До DikoТака е, не само в Швейцария, в още няколко европейски страни е така. Не съм шофьор и зяпнах, като разбрах, че сме със 140 км. разрешена скорост. Що се чудим тогава на катастрофите. Той свикнал да лети със 140, та на обикновен път ще ти пълзисъс 70. Ей ги при нас, на междублокова улица в Толстой, 300 м. дълга, от ляво и дясно два блока, с входове към уличката, директно голяма детска площадка, пълна с малки и големи човечета, НО *** праши с поне 90 км. и не му пука той, великият БЪРЗА.
Нароченият за магистрала път между Шумен и Варна, всъщност е осеян с огромни, неуместни дупки, поставени на крайно неподходящи места! Евентуалното профучаване по това трасе според мен винаги е било опасно. Филмите в междуградските автобуси редовно си забиват по тези места, защото DVD устройството не може да компенсира чак такива вибрации. Но по-деликатното е, че и автомобилите може да започнат да се забиват. А маркировката е оскъдна.Кой дава разрешителни за това чудо!? Професионална некадърност
***. Вие и без това не признавате магистралите, щото Бойко е виновен да има и тези, го направете, така че да не караме по тях. Ко ш кайти??? А ко??
По скоро да се намали скороста на 100 км/ч ,за да избягат състезателите и движението да се стабилизира.
и о6те едно питане парво да минат да запалнят дупките 4е тука в малките градове на една улица сам засякал 15 дупки улицата я знам коя е 6тото всеки ден минавам срамно е и обидно е 4е затова пла6таме данак и това е градове 6тото минаха по изборите заплиуха ги и при парвия дажд настилката им замина но така правят в малките градове ти пла6та6 ония спят краино време това да спре
А вчера в София един щеше направо да ме отнесе. Караше с над 100! Предполагам, че е бил депутат и е бързал за сутрешното заседание... А иначе има закони и ограничения, ама пак за обикновените хора. Както се казва ние ще си духаме супата и ще ни цакат с топла бира. А политиците пак ще си взимат София Бургас за 3 часа - безнаказано. И така!
тоя министар явно е преслан4асал ами да земе да се маха заедно сас вси4ките там горе и да оставе кадарните хора да командват у4удвам и се на простотиите интересномие другото като сме в европа и мислим да ставаме европеици кои 6те гарантира парвото което от тях сигорност на заплатите и кои 6те намери работа на тия млади хора дето висим при ба6титеси и родителите си и лелите си нее ли срамно питам аз да живеем в собствената си родина и тия *** да се занимават с каквили не глупости сму4еики
"Анализът е: като е 140, а ние засичаме 150, събираме по-малко пари от глоби. Сега проверяваме сметките..."Ама че са плитки...
Пак ни занимават с глупости от ерата на милиционер-социализма, за да отклонят вниманието на хората от далеч по-важни неща. Ако скоростта беше причина за катастрофите по магистралите, в Германия досега да са се изтрепали до крак. Как там мога да си карам със 160-170, а тук това било опасно? Ами има разлика в качеството на: пътя, колите, маркировката и знаците, и най-важното ХОРАТА!
А бе 160-180 въобще не е толкова много, ама по немските магистрали.....Където знаеш, че няма да има изненада от неравност или каквото и да е тамда те убие. Не толкова защото ги поддържат (правят го), а заради големия трафик,проблемите се виждат още в зародиш и се оправят.Хората там масово карат с около 140, при по-малко правят задръствания - а в най-ляваталента и бая по-бързо ако не е задръстена (много често е).
Удобна тема за разделяне на общественото мнение (в стил Разделяй и владей) и отклоняване на общественото внимание от важните въпроси и проблеми. Същото като "за или против дима в заведенията".
проблема не е скороста..проблема е задкормилното устройство....и още нещо..кога ще има глоби дупка,глоба лош път,глоба липса на маркировка???!?!?! фарове,колани-пълни европейци..къде са европейските пътища обаче???!!!?!?! май малко се краде а?
До 154 Колега явно не си пътувал скоро в Европа - в много страни се кара денонощно с фарове /пример - Унгария, Словакия и т.н./ А искам да питам кой ще спре джигитите по пътя - за тях ограничението не важи и как ще спреш джигит който се движи по магистралата със 160 км. Докато полицаите тръгнат да го гонят, той вече ще е с 10 км преднина - голяма глупост. По добре да се финансират малко средства за видео и фиша директно в къщи - като в нормалните държави. а разликата м/у 130 и 140 е нищожна.
Комунистите се опитват да минат по линията на най-малкото съпротивление... Защо не почерпят опит от Унгария, например ?!?! Там на магистралата ТИР-овете нямат право да са в най-лявата лента, за да не пречат на останалите - ето един добър пример!Колкото до БГ ситуацията - и 50 км/ч да я направите магистралата тези дето не могат да карат пак ще пречат на останалите и пак ще има катастрофи - просто тези с купените книжки станаха прекалено много по нашите пътища...
Нищо против да е 140 км/ч, но да се спазват. Че кой балама ще кара със 140 на такъв път, там минимумът е 200+. Нека да е като във Франция. Там с 5 км/ч да превишиш и фишът го получаваш моментално. Без протести, без нищо. Камери има навсякъде. Все едно си в Биг Брадър. Няма мърдане. Но ние българите сме хитри, намигаме си. Така днес ще ти намигнат, утре ти ще намигнеш на друг, а след 2 дни ще те заравят гробарите в централните гробища, опитай се там да намигаш...
Мислят промяна: Скоростта по магистралите да е до 130 км/ч