Смарт е съвместа разработка на Мерцедес и Сони ,последни технически новости.Куепето е с оплетка от карбон а вратите са изцяло от карбон с кръстосани тръби ,изключително здрав материал.Целта е запазването живота на хората ,жертвите при катастрофи на тези коли са изключително малко и то поради други причини.
До пичаНе е така Просто рекламират, че голямата и тежка кола има абсорбиращи елементи които позволяват да диференцира (разпредели)енергията на удара между двете коли.
До ТрактористНе на смартана S -класата да го пуснат.......................................Между другото ако забелязахте :Рекламата е за S- класата ,а не за смарта.
Къде сравняват 2 тона ламарина с 3 пъти по-лека кола!! Всички в смарта ще бъдат на пюре, а тези от еС класата няма да им има почти нищо!! Не случайно всички богати хора се движат с тежки лимузини - там шанса да оцелееш е далеч по-голям!
а с малко повече от 50 км ако се движи мерцедеса както правят у нас, дали цялото предно купе на смарта няма да е размазано, заедно с пътниците. изобщо не трябваше да го показват това видео, тотално ме отказаха от идеята за тая количка
Ако ламарините и купето са толкова здрави, къде е отишла кинетичната енергия от удара ? дали не е във вратовете и вътрешните органи на пътниците ? Иначе няма лошо пътниците в смарта след удара да изглеждат цели и почти като живи.
Следващият път да пробват с Моквич! Ламарини, дебели като войнишка каска. От Смарта нищо няма да остане.
Как завършва челен удар между Смарт и Мерцедес S-класа