В София има просто прекалено много хора. Решението е да се направи живота по селата атрактивен за младите хора. Да се реши проблема с изкупната мафия. Селскостопанските стоки да се изкупуват на нормални, пазарни цени. Да се осигурят средства и програми за развитие и да си отидат селяните от София. Това е решение, а не нови трасета и нови блокове.
До АнонименНито пък трябва да се руши, копа и кърти излишно. Обаче трябва да се направи едно проектче, да се вземат едни парички и т.н.
Притрябвал ми трамвай, ако ще го чакам 15-20 минути, за да се кача на него, и после ще се дондуркам 100 часа, за да стигна до Семинарията. Че нали до Семинарията се стига с автобус 94. Да, 94 се пръска по шевовете в пиковите часове. Но защо вместо да се строи нова трамвайна линия, не се пуснат още няколко автобуса, така че да не се налагаме да се бутаме, ръгаме и псуваме в претъпканите рейсове.
Защо е нужно да се строи ново травмайно трасе? Вместо да се инвестират толкова много пари в подобен строеж, много по-разумно е просто да се пуснат още няколко коли на автобус 280 и на 94. И без това в тези рейсове е постоянна блъсканица и навалица. Като и останалите рейсове, впрочем. Изобщо качеството на надземния градски транспорт в София е потресаващо зле.
Честно казано имаме достатъчно автобусни и трамвайни линии. Имаме обаче няколко сериозни проблема. Първият е, че разписанията не знам кой и как ги прави, но ми се струва, че са измислени от някой ***. Ще дам пример - преди 2-3 години до трамвай журналист минаваха 4 различни линии - тм 2, 10, 12, 18. Прибираш се към 22:00 и искаш да си хванеш които и да е трамваите. И тогава започва едно чакане, та 20-30 минути. И изведнъж четирите трамвая идват едновременно.
В цяла европа наблягат на трамвай, само в *** се мусят, няма по екологичен транспорт от електрическия. Сега трябва да ревнете че и трамвая минаващ през площад Журналист посока семинарията да се махне.
А защо трамвай, а не тролей бе Диков? И тогава нямаше да се секат дървета. Нямаше да има протести. Чугунени глави.
Почти всички студенти са със собствен автомобил.Някой дори със мотоциклет автомобил джип и кабрио.Изобщо митът за бедният студент не умря ли някъде по времето на старогръцките легенди и митове?Наивно е да се смята,че ще ползват трамвай.Има нещо друго в цялата идея някакъв друг келепир..
В момента в Борисовата градина има над 10 000 автомобила, а по алеите наследниците на Шумахер газят бабички и дечица. Нека да прекарат и трамвайна линия, така и така това не е нито градина, нито парк.
Какъв е този измислен проект за трамвай до Студентски град?!?! Нали затова направихте метрото (което ходи до там и е бързичко..:/ )- за да се избягва уж използването на какъвто и да е друг транспорт? :/
Ей Фъндък, ти вземи пусни да има 20 лампи да светят пък тогава се изсилвай, че градината е инкубатор на демони вечер !!!
Борисовата градина трябва да бъде опазена като градски парк!