Истински случай *** клас на въпроса колко е 50 + 50 *** отговори че е равно на 1 лев.Не се смейте.Това е бъдещето на България.Икономика която може да се гради само с мотика,лопата и кирка,метла и ***.Умните избягаха бързо и продължават.Оставаме старците и ***.Който ни купи като територия след това бързо ще се оправи с ***.
Юхууу още някой ще ми хвали ли американското и английско образование... Да не коментирам, че веднъж ме помолиха да помагам на американче с математичните задачи. и задачата беше: " и един басейн, две тръби...(примерно)..." и детето беше 8 клас май че. А в България такива се решаваха в 3-ти ако не се лъжа (отдавна бях 3-ти клас). Та идеята ми е да си гледат техните "ретарди" и да не ни се правят на много оборотни....
Британските ученици учат таблицата за умножение от 1 до 12 от генерации насам - оставям без коментар ...
Никой тук не усеща тънкото чувство за хумор на англичаните. Вие може да им се смеете че не знаят таблицата за умножение но те са световна икономическа сила и всеки нормален човек говори английски. Повечето от вас сигурно една дума на английски не могат да обелят, сигурно само "фък ю" знаете.
Моя приятелка, учителка водеща първи клас (с преобладаващи ученици от малцинствата) ми разказа следната случка: Урок по събиране на числа от 1 до 5. Децата не можели да схванат събитието "събиране". В усърдието си да онагледи урока пита едно дете: - Прибираш се от училище и виждаш, че баба ти е купила една баничка. *** се връща от пазара и тя ти носи още 2 банички. Колко банички ти стават? - Госпожо, кой е луд да ми купи 3 банички?
Все повече основното в отношенията между държавите са не границите а потоците - транснационалните потоци от идеи, стоки, символи, хора, обраэи, пари, неограничавани от границите, в един постоянен процес на обмяна - глобалиэация на Света!!! Имаше един видеоклип преэ 80-те "We are the world"!!!:-(((
Винаги съм бил слаб по математика, но таблицата за умножение ми е като втора природа, на секундата се сещам за верния отговор, без изобщо да се замисля. Предполагам е въпрос на метод на обучение и добри учители.
Само едно разбрах - тези още не са минали на десетичната система за смятане, а си броят на гроси, камъни и други екзотики. Като добавим лявото движение, грог, ром , бира, фанатизирани футболни фенове, и силното присъствие на лявата резба получаваме истинското лице на нацията им.
Не знам дали ви е ясно, но почти всеки от министрите във Великобритания е завършил университет от ранга на Кеймбридж/Оксфорд/Харвард. Там не се става политик с мутраджийство и тъмно минало. Не се поддавайте на манипулации.
Британците изглежда са доста невежи (като им гледаме министрите), но по невежество и простотия има шанс да ги стигнем и минем, щото по хубавите работи нещо не можем и да ги доближим.
В развитото консуматорско общество летвата спонтанно се снижава. Това прилича на закон, стаден принцип, за да върви консумацията. Не е хубаво да може да мислиш и да разбираш какво правиш, защо го правиш, а още по-малко какво трябва да правиш и защо трябва да го правиш. Тук тези въпроси са забранени! Важното е като ти кажат "бееееее" да заблееш на мига! За справка виж банковата случка миналата седмица.А Франция е просто страната на шпионажа. Там мисленето е водещо. ;)
Язе не знам колко е 7 х 8, но мога да изкарвам кинти за да плащам на балъците-зубъри да смятат вместо мен. Не е важно колко знаеш, а дали можеш да се продадеш скъпо.
Много *** са се навъдили. Математиката е интересна, физиката също.. Механиката също. Ако за вас не е важно да разбереш как работи света в който живееш, то какво е важно ? Да се напиеш и да правиш секс ? Че те животните имат повече амбиции.никога не съм бил ученолюбив, но математиката и физиката ми бяха любими. Информатиката също. Имах конструктор "млад техник". Сега играят на някакви *** игри, само промивки на мозъка
Единствената полза от таблицата за умножение е, че развива паметта. Друго приложение в ежедневието няма.
Колко труден е отговорът на 7х8?