за 40 г. едва направиха 31 км. Смях в залата.За двойно по-голям период 20 ПЪТИ по-малко построено.

15

Анонимен

преди 9 години

Държавите за 30 г. тотално промениха облика си и вече са много напред. Ние за 70 г. клоакизъм тотално заприличахме на клоака.

14

Анонимен

преди 9 години

В Истанбул за 6 месеца се строят 6 спирки, т.е. един наш "лъч".Поне преди 10 г. беше така. Сега сигурно вече и по бързо се строи. За 5 г. за които ние ще се опитаме да завършим 2 "лъча" тъпите турци ще завършат напълно метрото в Истанбул и то ще стане второто най-голямо в света, след това в Ню Йорк.Хърватите пък за една година построиха 1000 км. магистрален път, и топ не такива "магистрали" като нашите на вълнички и след 2 месеца експлуатация да им се прави ремонт, а свестни магистрали.

13

Метрото 2

преди 9 години

И пак добре, че не са комунистите на власт, а демократ-комунистите, че ако бяха чистите комунисти на власт, нищо нямаше и да се построи. Щото те знаят само да крадат. За 1 г. един *** не можаха да построят. Некадърни и ***.

12

Метрото 1

преди 9 години

Метрото го почнаха комуноистите преди 40 г. и така и не го завършиха. Даже казаха, че никога няма да се завърши, после новите комунисти-демократи, го завършиха в комунистически темпове. И сега се строи в комунистически темпове.Ако всички държави строяха с такива темпове метрата си сега големите полиси все още щяха да строят някакви си 6 спирки за 6 г. И реално ако имат 1000 спирки то щяха да са им нужни 6000 години.Така че с това метро вече се излагат. Както с магистралите. 100 г. строим нещо.

11

someone

преди 9 години

Един от малкото читави проекти, където наистина се работи. А иначе за манталитета - още 2-3-4 поколения и може би ще се пооправим :-)

10

Анонимен

преди 9 години

Голямо удобство си е, спор няма. Преди това ми трябваха поне 20-30 минути да стигна до работа с трамвая, сега се качвам на метрото и за няма и 10 минути съм там. Да не говорим, че долу е топло и приятно, не е като да мръзнеш на някоя изпочупена спирка. Така, че и да го почакам малко, не е проблем дори в най-големия студ. Сега с нетърпение чакам да стигне и до летището, че да не ми се налага да давам маса пари на бакшиши. Особено когато заминавам само за няколко дни и съм с малко багаж ще е супер

9

Анонимен

преди 9 години

Ами не знам, ама аз сутрин на Вардар над 2 мин не съм чакал.... явно варира времето

8

Анонимен

преди 9 години

Ще пуснат още влакчета и всичко ще е наред. Ако пък и надземния транспорт го пооправят малко ще е върхът. Защото то хубаво, че метрото е на 3 минути, ама ако ти се налага и след това да ползваш рейс, който да го чакаш 15-20 мин., каква ще е файдата от суперското метро?

7

До 8,

преди 9 години

Ама то сега не може да се доредиш в метрото, как мислиш, че ще е, ако търтеите и те се юрнат към него?

6

Анонимен

преди 9 години

"ДА обаче селския бек ПАК ще настъпва чайника(голф 3,бмв на 25 г) и няма да се качи на метрото"Да, това със сигурност е един от проблемите на София. Такива търтеи се навъдиха в този град, че ги мързи 5 мин да ходят, за да отидат до спирката. Затова киснем по цял ден в задръствания и дишаме мръсен въздух. Но се надям все някога да се отучим от този селски манталитет, че в противен случай винаги ще сме на дъното.

5

Бакшиш

преди 9 години

Най накрая да го пускат до летището, че ми писна да чакам по 5 часа и накрая някой да се качи до Дружба! Аз ако не искарам 100 марки от един курс до летището, че аз съм на червено бе ей! По-добре да седя на пътеките у Младос

4

Анонимен

преди 9 години

Че метрото е хубаво, хубаво е, ама капацитета на линията няма да може да смогне. Под 3 минути вече влаковете много трудно ще могат да се движат, освен ако не се инвестира в доста по-модерна блок-светофарна система в тунелите. Защото даже и да се пуснат още влакове при по-нисък интервал, при сегашната конфигурация на светофарите ще се получи изчакване в тунелите.

3

Анонимен

преди 9 години

Ооо, с какво нетърпение чакам да пуснат метрото до Бизнес парка, че ми омръзна да си губя времето в задръствания.

2

Алов

преди 9 години

........... "Ислямска Държава" се интересувала ЖИВО от "трафика" в ПИКОВ ЧАС на Столичното Метро.................. :) ;) :)

1

Г. Тодоров

преди 9 години

Браво, страхотна новина! В момента в час пик влакчетата буквално се пръскат по шевовете. А представям си какво ще се случи, след като пуснат влакчетата до Бизнес парка - сигурен съм, че пътникопотокът ще се увеличи значително.