3

Несапаз

преди 9 години

Всеки, който ползва пътищата, купува фосилно гориво. Изключение може би правят само чисто електрическите коли. Толкова ли е трудно да вземат част от акциза за горивата, или д аго вдигнат с 1%, а парите от повишението да ги използват за целите, за които биха използвали таксите? Няма значение с каква регистрация си - като караш кола - купуваш гориво, като купуваш гориво - даваш пари. Нали, в края на краищата, целта е тази - да се съберат пари?

2

:-)

преди 9 години

Германия е в центъра на Европа. Който пътува от изток на запад или от север на юг, все му се налага да я пресече. Това си е жив рекет. Ако искат да да намалят регистрираните в чужбина автомобили на хора, които живеят в Германия, има и други начини. Защо, обаче, трябва да се рекетират транзитно преминаващите!

1

Анонимен

преди 9 години

Тая германска усойница май сравнява таксите за чужденци по аутобаните в Германия с желанието на България за "Южен Поток". Защото и двете са блокирани заради европейското законодателство. Така да се каже: "Пуснете ни евтино газа от Русия, за да са ни евтини аутобаните за вас.". Я ходи се скрии ***. Европейското ви законодателство, което самите вие европейците сте си го измислили не е справедливо. Нямате повод да блокирате "Южен Поток" и да рушите икономиката на България. Задръж си ги аутобаните.