До до 120 лева са нищо, пред 160 за акумулатор и 40-50 за крушки----------------- Като те плясне челно некой баварец, свикнал да се пази от фарове, ще си платиш наведнъж 50 акумулатора и 2-300 крушки.
Плащайте сега вредни емисии да може да пълните нашите джобчета и резервоарите на самолетите ни. МерсИ.......
Това е във връзка с Украйна.Вижте и колко кораби в черно море се движат дошли от отвъд океана замърсяват въздуха и водата заплашващи мира в региона...Скоро ще направят Украйна член на НАТО БЕЗ ДА ПИТАТ НАРОДА КАКТО ПРИ НАС И ВОЙНАТА ЩЕ БЪДЕ СИГУРНА...Това са военнолюбци М Р Ъ С Н И Ц И...
Сега заради увеличения трафик да въведат данък велосипед,защото дишаш повече и замърсяваш въздуха.
Да ви е честито замарсяването! Евро 5 ,евро 6 ако ще и евро 500 да въведат за автомобилния транспор самолетите ще продължават да изгарят тонове керосин за един полет,а а ние балъците ще плащаме милярди заданъци и смешни на този фон вредни емисии от ППС
Да внимават, че над *** дори и да прелетиш, все ще ти изчезне нещо- я портфейла, я болест ще прихванеш. Сега е момента да станем известни като въздушни пирати- докато самолетите минават да влизаме в багажното и да го грабим
Вижте, това с фаровете е така и така. Гадно е, че държавата ни е бедна и хората карат стари коли. Защото късите фарове пречат на шофьора пред теб и този в насрещното движение като му натоварват очите. Затова хората измислиха дневните DRL светлини в новите коли. Тези светлини са подобни на габаритите, но не светят насочено и помагат на другите участници в движението да те забележат без да им пречиш. Така че за мен закона трябва да бъде изменен на габарити в населени места и къси светлини извън гр
тази материя с дневните светлини е трудна за разбиране от водачи на МПС с животинска тяга като вас. Караайте си москвичите по полето и се радвайте, че сте спестили от крушки.
Рекорда ми на работа над екран беше 14 часа и 48 минути на денонощие.Накрая вече допусках грешки.Но бях млад офицер от ВВС на НРБ.Най-добрите ни оператори водеха средно 8-10 цели а майсторитеоператори до 15.Един средно статистически летец имаше налиот 3000 часа.Сега автоматизацията е голяма и въпреки това самолети се губят и падат.За да не стане произшествие е необходимо да се увеличи броя на наземния брой щурмани.ако се правят икономии за заплати това ще струва много скъпо ако има произшествие
a ti selqko takuv li ti e problema da pusnesh edni farove??? da ne karash moskvich... kak moje da ima takiva kato teb. s farove e mnogo po-dobre
Въздушният трафик над България се увеличава