Таблети, камери и не знам си какво и изпити пак се купуват. От позната знам как цакаш 2 стотака и инструктора ти помага с . Пък нека си го има на камера и нека си цъка по таблета! Само се хвърлят едни пари на вятъра. Други решения трябва да се търсят.
За курковете за шоьор са направени да вземат парите на корсистите .Първо в тия школи няма добра подготовка и това е много трагично за нашата мила родина България .Тези хора ,които обучават корсистите те самите не са подготвени да обучават и обесняват . Краино време е вече в нашата мила родина България да се намерят хора ,които са подготвени за тази деиност .
В Пазарджик книжка не можеш взе ако нямаш връзки,късат за най-дребните неща.Не се издържа всеки път 130 лв. за поправка и така вече 4 път.Какво не мога да карам ли? Само аз ли?Това е сеч за пари.Цели гимназий с кандидат шофьори се късат за едно кихане.Вие г-н.Министър ми кажете как ще преборите тези сремни души които ни скъсаха джобовете да плащаме за поправки-не е ли това дабре организиран рекет-ние на инструктора пък те с изпитващия.Елате в Пазарджик и вижте какво става,поправете този АД.
и да има програма на обучението , която да се спазва и контролира , само тогава ще има добра подготовка , взети изпити и спокойствие на пътищата , с "айде карай" няма как да направиш добър шофьор.
Съгласен съм с повечето аргументи досега , но никой не засяга един основен въпрос , част от цялата система , парите които ще направи един инструктор при подкуп на изпитващ сравнени с тези , които взима за задължителните допълнителни курсове и безбожно скъпия нов изпит , като този цикъл може да се повтори доста пъти , това обяснява и малката им заинтересованост от комплексна и ефективна подготовка на кандидат-шофьорите, трябва допълнителните курсове и изпита да се плащат на половина от инстр.
Всичко е Бош лаф.Главни виновници са инструкторите и изпитващите.Преди 20 години когато карах курса всичко беше аналогово, но строго. Два пъти ме късаха и бях сърдита на целия свят как аджеба "пИрфектна "шофьорка като мен е недооценена. Сега когато ми се налага да карам в милионен европейски град от другата част на Европа съм много благодарна на безкомпромисните изпитващ и инструктор, който не се подадоха на "чара"ми:-D.Пречупиха тийнейджърската лудост и самоувереност .Благодаря
Имам 16 строителни работника, всички до един са ***, всички до един не могат да пишат, всички до един идват с лични автомобили до обекта...Как става това?!
Камерите още преди 10 години трябваше да бъдат въведени, много некадърници си взеха книжките за това време и ще кръстосват още много години пътищата.
Ще го вземат, спокойно.Корупцията в това ДАИ е толкова голяма, че просто няма начин да се изкорени.А инструкторите играят в комбина с изпитващите. Да сложат камера отдолу до краката на изпитващият, да не натиска и той. ;)Всичко друго е глупост.
Ами няма да го вземат,защото ги обучават на това да си платят 150 лева(100 за изпитващия и 50 за инструктора)и са готови убийци на пътя.
Браво наи сетне.. Д а се въведе същия режим на технологията и при ;другарите; с фуражките ............. И да се заснема целия процес на работата им Маи ще има мого напуснали по желание.......
Инструкторите са едни от главните виновници за катастрофите в последните години! Взимат подкупи, абсолютно неподготвени курсисти вземат книжки и белята става!
Това за прекъсващите камери, е ала-бала.Имам видеорегистратор няма НИКАКЪВ проблем нито с дупки,нито със захранване-просто при наличие на работеща камера болшинството от курсистите-*** няма да могат ДА ВЗЕМАТ изпита.
Таблети заменят халваджийските тефтери при шофьорските изпити