18

Анонимен

преди 10 години

До Трудовакь, до 8За който мънка - е имало "специални мерки" :)

17

Анонимен

преди 10 години

ZZarstvo Balgaria i Tarnovsskata Konsstituzzia.. Bulgarian Kingdom and TARNOVO Constitution...

16

Трудовакь, до № 8

преди 10 години

Защото Хитлер не е използвал т.н. "обществени поръчки" и критерия "най-ниската предложена цена печели". Работено е по четиригодишния държавен план, с отговорник райхсмаршал Гьоринг и с участието на организацията "Тодт" (подобна на нашата Трудова повинност, предшественик на Строителни войски). Постигнатото качество на пътната инфраструктура е изумително, без аналог в световен мащаб, ненадминато и до днес. Естествено, никой не посмял да мрънка - "ами то няма пари в бюджета" и др. такива глупости.

15

REALIST

преди 10 години

A LAZAT 4E NEMA PARI SEGA OT KADE SE VZEXA TEZI MILON :LICEMERI I KRATCI SA GIAYRITE MRASNI ;AX VASHTA M-A.

14

с бОЙКО НАПРЕД

преди 10 години

ОРЕШАРО, ОСТАВКАБЕ!

13

турчин

преди 10 години

Никой не пита кога и от кого е ремонтиран и разширен ,,Прохода на републиката", разковничето е там.

12

ФИНАНСОВ ПЪНКАР

преди 10 години

До Елемаг Айде сеха Кольо Фичето ! Ние си имаме Щрабак , Алпине Бау бау и купчина турски фирми изпълнители и подизпълнители които владеят технологията как нещо да не се руши десетки дни след като са си взели окончателно парите!Помните ли ,че на Бойко Южната дъга стана скоростна отсечка за канута заедно с пускането и !?

11

ФИНАНСОВ ПЪНКАР

преди 10 години

До до 1Не точно така ! Цял бизнес е как да се сключват договори с държавата и след това да и се вземат парите х 5 а ако се стигне до съд да и се вземат и неустойки по договори за които и двете страни предварително знаят ,че ще се стигне!

10

Анонимен

преди 10 години

До MomoВиж, в Кувеит топлината е ужасна и афалта не може да се пипне с ръка,но не се разтапя ,и не стават коловози.А колите и тежките камиони там са десетки хиляди.

9

Елемаг

преди 10 години

До 8:То и на Кольо Фичето всичко построено седи до сега,ама никой не се интересува от технологията.А в Ловеч и Бяла мостовете са виждали какви ли не съдби наводнения, през вековете!!

8

Анонимен

преди 10 години

Абе що магистралите на Хитлер още стоят,а нашите са все в ремонт или се развалят.

7

ha ha

преди 10 години

по скоро критерийте са на кой е фирмата и колко е бутнал, и колко ще се открадне, това са факторите в съвременният бизнес У Бг.

6

Анонимен

преди 10 години

Toq proxod go pravixa masa vreme garanciq nqma li ?Tyi li se pravi pyt ?Na skata nqma, ni stena ,ni kanavka ni6to otvodnitelno nqmam dumi .Firmata da go napravi bez pari deto go e pravila.

5

До 2

преди 10 години

Не е винаги най-евтината оферта. Сега на мода е т.нар тежест на "Техническо предложение" с две думи това означава, че се избира участникът, който е разтягал най-много локуми и детайлно е описал самия процес как ще го извърши.

4

Оногондур

преди 10 години

Ако бяха 15 см асфалт,с мед да ги намажеш изпълнителите.А според мен никога не полагат повече от 7-8 см.Лично мое мнение е това.

3

междунар. журналист

преди 10 години

Хайде сега простите и злобни червени *** да обяснят от къде Станишев има пари да си купи дворец в Олтен Швейцария. Нали много го защитавате. Вие ще си останете голтаци , а той ще си живее като цар. ***, по-***, най-***, комунист-социалист.

2

до 1

преди 10 години

Защото критерият, по който се избира изпълнител, винаги е "най-евтината оферта".

1

Momo

преди 10 години

Защо в България главните пътища се правят само с 10-15см асфалт, който закономерно лятото като омекне става на коловози?