"Нагласата ни към всяко дете трябва да бъде, че то е уникално"Моля?!Уникална е само глупостта на тази пишман психоложка.
Наистина трябва да има индивидуален подход към всяко дете, само че в БГ е трудно. В клас от 25 деца и 40-минутен урок, ха да го видя тоя учител, дето ще има време да подходи към всяко дете индивидуално.
Колкото е вредно да се внушава на децата, че са ***, толкова е вредно да им се внушава, че са уникални, защото огромния процент от хората не се отличават с нищо, освен в собствените си очи. Въпросната психоложка може само да нанесе тежки увреждания с такъв подход, тъй като акумулира незаслужени очаквания.
Не познавам никой от асоциацията ,но ми помогнаха много с информация онлайн . Така че най малко правят поне това !!! За разлика от други които не си правят труда да ти отговорят .
Асоциация за рехабилитация на зависими ( от наркотици и алкохол )В тази асоциация работи психоложката , а говори за съвсем друго , за това че е в училища с деца !Нейната задача е да обясни на обществото ,колко ученици в България са засегнати от наркотици и алкохол и как им помагат ? И как помагат на родителите в този ад ? Защото нито полиция. , нито съд помагат . Има трагични ситуации.Тя се отклонява от главната й работа . И всеки се отклонява , Но какъв е проблема , за да я има тази Асоци
GLUPOSTI!TAKA SE SAZDAVAT SAMOVLJUBENI, SAMONADEJANI, NARTSISIZIRANI TIPCHETA, KOITO PRI PURVITE UDARI NA REALNOSTTA NALITAT NA BOJ ILI NARKOTITSI. TAZI TEORIJA E ZLOVREDNA POREDNA KLOPKA ZA TSELEVO MANIPULIRANE NA CHOVEKA OT LJULKATA - PO-LESNO DA SE VLADEE OBSHTESTVOTO. Chovek e unikalen samo dokolkoto vseki individ e edinstven - "unique",nishto poveche, ne i v natrapvanijua smisal na "velik"! No, vizj, ERIH FROM E STRASHNO PRAV - sam otgovarjash kakuv shte stanesh (osobeno ako si gramoten!) !
Аз бях криативна по философия и музика .Но по математика и физика имаше закономерности който учиш .По литература също - от криативност по писане на теми , накой са толкова уникални, че незнаят за кой писател пишат !
Тази психоложка като ходи в училището , отклонява децата от основния материал , който трябва да научат !По математика , като има формули които се учат , как да си криативни , да измислят нови ли . Не всеки е Айнщайн !
Ужас , каква е тази бе ?Да й дам един пример :Изучаваш един писател ! - колко да будеш криетивен - изопачаваш каквото е написал . И като научиш един негов стих , какво ще стане?
Нагласата ни към всяко дете трябва да бъде, че то е уникално