14

Анонимен

преди 9 години

До Анонимензначи, че може да потдържа 1 киловат/1000вата/за 6,7часа

13

:/

преди 9 години

"Покривът на прототипа е направен от магний,...." това нов елемент от таблицата ли е, или Магнезий на руски?

12

А бее...

преди 9 години

.. рено ли е - не ми го хвали! По-добре дачия ако ще е ширпатреба.

11

...

преди 9 години

Оправете си грешките из статията: зааудиосистевата = за аудиосистематаплавителството = правителството1л/100 бензин на 100 км = 1л. бензин на 100 кмИначе бих тествал една такава за 2-3 месеца ако я дадат безплатно :П

10

Анонимен

преди 9 години

Хубавото на ел колите е, че като дойдат в бг след 10 години нов внос ще са за без пари, защото батериите им ще са заминали отдавна. *** разбира се, батерии няма да слага, а ще тури газово и ще цъка с език колко са смотани тия ел коли

9

martony

преди 9 години

Как добре са го обяснили - "При натискане на *** на спирачката накладките не докосват повърхността на дисковете. Електрониката на автомобила е така програмирана, че сама разпознава ситуация, при която шофьорът ще натисне спирачката и го изпреварва, като приближава накладките до дисковете."

8

Анонимен

преди 9 години

пичове, снощи се върнах от бъдещето чрез обратна мулеколярна осмоза на бозоно, но това е друга тема...та да в недалечно бъдеще ни очакват само такива автомобили. Рено-Нисан господства на световния автомобилен пазар. Като флангмена в продукцията им е един модел на Дачия. Той е от клас Еко и е изцяло от дърво.Основен конкурент на световния автопазар е другият гигант ГрейтЛол, с топ модела Алеко.

7

Кратун

преди 9 години

Хм, да не би да е 1л на първите 100 при старт със заредени батерии?

6

Momo

преди 9 години

Цената и(с ударение) ще е поне с 10 000? над цените на стандартните автомобили от същия клас в момента.Да предположим, че гори с 4л/100км по-малко от стандартен автомобил.Да сметнем, че 1л бензин струва по 2,60лвАко пестим по 4л на всеки 100км с нея, това означава, че за да избием тези 10 000? отгоре ще трябва да изминем поне 190 000км с нея и чак след това започва реалната икономия.Тук не смятам батериите, които са поне 25% от общата цена на колата.Честита ви икономична кола! :D

5

Румбо

преди 9 години

Добре,ще произведат известно количество от тези коли,но какво ще стане с пълчищата от тежки джипове,пълнещи шосетата?Та те напълно неутрализират ефекта на икономичните малки коли!Има два варианта:Или да се вдигне акциза на горивата,или данъка за автомобили над 1.5-2 тона и съответна мощност.А може и чрез винетката-големите коли да са с винетка за товарни,като по тоя начин се хващат регистрираните другаде.

4

Анонимен

преди 9 години

Соцколите SKODA 105L и 120L, също имат челно съпротивление 0,23.

3

Анонимен

преди 9 години

До АйсТитака е, даже е и по-сигурно - 5 по NCAP

2

възможно е

преди 9 години

Е аз вярвам че е възможно.Аз имам АУДИ А2 1,4 тди 10 годишно и ми гори около 3,5 средно дизел.А това тук е още по нов автомобил а и техниката напредва. Единствено че е френски не знам колко ще е качествен.

1

Анонимен

преди 9 години

Да 1 литър и пътниците въртят *** или чакат попътрн вятър.