24

ggg

преди 9 години

Проблемът е в ужасно много такси, които се начисляват към билета. Повечето авиокомпании при покупка на билета показват парите, които си дал всъщност за какво са. И повече от половината (за полети в Европа) са такси! Къде летищни, къде за сигурност, къде за екология

23

аз

преди 9 години

алооо рубладжиите ... кога за последно сте летяли с Аерофлот? Кога? ... Повечето им самолети са Бойнг и Еърбъс, а не ТУ, ИЛ, ЯК и други високотехнологични летателни средства ... освен това интериора е с кожа от ЮАР и Италия, а не от завода в Рейзан ... мин.вода е френска, а не от огромните им реки, ручеи, блата и т.н. .... освен това към българите говорят на АНГЛИЙСКИ, а не някаква славянска смесица между руски и български ....

22

men

преди 9 години

летя само с луфтханза. не закъсняват, държат си на името и третират и гражданите на треторазредни държави като човешки същества, както в самолетите така и по летищата. да не говорим че до българия пък летят в пъти по евтино от ниско тарифните компании а и поради някаква причина израелците не им отвличат и свалят самолетите.

21

Анонимен

преди 9 години

Пропускате някои неща.1.НИскотарифните летят до второстепенни летища. Уизеър никога няма да ви закара до Хийтроу,а до Лутън, което е на м***йната си от Лондон.2.Къде видяхте безплатни напитки?! Всичко се плаща. Що се отнася до Аерофлот, ми то и Ер Франс минава само през Париж.Цялата работа е в алчнотията.Пилот на Луфтханза иска 30000 е заплата. Стюардесите и те към 10000.Някога те хранеха,сега - 1 вмирисан зандвич за 50 цента.А билета - 250 е...Да станат малко по-умерени и да намалят цените ....

20

КуКу

преди 9 години

Kак може да има толкова руски *** под тема за авиокомпаннии?

19

ggg

преди 9 години

Първо си пропуснал една нула в сметките по-долу. Второ тези цени, които си казал са верни, но са само за ръчен багаж и то в ненатоварения сезон. Ако искаш да вземеш багаж плащаш около 20 евро на посока и куфар, а ако искаш да пътуваш през лятото и Коледните празници на дали ще намериш билети по 30 евро (или са много ограничена бройка). А особено в Ryanair има повече седалки от колкото в един нормален модел. Справка поръчката им на нови 100 Боинга.

18

Наблюдател

преди 9 години

Чисто нов Airbus A 320 го дават да е 93 милиона някъде ... Втора употреба може и да е наполовина , или по-малко :)

17

Наблюдател

преди 9 години

Самолетите се вземат втора употреба, или на лизинг ( след определено време могат пак да ги продадат и да избият част от парите ) . Таксите летищни и така нататък са по-малки ако имаш по-голяма флота и имаш дългосрочен договор, така е и със други такси .. Изобщо,хората са изчислили и преценили че има изгода. Отделно билетите играят като цена, пускат някакви промоции, а в останалото време е просто малко по-евтино от останалите компании

16

Наблюдател

преди 9 години

До Анонимен 17: Няма нищо странно, просто правят по-малко печалба , с по-малко разходи. Например Еърбус А320 и модификациите му горят около 5 тона авиационно гориво за 2 часа полет , цената на горивото е около 2400 лева за тон, части не се сменят след всеки полет, освен ако не се налага ( неизправност например , или им е изтекъл ресурса ) Така че дори след изплащане на заплатите на екипажа, безплатните напитки и така нататък, са си на печалба .Билета примерно до англия са средно 80 еу (3 ч път)

15

Анонимен

преди 9 години

Има нещо странно в тези нискотарифни компании.Билетчетата им са по 10-40 евро.Един самолет от тези с които те оперират струва около 100млн долара бройката.Отделно подръжка гориво и тн.При средна цена 30 евро на билетче това означава че пълен еърбъс или 737 би донесъл 5500 евро оборот за курс.Тази сума дори при положение,че е чиста печалба не би трябвало да е достатъчна само за гориво и необходимите части на самолетът които се сменят след всеки полет.От къде тея имат толкова пари?Перачници?

14

Анонимен

преди 9 години

WizzAir, Ryanair sa evropeiski karuci. Kakto avtobus po vazduha.Niskotarifnite sa ponosimi samo za kratki poleti. Za polet nad 10 chasa veche stava trudno.

13

Анонимен

преди 9 години

Аз съм турчин, но ми се струва, че и човешкият фактор е важен.Например като общувам с турци от Турция, те са едни надути. А с руснаците е друго. Някак си по-земни са, по-човечни и по-близки. Ходих веднъж в офиса на Тюрк Хава Йоларъ в София да питам колко е билета до Истанбул и от там едни надути, все едно им дължа пари, а няма да им давам. И си тръгнах отвратен. Втори път в техен офис не стъпвам. Това е. Важни са и хората.

12

Анонимен

преди 9 години

До до бай иванНефта и самолетите са много по-скъпи, защото изгорения въглероден двуокис съсипва климата и така огрмни щети върху селското стопанство, наводнения, съборени къщи, свлачища и земетресения.

11

Анонимен

преди 9 години

В Русия е по-изгодно и по-бързо да хванеш влака от Москва за Санкт Перебург.

10

до бай иван

преди 9 години

Прав си за високоскоростните влакове те са бъдещето да ,по докато има нефт небето е безплатно , а да построиш 1 км. високоскоростна линия струва 2-3 млн.

9

до 8

преди 9 години

Аерофлот ли? Чудесна авиокомпания, а стюардесите им с елегантните червени костюмчета са много сладки и мили! Не са като наежените фрау на Луфтханза. И както посочиха по-долу, Аерофлот заема челно място като надеждна компания в класацията на Икао.

8

бай иван

преди 9 години

Решенето на придвижването в Европа са скоростните влакове. До 600-700 км. те са по-удобни от самолетите. Не трябва да се чекираш и сруги подобни глупости, а също така те возят до центъра на даден град а не на 80км от него.

7

До 5

преди 9 години

И ще трябва да летим само с Аерофлот ли? Дето самолетите им падат като круши

6

Пепи

преди 9 години

Нещо не можах да разбера.Голямата компания пуск на пазара ниско бюджетна марка.В крайна сметка пак се возиш с голямата компания,само че с друго име.Нещо като Ес класа на мерцедес и да речем поорязана Це класа.И двете са на мерцедес,но едното е 50 бона чисто ново,а другото 300 бона.В крайна сметка парата пак отива при мерцедес.

5

до 5

преди 9 години

Пътувай си с Аерофлот ...до Магадан