10

Киро

преди 9 години

Това ако беше Great Wall Voleex, просто не ми се мисли за пътниците вътре дори и при 50км/4

9

От завода в Щутгарт

преди 9 години

Смарт е съвместа разработка на Мерцедес и Сони ,последни технически новости.Куепето е с оплетка от карбон а вратите са изцяло от карбон с кръстосани тръби ,изключително здрав материал.Целта е запазването живота на хората ,жертвите при катастрофи на тези коли са изключително малко и то поради други причини.

8

Анонимен

преди 9 години

До пичаНе е така Просто рекламират, че голямата и тежка кола има абсорбиращи елементи които позволяват да диференцира (разпредели)енергията на удара между двете коли.

7

Анонимен

преди 9 години

До ТрактористНе на смартана S -класата да го пуснат.......................................Между другото ако забелязахте :Рекламата е за S- класата ,а не за смарта.

6

пича

преди 9 години

Къде сравняват 2 тона ламарина с 3 пъти по-лека кола!! Всички в смарта ще бъдат на пюре, а тези от еС класата няма да им има почти нищо!! Не случайно всички богати хора се движат с тежки лимузини - там шанса да оцелееш е далеч по-голям!

5

Анонимен

преди 9 години

а с малко повече от 50 км ако се движи мерцедеса както правят у нас, дали цялото предно купе на смарта няма да е размазано, заедно с пътниците. изобщо не трябваше да го показват това видео, тотално ме отказаха от идеята за тая количка

4

до 1

преди 9 години

ВНИМАВАЙ какво си пожелаваш че като ви знам какви "мъже" сте вие потурнаците

3

Анонимен

преди 9 години

Ако ламарините и купето са толкова здрави, къде е отишла кинетичната енергия от удара ? дали не е във вратовете и вътрешните органи на пътниците ? Иначе няма лошо пътниците в смарта след удара да изглеждат цели и почти като живи.

2

Тракторист

преди 9 години

Следващият път да пробват с Моквич! Ламарини, дебели като войнишка каска. От Смарта нищо няма да остане.

1

Анонимен

преди 9 години

Все едно аз и бъмзи се блъскаме