23

Анонимен

преди 9 години

***, не можеш да стигнеш от София до Бургас...По-добре да слезеш и да вземеш влака, по-бързо ще стигнеш и за по-малко пари, без да висиш на пътя и да зареждаш (ако изобщо намериш къде)+това тези километри ги дават при каране с 100 и изключени всякакви климатици.Зимата като ви стане студено и пуснете отоплението в колата, ще видите сметка като от топлофикация и преход най-много 100 км.

22

До 24

преди 9 години

Не само са тествани, ами Model S e най-безопасният автомобил произвеждан някога с рейтинг на безопасност 99/100. Батерията има 1000 вида защити, има 1-2 случая на запалване, но това беше преди да зложат титановият щит под батерията - сега няма начин нещо да стане.Освен това електрониката, ако засече аномалия в колата се включва аларма и ти нарежда да напуснеш колата, няколко минути преди да започне да гори.Газови уредби гурмят и се палят без предупреждение. Бензиновите също се палят много.

21

за Тесла

преди 9 години

И в България ги има, 100км за 4 сек., от София до Варна за 12лв.Тесла е абсолютен лидер в бранша.

20

Анонимен

преди 9 години

Тази кола е за нощна смяна в АЕЦ и не е за хора а за роботи терминатори.

19

художника

преди 9 години

А бе тия ел.автомобили тествани ли са при катастрофа? Имам непрятното чувство, че при удар, ако даде батерията на късо ще изпържи хората и в двете коли. Не дай боже верижна катастрофа.

18

Анонимен

преди 9 години

22, а ти ходи в гората, или по-скоро не излизай от нея :)Природата дори не е подозирала, че е възможно да съществуват толкова *** животни като теб, но ето, че се получи..

17

Анонимен

преди 9 години

Зареждаш през ноща батериите на електокара , което ще рече че с тази кола можеш да си бръмчиш и в завода на боинг или около някое летище , гара и др. не става ясн дали можеш да заредиш от друг електомобил този голям лаптоп .,машина на колела или някои дроид .

16

Анонимен

преди 9 години

Новата батерията ще се изобрети в Италия. Тя ще е в пъти по-ефективна от литиевойонната.

15

Анонимен

преди 9 години

15, единствено превозвачи и хора, на които им е нужно да не спират да се движат ЗАСЕГА не могат да използват нещо подобно. Мисли се по вариянти и за справяне с това, но за момента са много скъпи.. Всички останали обаче могат напълно нормално да покрият разстоянията, по които пътуват често с един такъв заряд. С такъв автомобил, много мощен при това (300+ коня), разхода е има-няма 5лв/100км, с петролни горива е в пъти по-голям

14

Анонимен

преди 9 години

Освен това в бъдеще ще се предлага battery swap и ще е по-бързо от зареждане на гориво.

13

oценяване

преди 9 години

до 15 На Tesla Model S версиите са три: 60, 85 и P85 с капацитет 60 и 85 кВтч. Базовата има 302 к.с.!!!!! и може да измине 334 км с едно зареждане, докато модификациите с по-голямата батерия изминават до 425 км!!!!!! Tesla Model S- значи, че на практика ХАРЧИ ОКОЛО 4лв/100 км. Което е сериозно преимущество дори ако не броите безплатното паркиране в синя зона. Заряда е за около 6 часа в домашни условия, караш мощен съвременен и комфортен автомобил с разход 4 ЛЕВА за 100 км...

12

фаст чардже

преди 9 години

30 мин е заряда и е безплатен!

11

колко ВРЕМЕе Нужно

преди 9 години

за да се зареди такъв автомобил??Умниците които възторгват , ако им се наложи д ачакат по 6 часа за зарят на батериите...май няма да са такива ентусиасти !ДВГ осигурява около 2400 км преход/денонощие (с двама шофори) а този електрокар ??

10

oценяване

преди 9 години

GM показва накъде отива автомобилната индустрия, пуснат ли Американците серийно електрически автомобили с десет годишен живот на батерията, всички останали производители ще са длъжни да минат на електричество, иначе отиват в канавката. Е това не се отнася за Русията, защото тя никога не е имала автомобилостроене..., Китай също ще глътне вода, докато се осефери, ако се осефери, китайска "батерия" за автомобил, това ми звучи като оксиморон:))))

9

Румбо

преди 9 години

Все си мисля че кола на ток изминаваща 100км с едно зареждане на цена 15 000 долара,ще се търси много повече от такава която минава 300км с цена 35 000 долара.Може пък да се заблуждавам.Има и друг начин за поевтиняване-коли на 5-10 години да се преоборудват в електрически-дори в домашни условия.

8

Кирил

преди 9 години

До 7.Ти мисли, сравни колко е енергийната плътност на оловен акумулатор с тази на Литиево Йонна батерия.Ще ти помогна:Литиево йонна батерия: 0.85МJ/kgОловен Акумулатор: 0.15 - 0.17 МJ/kgДа сравняваш електрокар с Тесла е все едно да сравняваш Лампов Компютър с микропоцесор.

7

Ей, мислете, бе

преди 9 години

Всички се заблуждавате. Отдавна можеше да се направят ел. коли. Спомнете си електрокарите по гари и заводи. Просто никой няма интерес от това. За страните петролопроизводителки е ясно. За останалите.... ами никоя държава не може да оцелее ако се лиши от акцизите на петрол, тютюн и алкохол. За милионите нови безработни да говорим ли?

6

Анонимен

преди 9 години

Тесла си отвориха голяма част от патентите за свободно ползване. Тези две компании далеч не са единствените работещи по нови електрически технологии. Много е вероятно до няколко години да направят голям скок, а ако един го направи и другите ще го последват. За всички ще е по-добре така, освен за Путлерусия, която, горката, и в момента е пред фалит, а без петрола за нищо не става ;)

5

До 2

преди 9 години

Тесла дават гаранция на колата, включително и батерията за 8 години. Очакваният живот на батерията е 10 години. След 10 години, цените на батериите ще са паднали неколкоктратно.

4

Анонимен

преди 9 години

До Аха, ама не съвсемДа, изкупуват ти обратно старата батерия за 2500 и си купуваш нова за 5000. Само че сметни колко пари ще спестиш движението с ток.