Разбирачи от вси страни, набийте си в канчетата, че сигналът на светофора НЕ е предупредителен, а заповеден. Всяка една комбинация от светлини означава нещо - дали влиза в отклонение и в кое точно отклонение влиза, дали продължава транзит по главния коловоз, дали има маневри някъде, дали е свободна входната/ изходната стрелка и т.н. Машинистът е ДЛЪЖЕН да изпълнява заповедите, зададени от светофора, а не от разни телеграми. Телеграмите са за тези, които ЗАДАВАТ сигналите.
Хаха. Какви са тези телеграми за преминаване през отклонение през Калояновец??? Телеграмата е за ремонта в Ст. Загора. Влака може да бъде пуснат по път 2 още от Михайлово, както във входните, така и в изходните стрелки на Калояновец. И този *** с "вертикалното излитане" Да си го набие в простата кратуна , че каквото свети на сетофора с това се съобразяваш. Аман от некомпетентни " разбирачи"
Тука има много некомпетентни хора които пишат, незапознати или отчасти запознати със ситуацията. Първо това дето викал,че не видял добре, а другия му вика че бил за отклонение, това няма как да го знаеш, освен ако не си бил в кабината, лъжец такъв!! И второ не е задължително Калояновец да минаваш в отклонение. Някои влакове ги пускат още от Михайлово по път номер 2 И се минава през гарата с 125км/ч Това е разрешената скорост по правата.
Засега и без оставка за министъра на транспортаКак да подаде оставкаНали трябва скоростно да си прикрие следитеКуче влачи- диря няма,казва българския народТакова ни е управлениетоНямат морал и това си е
Не карам кола и не знам какви ,,рушвети,,били искали катаджиите по пътищата,ама и на по-високо ниво се вземат рушвети,щом цели автобуси най- редовно минават при спуснати бариери,пък фирмичките им процъфтяватЗа пример автобусите за Банкя . там са две фирми. Хвани едната,удари другата,ама са под крилото на кмета на София/кьоравото Данче/
Блиц от днес: Градски /софийск/автобус/с номер42/ минава през "Прелеза на смъртта" при спусната бариера в Банкя.Преди месец съобщихме в КАТ за шофьор на автобус 49 /пак за Банкя/,който скочи в движение от автобуса,за да се саморазправя с друг шофьор , при което беше блъснат от минаваща кола, после стана и накуцвайки се качи да вози камикадзетата от Банкя в посока към СофияПътниците в автобусите Банкя-София са смели камикадзетаШофьорите по линията са недисциплинирани и с някакви протекции
Питам се защо е влязъл с такава скорост и за себе си имам отговор, въпреки че се усъмних малко в него като чух днес шефа на БДЖ, че вече не е както преди да не се отделят средства за поддръжка на парка и ще ви обясня защо имам свой отговор преди около 3-4 години имах една позната инженерка която работеше в депо за ремонти и се оплакваше как нямат части и пускат локомотиви и вагони с риск на косъм та не знам какво да мисля, но като гледам локомотива как изглежда....
До Анонимен 12 Именно - докато тази телеграма не се отмени - ако ще и "вертикално излитане" да свети - се подготвяш за минаване в отклонение. Още повече че по технически причини то не може да стане в другия край на гарата....
До АНТИОВЦА Има поне 6 бързи влака които по разписание спират на калояновец, всички останали влакове идващи от Михайлово и пътуващи за гара Стара Загора - пътнически парк - преминават от път 1 към път 2 - през S образна стрелка номер 1 на гара Калояновец, поради ремонт на гара Ст.Загора в пътнически парк не може да се влезе по път 1. Път 1 е десния по километража (тоест при движение от Пловдив към Ст. Загора).
ЛЪЖИ ЛЪЖИ и ПАК ЛЪЖИ.!!!!!!!. БЪРЗ ВЛАК, НИТО СПИРА, НИТО СЕ ОТБИВА в с. Калояновец! Това е ПОРЕДНОТО ЗАМАЗВАНЕ и ПРИКРИВАНЕ на инцидента! Слънцето зад гърба на влака е ОЩЕ ПО-ДОБРЕ едно и от САМОТО НАЧАЛО, ние НЕ ВИДЯХМЕ 4-те делайрилали вагона и МАШИНАТА а камоли НАПЪЛНО смачканите 2 вагона, както дамата от влака каза, че ГИ Е ВИДЯЛА. БРУТАЛНО на ЛЪЖАТ, така и ОВЦАТА ПРОДЪЛЖАВА ДА СИ Е ОВЦА!
До -- 9 В случая признанието на втория машинист - че той е карал и не е видял/разчел сигналите - изчисти паметта на загиналия. Ако искаха да покриват нещо - нямаше да допуснат това да се разчуе.
Проблема е бил в релсите и точка!!!Туку така влаковете не излизат от релсите нека не се лъжем!!!!
Христо си е признал че не е видял добре сигнала, и Венко му е извикал че са за отклонение, но е било късно. Движили са се със 100, кара Христо, не вижда добре предупредителния (когато слънцето свети срещу светофора - изглежда все едно и 5те лампи светят), но до входния има 1500 метра - рано е още да намаля, наближават входния, Венко очаква че колегата му ще намали, но не, когато подминава входния без да намали - остават 250 метра, извиква, но е късно....
До АНТИМУТРА Aнти мутра, влаковете там се движеха месеци преди официалното откриване - което беше преди 2 месеца. Ако релсите бяха калпави - щеше да има намаления на скоростта- също както между Карнобат и Бургас - 2 години след края на ремонта между Лозово и Дружба скоростта е 80 км/ч, а преди ремонта беше 100.
нищо чудно от калпавия ремонт почвата отдолу да е била слегнала и да са потъвали релсите надолу от което се е получило луфт е излезнал влака извън релсите!!!!Калпави ремонти, калпава поддръжка на бдж влаковете това е истината!!! *** пари няма!!!и кой съсипа държавата до такава степен, че пари да няма!!!!!!!!!!!А СЕГА СИ СПОМНЕТЕ ЗА БОРИСОВ КОЙТО ЗАЯВИ, ЧЕ НЯМА ДА ДАДЕ ЛЕВ ЗА БДЖ, СПРЯ ДА СЕ РАЗПЛАЩА И ПОХАРЧИ 10 МИЛИАРДА ОТ РЕЗЕРВИТЕ НА БЪЛГАРИЯ И Е ОЩЕ ЖИВ!!!
Влаковете туку така не излизат извън релсите дори и на завой!!!Кой знае как са били поставени релсите след ремонта накриво да не говорим, че и калпаво!!!лесно е да обвиним машиниста!Трудно е да признаем, че ремонта е бил калпав а релсите са били наклонени а и клатещи се!!!
ПРИКРИВАТЕ ИСТИНАТА!!!!РЕЛСИТЕ СА СЕ КЛАТЕЛИ ЩОТО СА ТОЧНО ДО *** МАХАЛА КЪДЕТО ХОДЯТ *** ДА СИ БЕРАТ БОЛТОВЕ И ДРУГИ ЧАСТИ ПО ЛИНИЯТА!!!!ПРИКРИВАТЕ, ЧЕ Е ПРАВЕН РЕМОНТ ТАМ ТОЧНО А РЕАЛНО РЕМОНТА Е БИЛ ЗА ОТБИВАНЕ НА ВНИМАНИЕТО А ПАРИТЕ СА УСВОЕНИ :DНИЕ ЗНАЕМ ИСТИНАТА КОЙ Е ВИНОВЕН!!!
Засега без обвинение за втория машинист на дерайлиралия влак