ZZarstvo Balgaria i Tarnovsskata Konsstituzzia.. Bulgarian Kingdom and TARNOVO Constitution...
Защото Хитлер не е използвал т.н. "обществени поръчки" и критерия "най-ниската предложена цена печели". Работено е по четиригодишния държавен план, с отговорник райхсмаршал Гьоринг и с участието на организацията "Тодт" (подобна на нашата Трудова повинност, предшественик на Строителни войски). Постигнатото качество на пътната инфраструктура е изумително, без аналог в световен мащаб, ненадминато и до днес. Естествено, никой не посмял да мрънка - "ами то няма пари в бюджета" и др. такива глупости.
A LAZAT 4E NEMA PARI SEGA OT KADE SE VZEXA TEZI MILON :LICEMERI I KRATCI SA GIAYRITE MRASNI ;AX VASHTA M-A.
Никой не пита кога и от кого е ремонтиран и разширен ,,Прохода на републиката", разковничето е там.
До Елемаг Айде сеха Кольо Фичето ! Ние си имаме Щрабак , Алпине Бау бау и купчина турски фирми изпълнители и подизпълнители които владеят технологията как нещо да не се руши десетки дни след като са си взели окончателно парите!Помните ли ,че на Бойко Южната дъга стана скоростна отсечка за канута заедно с пускането и !?
До до 1Не точно така ! Цял бизнес е как да се сключват договори с държавата и след това да и се вземат парите х 5 а ако се стигне до съд да и се вземат и неустойки по договори за които и двете страни предварително знаят ,че ще се стигне!
До MomoВиж, в Кувеит топлината е ужасна и афалта не може да се пипне с ръка,но не се разтапя ,и не стават коловози.А колите и тежките камиони там са десетки хиляди.
До 8:То и на Кольо Фичето всичко построено седи до сега,ама никой не се интересува от технологията.А в Ловеч и Бяла мостовете са виждали какви ли не съдби наводнения, през вековете!!
по скоро критерийте са на кой е фирмата и колко е бутнал, и колко ще се открадне, това са факторите в съвременният бизнес У Бг.
Toq proxod go pravixa masa vreme garanciq nqma li ?Tyi li se pravi pyt ?Na skata nqma, ni stena ,ni kanavka ni6to otvodnitelno nqmam dumi .Firmata da go napravi bez pari deto go e pravila.
Не е винаги най-евтината оферта. Сега на мода е т.нар тежест на "Техническо предложение" с две думи това означава, че се избира участникът, който е разтягал най-много локуми и детайлно е описал самия процес как ще го извърши.
Ако бяха 15 см асфалт,с мед да ги намажеш изпълнителите.А според мен никога не полагат повече от 7-8 см.Лично мое мнение е това.
Хайде сега простите и злобни червени *** да обяснят от къде Станишев има пари да си купи дворец в Олтен Швейцария. Нали много го защитавате. Вие ще си останете голтаци , а той ще си живее като цар. ***, по-***, най-***, комунист-социалист.
Защо в България главните пътища се правят само с 10-15см асфалт, който закономерно лятото като омекне става на коловози?
Възстановяването на Прохода на републиката - до месец