10

Питър

преди 9 години

Не знам откъде черпят информация тия журналисти, но целта на кросрейл не е да свързва Хийтроу със Ситито и Оксфорд стрийт (грешен ред), а по-скоро да направи безпрепятствено прикачването на пътуващите от Севера към Юга на Англия, тъй като в момента няма плавна връзка И откъде ги измислиха тия 200 милиона пътувания дневно? Населението на Лондо е да речем 10 милиона. Това означава всички жители да пътуват по 20 пъти на ден......

9

Боянчо

преди 9 години

До тоцила Отговарям с думите на един кандидат - студент : България е като Египет и Монголия .С велико и славно минало ,но уви никакво бъдеще.

8

до боянчо

преди 9 години

Когато Германия е имала автомобили и аутобани , чичоти Чърчил си е лъскал бастюня , чакащ бахура .

7

тоцила

преди 9 години

До БоянчоКогато в България са имали Велики Преслав и култура, ония на острова са лапали конски мухи...

6

Боянчо

преди 9 години

Когато В Лондон е пуснато метрото в България много от хората са живеели в землянки.

5

до бахура

преди 9 години

Каквото и да става цените на лондонските имоти трябва да поскъпват поне с милион годишно иначв и в Бразилия ще се смеят на банките им и на списнието им Еко мист , милите мериджейчета , нема кинти ..... и бахур , само к р остана.

4

bb

преди 9 години

"Когато бъде отворена, новата линия се очаква да обслужва 200 милиона пътувания на ден.."???Население 8,5 млн.Т.е 23 пътувания дневно на глава.А дали ще им остава време за нещо друго освен за пътуване по тази линия?

3

бахура

преди 9 години

До за сравнениеНо за сметка на това, в следващото деситилетие се очаква населението на София да спадне с милион ;)

2

за сравнение

преди 9 години

Същата линия-от летище София до центъра, днес строи в софия, и струва стократно по-малко...

1

KAramBo

преди 9 години

а ко ще стане с Хитроу Експрес??? фалит! закривай!