33

Владимир

преди 9 години

Колеги, главата на учителката по руски език е по - празна от трудовата книжка на Сергей Димитриевич.........Смърт на руският окупатор......България не желае да е Руска лаборатория за социални експерименти.......

32

Цвети

преди 9 години

Ако мрънкането можеше да произвежда енергия, щяхме да сме най-богатата нация!

31

Анонимен

преди 9 години

до 29Кое точно е изпълнено лошо? Днес се возих и специално огледах трасето, всичко изглежда направено добре?

30

ММда

преди 9 години

Те понеже ДПС и БСП не крадат, дайте да плюем Фандъкова че направила нещо... много сте жалки комунистите...

29

Евгени

преди 9 години

На мен пък трасето ми харесва, по мое мнение изглежда прилично, особено около и на спирките ! Табелите са добри също, трамваите бих казал, че са перфектни за нашите условия. Дали са крадени пари покрай изпълнението на проекта - вероятно и то навярно на няколко нива, но според мен е важен крайния резултат. Дали заради новите влакове или нещо друго, но аз (който живея в близост) не оценявам шума като "по - силен" от преди !Поздрави !

28

Пламен

преди 9 години

Много слабо изпълнение. Живял съм над 30 години до тези трамвайни линии и преди си бяха по-добре. Направиха нещо все едно сме в 19 век, а не както би трябвало за 21 век столицата на страна членка в ЕС. Кметът на софия вместо да се разхожда с черен мерцедес, да види какви ги е свършила. Как не я е срам г-жа Ф. Някои знае ли кои е строителният надзор?По време на строителството търсих контакти да сигнализирам за лошото изпълнение като гражданин, но без резултат.

27

Анонимен

преди 9 години

Замазаха с теракол фугите на разбитото стълбище в подлеза на България и Гоце Делчев. Тази строителна практика направо ме разби. На тази фирма не трябва да се дават поръчки. Очевидно не могат да изчислят колко отгоре да сложат за да има "връщанка". Сега и те и гражданите прецакани а в общината потриват ръце. Хем "връщанка" хем глоба си събраха. Гнусни твари общински ...

26

Митко

преди 9 години

Ей Станишев - Върви си!

25

Анонимен

преди 9 години

А останалите 16 линии кога ще ги оправите? И трамваите номер 10 ще се разпаднат напълно скоро!!

24

Анонимен

преди 9 години

До зззТрасето си беше по-скоро "трЕсе". Имаше дори спукани релси и трамваите на моменти все едно щяха да се разглобят на кривите. Сутрин всички се будеха с първите трамваи, които минат, и не се заспиваше след това... Били са "тихи релси" някога, много отдавна.

23

Анонимен

преди 9 години

Затова сутринта към 8 часа чаках 20 минути да дойде безшумният трамвай. На спирката се бяха събрали толкова много хора, че нямаше къде да стоят. Първият трамвай, който мина, въобще не спря... Не знам толкова ли е трудно да се спазва разписанието. Благодаря за безшумните трамваи, ама нещо май пак не е както трябва.

22

Анонимен

преди 9 години

Обещани зелени релси няма, вижте проектното задание. Ето как една лъжа се превъщъа в истина! Никога не е било и обект на дискусия за бул България.

21

,,,

преди 9 години

До ...Всичко зависи от нас.

20

MG

преди 9 години

До фабрикантс какво искаш да ти се подпомогне, ИЗфабриканте?!?! Да ти купи държавата машини, да ти намери клиенти, работници, да ти даде безвъзмездно пари, какво точно искаш!?!?!

19

Анонимен

преди 9 години

Ремотът е пълна бутафория. Хилава мантинела, латекс върху камъка, грозни навеси (вече с дупки от градушката) и унищожен жив плет. При тази равносметка не бих се хвалил много.

18

Стефка

преди 9 години

До Анонимен 8 Кажи ми един по-добър кмет на София през последните 20 години?

17

Стефка

преди 9 години

До Анонимен 16За съжаление не са обещавани такива...иначе щеше да е хубаво

16

Анонимен

преди 9 години

Къде са обещаните зелени релси?!?

15

Анонимен

преди 9 години

гербарастите са много жалки, че на фандъкова това и е работата и спрямо кого е добър кмет, щото нали б.б. беше преди това. Праскате се с еврофондове, а най-малко герб има заслуга за това България да е в Е.С.

14

хихи

преди 9 години

Как го прави Фандъкова - затваря се едно кръстовище за 2 години, строи се метро, пуска се, след няма и година се затваря отново и се строи естакада, пуска се, след няма и година се оказва че качеството е зле, налага се ремонт, затваря се отново. Сега и тук - нов трамвай, пуска се със забавяне, след няма и 6 месеца отново се спира и се строи естакада на Гешов и така до безкрайност.