Проблемът е в ужасно много такси, които се начисляват към билета. Повечето авиокомпании при покупка на билета показват парите, които си дал всъщност за какво са. И повече от половината (за полети в Европа) са такси! Къде летищни, къде за сигурност, къде за екология
алооо рубладжиите ... кога за последно сте летяли с Аерофлот? Кога? ... Повечето им самолети са Бойнг и Еърбъс, а не ТУ, ИЛ, ЯК и други високотехнологични летателни средства ... освен това интериора е с кожа от ЮАР и Италия, а не от завода в Рейзан ... мин.вода е френска, а не от огромните им реки, ручеи, блата и т.н. .... освен това към българите говорят на АНГЛИЙСКИ, а не някаква славянска смесица между руски и български ....
летя само с луфтханза. не закъсняват, държат си на името и третират и гражданите на треторазредни държави като човешки същества, както в самолетите така и по летищата. да не говорим че до българия пък летят в пъти по евтино от ниско тарифните компании а и поради някаква причина израелците не им отвличат и свалят самолетите.
Пропускате някои неща.1.НИскотарифните летят до второстепенни летища. Уизеър никога няма да ви закара до Хийтроу,а до Лутън, което е на м***йната си от Лондон.2.Къде видяхте безплатни напитки?! Всичко се плаща. Що се отнася до Аерофлот, ми то и Ер Франс минава само през Париж.Цялата работа е в алчнотията.Пилот на Луфтханза иска 30000 е заплата. Стюардесите и те към 10000.Някога те хранеха,сега - 1 вмирисан зандвич за 50 цента.А билета - 250 е...Да станат малко по-умерени и да намалят цените ....
Първо си пропуснал една нула в сметките по-долу. Второ тези цени, които си казал са верни, но са само за ръчен багаж и то в ненатоварения сезон. Ако искаш да вземеш багаж плащаш около 20 евро на посока и куфар, а ако искаш да пътуваш през лятото и Коледните празници на дали ще намериш билети по 30 евро (или са много ограничена бройка). А особено в Ryanair има повече седалки от колкото в един нормален модел. Справка поръчката им на нови 100 Боинга.
Чисто нов Airbus A 320 го дават да е 93 милиона някъде ... Втора употреба може и да е наполовина , или по-малко :)
Самолетите се вземат втора употреба, или на лизинг ( след определено време могат пак да ги продадат и да избият част от парите ) . Таксите летищни и така нататък са по-малки ако имаш по-голяма флота и имаш дългосрочен договор, така е и със други такси .. Изобщо,хората са изчислили и преценили че има изгода. Отделно билетите играят като цена, пускат някакви промоции, а в останалото време е просто малко по-евтино от останалите компании
До Анонимен 17: Няма нищо странно, просто правят по-малко печалба , с по-малко разходи. Например Еърбус А320 и модификациите му горят около 5 тона авиационно гориво за 2 часа полет , цената на горивото е около 2400 лева за тон, части не се сменят след всеки полет, освен ако не се налага ( неизправност например , или им е изтекъл ресурса ) Така че дори след изплащане на заплатите на екипажа, безплатните напитки и така нататък, са си на печалба .Билета примерно до англия са средно 80 еу (3 ч път)
Има нещо странно в тези нискотарифни компании.Билетчетата им са по 10-40 евро.Един самолет от тези с които те оперират струва около 100млн долара бройката.Отделно подръжка гориво и тн.При средна цена 30 евро на билетче това означава че пълен еърбъс или 737 би донесъл 5500 евро оборот за курс.Тази сума дори при положение,че е чиста печалба не би трябвало да е достатъчна само за гориво и необходимите части на самолетът които се сменят след всеки полет.От къде тея имат толкова пари?Перачници?
WizzAir, Ryanair sa evropeiski karuci. Kakto avtobus po vazduha.Niskotarifnite sa ponosimi samo za kratki poleti. Za polet nad 10 chasa veche stava trudno.
Аз съм турчин, но ми се струва, че и човешкият фактор е важен.Например като общувам с турци от Турция, те са едни надути. А с руснаците е друго. Някак си по-земни са, по-човечни и по-близки. Ходих веднъж в офиса на Тюрк Хава Йоларъ в София да питам колко е билета до Истанбул и от там едни надути, все едно им дължа пари, а няма да им давам. И си тръгнах отвратен. Втори път в техен офис не стъпвам. Това е. Важни са и хората.
До до бай иванНефта и самолетите са много по-скъпи, защото изгорения въглероден двуокис съсипва климата и така огрмни щети върху селското стопанство, наводнения, съборени къщи, свлачища и земетресения.
Прав си за високоскоростните влакове те са бъдещето да ,по докато има нефт небето е безплатно , а да построиш 1 км. високоскоростна линия струва 2-3 млн.
Аерофлот ли? Чудесна авиокомпания, а стюардесите им с елегантните червени костюмчета са много сладки и мили! Не са като наежените фрау на Луфтханза. И както посочиха по-долу, Аерофлот заема челно място като надеждна компания в класацията на Икао.
Решенето на придвижването в Европа са скоростните влакове. До 600-700 км. те са по-удобни от самолетите. Не трябва да се чекираш и сруги подобни глупости, а също така те возят до центъра на даден град а не на 80км от него.
Нещо не можах да разбера.Голямата компания пуск на пазара ниско бюджетна марка.В крайна сметка пак се возиш с голямата компания,само че с друго име.Нещо като Ес класа на мерцедес и да речем поорязана Це класа.И двете са на мерцедес,но едното е 50 бона чисто ново,а другото 300 бона.В крайна сметка парата пак отива при мерцедес.
Защо големите европревозвачи не искат да летят в Европа?