Не знам откъде черпят информация тия журналисти, но целта на кросрейл не е да свързва Хийтроу със Ситито и Оксфорд стрийт (грешен ред), а по-скоро да направи безпрепятствено прикачването на пътуващите от Севера към Юга на Англия, тъй като в момента няма плавна връзка И откъде ги измислиха тия 200 милиона пътувания дневно? Населението на Лондо е да речем 10 милиона. Това означава всички жители да пътуват по 20 пъти на ден......
До тоцила Отговарям с думите на един кандидат - студент : България е като Египет и Монголия .С велико и славно минало ,но уви никакво бъдеще.
Когато Германия е имала автомобили и аутобани , чичоти Чърчил си е лъскал бастюня , чакащ бахура .
До БоянчоКогато в България са имали Велики Преслав и култура, ония на острова са лапали конски мухи...
Каквото и да става цените на лондонските имоти трябва да поскъпват поне с милион годишно иначв и в Бразилия ще се смеят на банките им и на списнието им Еко мист , милите мериджейчета , нема кинти ..... и бахур , само к р остана.
"Когато бъде отворена, новата линия се очаква да обслужва 200 милиона пътувания на ден.."???Население 8,5 млн.Т.е 23 пътувания дневно на глава.А дали ще им остава време за нещо друго освен за пътуване по тази линия?
До за сравнениеНо за сметка на това, в следващото деситилетие се очаква населението на София да спадне с милион ;)
Кой е най-големият инфраструктурен проект в Лондон?