39

Анонимен

преди 9 години

Сега ще го отнесе някой техник, а шефа на фирмата ще получи порицание. Мои познат кара стока с бус, излиза извън града без винетка, защото шефа му отказва да купи, той отнася глобата, нищо че буса е служебен. Друг го глобяват че не е стигнал навреме в резултат каране с бясна скорост, защото самозабравилия се бизнесмен така е решил. Нямо ли стандарти на работа, отговорност но всички нива и санкции ще продължаваме да сме свидетели на такива трагедии.

38

Анонимен

преди 9 години

До Анонимен 45нормите изобщо не са променяни. За пътнически асансьори преоразмеряването на въжетата е точно 11 пъти спрямо полезния товар, и това се прави за да се гарантира безопасността с достатъчно висок коеф.на сигурност през целия експлоатационен срок - обикновено срока на амортизация е 25 години. При качествен монтаж, с качествени въжета - може да не ги сменяте и 30 години (но не значи че не трябва да се преглеждат за наличие на скъсани нишки и др. механични проблеми)

37

Анонимен

преди 9 години

До 46 С риск да Ви разочаровам, бих желал да Ви информирам, че "едно време", въжетата бяха пак по западен стандарт, защото бяха австрийски, а Австрия, както е известно, винаги е била западна държава.

36

do 25

преди 9 години

Така е! За това и много хора напускат, защото им писна да живеят сред бойклуци. Писна им да им падат бетонни козирки, керимиди, прозорци и метални ламарини по главите от сградите. Писна им да бъдат убивани в челен сблъск от отсрещният пиян шофьор. Писна им фондации и фирми да фалират и загубтие да бъдат покривани от техните пари. Писна им *** да получват цял живот безплатно жилища и ненормално големи помощи. Писна им от мутри, чалга и политици. "Не сме народ, а ***!".

35

do 36

преди 9 години

Викаш, значи, най-добре е да напусна работа и да започна да следя как всеки си върши работата, на когото му плащам, така ли. Еми нали за това има специалисти, бе мама му ****. Нали за това са сартифицирани, нали за това им плащаш. В автосервиза следиш ли като ти ремонтират двигателя, а? Стоиш ли зад гърба на монтьора да гледаш, дали не ти краде частите случайно?!?! Следиш ли в завод Добруджа как ти правят хляба, а? Следиш едни чушки. Това е пълен абсурд, което си написал просто!

34

до 44

преди 9 години

Аре стига си викал тука. Не ми пука, дали въжетата или спирачките или баба ти е причината. Не ме и интересува технически какъв е проблема! Това, което ме интересува, ЗАЩО е допуснато това БЕЗХАБЕРИЕ и кога всички тези 2000 фирми ще бъдат редуцирани до 1-2, кога ще има огромни глоби, кога ще има отнемане доживотно на лизенци и кога ще има затвори за загиналата жена и затвори за хората, които са допуснали и подържали тази порочна практика. Защото това е наказуемо със затвор!!!

33

Анонимен

преди 9 години

Докaто не видя хорa вкaрaни в зaтворa зaрaди трaгедиятa зa мен нямa държaвa.

32

Анонимен

преди 9 години

До 40 Прав сте за преоразмеряването но това беше по едно друго време сега по "западен" стандарт въжетата имат запас около 10 % а не пъти. Никой вече не влага труд и материали да подсигури по голям запас. Разчита се на правилното използване и поддържане, всички знаем че хората не чакат 5 мин за да слезе а се тикат като сардели претоварват понякога(не в случая) а и когато няма правилна поддръжка нещата в един момент водят до инциденти.Няма контрол и всеки си прави каквото иска това е в БГ.

31

Анонимен

преди 9 години

До 40 Прав сте за преоразмеряването но това беше по едно друго време сега по "западен" стандарт въжетата имат запас около 10 % а не пъти. Никой вече не влага труд и материали да подсигури по голям запас. Разчита се на правилното използване и поддържане, всички знаем че хората не чакат 5 мин за да слезе а се тикат като сардели претоварват понякога(не в случая) а и когато няма правилна поддръжка нещата в един момент водят до инциденти.Няма контрол и всеки си прави каквото иска това е в БГ.

30

Анонимен

преди 9 години

КАПАКА НА ШАЛТЕРА НЕ Е ВИНОВЕН СЕЛЯНЧЕТА. ВИНОВЕН Е СКОРОСТНИЯТ ОГРАНИЧИТЕЛ КОЙТО НЕ СЕЕ ЗАДАЕЙСТВАЛ ДА ЗАКЛИНИ КАБИНАТА. СКОРОСТНИЯТ ОГРАНИЧИТЕЛ ПРЕДСТАВЛЯВА УСТРОЙСТВО КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗАДЕЙСТВА КЛИНОВЕТЕ НА КАБИНАТА КОИТО СЕ НАМИРАТ ОТСТРАНИ НА КАБИНАТА И РЕЛСОВИЯТ ПЪТ. И КОГАТО КАБИНАТА ПРЕМИНЕ СКОРОСТА КОЯТО Е ОПРЕДЕЛЕНА В ПОСОКА НАДОЛУ ТРЯБВА ДА СЕ ЗАДЕЙСТВА И ДА СЕ ВКЛИНЯТ В РЕЛСОВИЯТ ПЪТ..САМО ЧЕ ТОВА НЕЕ СТАНАЛО. А ЗАЩО САМО ГОСПОД ЗНАЕ И ТЕЗИ КОИТО СА ПРАВИЛИ РЕМОНТА.

