Същите сополи като Луфтханза са и Франс еър и Сити джет! Държат се като, че ли слънцето изгрява само за тях. Да не говорим, че пилотите им са като каруцари, а прочутите Еърбъси са като талиги. Нашите от България еър ги превъзхождат в пъти и като обслужване и като пилоти!
Защото не си летял с Wizz Air до Дортмунд. Луфтханза може и да са прави в случая, но и немците хич не ги харесват и ако имат възможност, летят с други линии.
На Луфтханза само цените им високи. Държат се отвратително с българските си пътници, поднасят им лоша храна, зимно време може да е откровено замръзнал нефел сандвич. При смяна на полет за Хелзинки, сравнението беше ужасно: от България до Германия някакво подобие на закуска, после от Германия за Финландия - изобилие, разнообразие, топли съставки, вкусотии, после на връщане същия номер: за българите почти нищо, при това замръзнало.България ер предлага в пъти по-добро равнище на по-ниска цена.
Напълно подкрепям решението на съда и действията на Луфтханза. ***, правещ се на тарикат трябва да бъде наказан, защото иначе всички ще започнат да се държат така и тогава щем не щем ще трябва да бъдат ограничени някои услуги, предлагани в момента. И какво ще излезе - редовните пътници ще страдат заради нахалството и тъпотията на един ***.
За това трудно ще се оправим, за част от хората това си е "нормално". И да обясня на големите юристи от форума: за разлика от нашият съд, в белите държави се гледа и целесъобразността. И докато тука за един подпис можеш да отървеш и убийство, в случая дори и да е спазена буквата на закона, справедливостта изисква друго. Ама всички са капацитети тук.
НИЕ ГИ ОТКРЕХНАХМЕ НЕМЦОИТЕ НА МНОГО ТРИКОВЕ. ПРЕЗ 95 ГОДИНА КОГАТО БЯХ ТАМ НЕМЦИТЕ БЯХА КАТО ТЕЛЕТА В ЖЕЛЕЗНИЦА. НО СЕ ОТВОРИХА ПОКРАЙ НАШИТЕ *** И БГ ТАРИКАТЧЕТА. ТОЛКОВА ЗАЛУПЕНИ БЯХА ЧЕ ПРОСТО СЕ ЧУДЕХ КАК Е ЖИВА ТАЗИ НАЦИЯ. НО СЕГА ВЕЧЕ СЕ ОТВОРИХА ПОКРАЙ НАС И Е ТРУДНО ДА ГИ ИЗЛЪЖЕТЕ. ТРЯБВА ДА СА НИ БЛАГОДАРНИ ЧЕ ИМ ОТВОРИХМЕ ОЧИТЕ. НО ВМЕСТО ДА СА НИ БЛАГОДАРНИ ТЕ ЗАПОЧНАХА ДА СЕ ПРАВЯТ НА ПО ТАРИКАТИ ОТ НАС.
Човека бил прав, луфтханза сами си били виновни...*** и вие сте едни *** тука във форума - хитреци на дребно.
Lufthansa са типичните немски цинтяри !Знам за поне няколко немски компании които ги бойкотират и не летят с тях !Много бизнеси у нас с радост ще осигуряват безплатна закуска на хора които са депозирали 1500лв без лихва и не си ги търсят ! Да не говорим ,че кетъринга е почти безплатен за Lufthansa защото много от храните и питиетата им ги дават без пари с рекламна цел за да зарибяват по-богатите потенциални клиенти!
"Хвани ме,ако можеш"2. Е хванали са го ... германците освен дисциплинирани са и последователни до педантичност.
Няма как да ме убедите ,че това не е някой симпатизант на БСП или ДПС.На тях ,само келепир и дай.Сидеров едва ли,той там е пръв приятел с "Луфтханза".
По същата логика може да отидеш в заведение да си поръчаш ядене,да изпозлваш тоалетната цял ден(която е безплатна) за клиенти и после да ти дадат фактура.
Да обжалва пред по висока истанция, това е пълна глупост.Той не е нарушил закон. Използвал е услуга която му се полага с билета. Това че Авиокомпанията не е сложила лимит на ползването на салона си е изцяло неин проблем.В крайна сметка негативите са за авиокомпанията, защото с такива съдебни процеси не се привличат клиенти.
В ГЕРМАНИЯ НЕМА ЛАБАВО, ИНТРИГАНТИТЕ И ИЗМАМНИЦИТЕ СА КЛИЕНТИ НА СЪДА, А ТОЙ НЕ СЕ ПАЗАРИ И ШИКАЛКАВИ, НАПРАВО СЪДИ СПОРЕД ДЯВОЛЪКА.
Няма съд в България, който да издаде такава присъда. Няма! Тук в БГ клиента винаги е прав, а компанията е грешна, че не е написала колко пъти може да се презавери билета. Щом не е написала - ще си понесе последствията.
36 хранения "гратис" в бизнес ложата на летището в Мюнхен