9

Мей-мей

преди 9 години

То цялата държава се закри,не виждам какъв е проблема с БДЖ-оставяте толкова влакове,колкото са необходими-главно товарни,съкращавате администрацията и спонсорирате няколко линии,където няма друг транспорт.За всяка точка от страната има автобуси.,ако няма ще се организират-фирми има достатъчно.

8

лудият от стадиона

преди 9 години

Тук въпросът, който трябва да се постави, е "искаме ли изобщо жп. транспорт"? Без добра инфраструктура, няма да има добри услуги. Препоръчвам на ИПИ да се захванат с въпроса, къде отиват парите за инфраструктура и къде отива въпросната субсидия? Дали за оздравяване на предприятието, за подобряване на работата и мениджмънта му, или за пълнене на партийни каси. Оказва се, че БДЖ е просто е превърната в една партийна каса, която се пълни и се източва от милите ни политици.

7

Анонимен

преди 9 години

товарните превози са на пе4алба 100 процента

6

таня

преди 9 години

краино време е да спрете да финансирате тези лентяй.знаете ли,че ако си работил 25 години в бдж пътуваш безплатно дори и до чужбина, а също така и половинката ти има право на безплатни билети.стига!стига!стига!

5

ххх

преди 9 години

Хора нямащи си друга работа се чудят кво да пишат и ето ги се занимават с БДЖ...елате ми копайте градината, и пишете за НКЖИ, щото ни разказаха игричката с краденето на пари покрай линията Пловдив - Септември, никога влак до София и то бърз не е пътувал повече от 3 ч, и напишете нещо за еврофондовете и строежа на линията, нали всичко иде от Европа, а се оказало че 450млн са от нашия бюджет и само 150млн са от Европа.....

4

BG

преди 9 години

*** от БДЖ да вземат да се стегнат а не да просят пари от държавата, щото наливаме средства в бездънна яма ! Единствената държава в света с фалирал железопътен транспорт !!! Хайде, железничарите да обяснят как са го постигнали това чудо невиждано на икономиката ! Аз ще обясня - с пълна некадърност, мързел и безхаберие и кражби ! В нормалните държави, пътуването с влак е в пъти по-добро и луксозно от това на автобусите, а в България с влак се возят само най-бедните ! После нямало пари ?!?

3

До 1

преди 9 години

Не знам дали има смисъл да обяснявам на *** промит мозък като теб, колко си далече от истината, но все пак - първо реформа, означава оптимизиране работата на една система, тоест това би трябвало да е нейна основна цел, за да може както тя самата, така и цялото общество да се развива, ако ти не желаеш да се развиваш това си е твой проблем, второ Сорос и държавата САЩ нямат общо с ИПИ и трето когато едно търговско дружество работи на загуба толкова години, то трябва да преустанови дейност!

2

Анонимен

преди 9 години

На кутевчетата само *** им се привиждат. Ами ако едно предприятие се управлява успешно, то ще бъде на печалба! Ама нали всяко правителство гледа само как да замаже положението и да поддържа БДЖ на системи, за да може *** да пътуват гратис и да гласуват по избори (а ония с вратовръзките междувременно да са свързани с автобусните фирми) - еми така ще е положението.

1

Докога бе соросоиди

преди 9 години

Под "реформи" Института за пазарна икономика на Джордж Сорос разбира най-вече закриване. Закривахме заводи, това доведе до липса на работни места и до липса на товари за БДЖ. После закривахме села, скоро и градове. Това доведе до липса на пътници за БДЖ. Сега ще закрием и БДЖ. Накрая ще закрием държавата България, което, очевидно е целта на "реформите" на НПО-тата финансирани от Джордж Сорос, Американското правителство и т.н.