29

Анонимен

преди 9 години

До ми то, КОгато техника си върши работата и спре опасния асансьор (един познат дори вземаше някакви части така че да е сигурен че асансьора няма да тръгне) - хората от блока искат не искат - събират парите и плащат ремонта.

28

Анонимен

преди 9 години

Асансьораджиите знаят че въжетата са преоразмерени почти 10 пъти - и хоп - що да не спестят 2 въжета, що да купят въжета от легален доставчик със всички сертификати - "кучите марки" от черната борса са къде по евтини и печелят поръчки за ремонт на асансьора на 1/2 цена. Така постепенно изрядните фирми или фалират (защото никой не ги наема) или минават от другата страна. Е накрая всичко е за сметка на Бай ***, но той има навика все да реве срещу политиците (които сам си избира)

27

king_for_a_day

преди 9 години

Аз не мога да разбирам от всичко - няма как да следя едновременно асансьора, смяната на накладките на автомобила си, поддръжката на сградата, в която живея, изправността на градския гтрсанпорт, в който се возя, работата на лекаря, който ми прави операция и т.н. Не мога да разбирам от всичко едновременно. Затова си плащам на хора, които са сертифицирани за да вършат дадена работа и очаквам от тях да го правят!

26

king_for_a_day

преди 9 години

39, добре де, аз като собственик плащам абонамент за поддръжка на асансьорите в блока ни, като на 1-2 години събираме допълнително пари за подмяната на някоя по-сериозна част. Колко повече от това да се ангажирам - да разкрия специален фонд и банкова сметка ли? Или да си вземем отпуск всеки път, когато идват техници на емонт/инспекция и да им надничам за д гърбовете? Какво имаш предвид като казваш, че трябва собствениците да проявяват интерес?

25

ми то,

преди 9 години

добре е дето бяха напсувани техниците, сигурно си го заслужават.Само дето не се оглеждат собствениците на имотите. Тайна ли е нежеланието на множество собственици да участват в подържането на общата собственост. Сакън, да не се охарчат с някой лев. Гледат да минат съвсем тънко и нехаят за последиците. Примери, всякакви. И случаят вероятно е е изключение. Ако е бил проявен интерес от собствениците към извършваните ремонти може би нямаше да се стигне дотук.

24

Цаца

преди 9 години

Къде е оная мишка Цацаров, веее??? Май вече не смее да излезе от нужника в Сараите??Кажете имената на тия, дето са ремонтирали и пуснали в експлоатация асансьора, де, да ги поздравим за честно изкараните заплати???КОЙ ремонтира асансьора,КОЙКОЙ?

23

Анонимен

преди 9 години

Каква е разликата между този ислямист дето реже и този техник тедо краде въжета.

22

Анонимен

преди 9 години

НЕ САМО НЕГРАМОТНИ ТЕХНИЦИ БЪКАТ ИЗ ТАЯ ДЪРЖАВА, А НЕГРАМОТНИ ВСЯКАКВИЦИ. ТО ЗАТОВА И СМЕ НА ТТОЯ ХАЛ - 25 ГОДИНИ ДЪРЖАВАТА Е ИЗПАДНАЛА НА ПЪРВО МЯСТО В ТОТАЛНА НЕГРАМОТНОСТ. И Е ЛОГИЧНО ДА ПОСЛЕДВА И ФАЛИТ. НЕГРАМОТНИЦИТЕ В БГ ПРЕТЕНДИРАТ ЗА ФЕНОМЕНАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ, ИНТЕЛИГЕНТНОСТ, НАУЧНОСТ. БОГ ДА НИ Е НА ПОМОЩ И С ПО-ЯКА ТОЯГА ДА ВКАРА В ПЪТЯ ДЪРЖАВАТА. ДА ПОЧНЕ ТЯ НАЙ-ПОСЛЕДА ЗАЧИТА ЗА-КО-НА! И ДА МУ ТРЕПЕРИ! ЧАК ТОГАВА ХОРАТА САМИ ЩЕ ТРЪГНАТ В ПРАВИЯ ПЪТ. А СЕГА КОПИРАТ ОТ ВОДАЧИТЕ СИ.

21

Анонимен

преди 9 години

има много неграмотни техници и като добавим мързеливи и падащи си по далаверите,се възползват от това, че живущите не са наясно какво точно трябва да се направи при ремонтирането, пишат и казват, че са сменени скъпи и важни части, а всъщност само си прибират съответните суми за това и са доволни, че са успели да прецакат наивните хора.То всъщност това е масова практика в BG. Кой кого повече ще прецака. Във всяка сфера е така. Оправданието е " щом мен ме прецакват и аз ще го правя" .

20

атом

преди 9 години

До Petronius А къде забравяш и шефа на фирмата която контролира как е извършен ремонтът.