11

Анонимен

преди 10 години

по скоро ГЕРБ ако не обяви защото те фалираха работещи фирми и те щяха да довършат БДЖ и НЕК сичко ограбиха !!!

10

банкеръ

преди 10 години

То турските тирове на платформи добре ама да не доидат с танковете до София.Товарните превози бяха печеливши,когато имаше Химко Враца,Плама Плевен,Кремиковци,Циментови заводи.Сега с влак се транспортират чакъл,пясък и скраб за какви печалби дрънкате тука.Сега няма индустрия и БДЖ ще си фалира.Контактната мрежа е под напрежение за да не я откраднат,наясно ли сте за какво става въпрос.БДЖ е може би наи скъпата фирма в България.Капиталовложенията са огромни и не са само вагони и релси.

9

преди 10 години

Май по старата схема - ремонтираните вагони ще се продадат и ще остане в БДЖ само движеща се скрап

8

Анонимен

преди 10 години

До банкеръНапротив Товарните превози са печеливши а товари дал господ - всички турски тирове на платворми и без няма не искам няма недей още на браздата на влака!

7

Опорна точка

преди 10 години

Толкова ли не можаха да намерят един ломски *** и да му прехвърлят БДЖ, като преси това регистрират БДЖ2 и там да прехвърлят активите? Така се решава и въпроса с интеграцията!

6

банкеръ

преди 10 години

Какви частни железници Ви гонят бе,знаете ли колко струва една релса,един локомотив,колко дизел харчи на ден и т.н.Само контактна мрежа е по скъпа от задълженията на БДЖ.3400 вагона по 20 тона минимум добре звучи.Псевдо експерти съсипват БДЖ без успех 25 години.Всъщност без индустрия няма нужда от товарни превози,а да се поддържат съораженията само за пътнически превози е неизгодно и скъпо.закриваи и режи за скрап ще излезе доста.

5

Анонимен

преди 10 години

най малко 50% съкращение на администрацията та всичко е с компютри за какво са по 3 в канцелария

4

Purko

преди 10 години

Съкращения на 50% от персонала (като за начало). Там са цели кланове. Сещам се за едни - две сестри + двата сина на едната сестра. Уж стрелочници, уж кантонери... по цял ден си джиткат насам-натам и си бачкат частно. Хеле да ги видиш някога на работното им място - абсурд.... Не става така... режете от лапачите и ще излезе БДЖ на плюс!

3

Анонимен

преди 10 години

напълно вярно е казаното от номер 1 и номер 2 само ще добавя че няма страна която да няма държавни железници създайте и частни за да има конкуренция

2

Анонимен

преди 10 години

Та само БДЖ ли обявете в несъстоятелност цялото правителство и хайде да ви продаваме

1

Анонимен

преди 10 години

ако комунист не обяви нещо в несъстоятелност или не открадне то значи не е бил на власт