16

бивш машинист

преди 10 години

Как няма да има катастрофи и аварии! Някой случайно да е правил ремонт на жп линиите последния четвърт век? Не.Всичко което е държавна собственост е оставено на изживявяне за да се продаде за жълти стотинки на същите тези които го управляват.И да ви питам когато всечко се скапе и разруши къде ще се изнесете да живеете на Луната ли или до тия дето ви дават тези съвети за унищожение на държавата?Едва ли гъзолизците ги ненавиждат и унищожават!

15

Цецо Спирта

преди 10 години

Мале, по света влаковете се движат с 150км/ч, но тук в БГ е рекордно да достигнат 5км/ч и даже новина има за това, че не са се катурнали пак. Да вземат да ги спрат всичкити и да ги нарежат за желязо, то се е видяло, че само храним и возиим гратис *** с нашето БДЖ, което одавна е умряло

14

БДЖ

преди 10 години

Не разбирам подигравките спрямо БДЖ ,това е предприятие с голям потенциал просто 25 години е разграбвано от некадърници и крадци затова е на този хал .Държавната ни железнца винаги е показвала състоянието и развитостта на обществото това още от времето на Стамболов . Днес когато вагоните са мръсни и смъдят на урина това е защото самите ние сме ги направили такива не без помощта на ръководството. Мое мнение е че ако искаш да провериш колко е развито едно общество виж обшествения му транспорт.

13

zp

преди 10 години

Слушаите ме внимателно.Пенсионер съм от железниците преди 1 месец.Заради тези ремонти ,които сега почнаха по жп.линията Септември-Пловдив,назначиха млади хора на гарите,които не бяха и виждали влак за маневрени стрелочници.Всички те са роднини на шефовете и шуродаджанаци.С предимство се назначават само помаци и *** с курсове.Имаше кандидати млади хора ,завършили висше образование ЖП,но не ги взеха.Заради тази корупция,замина и държавата.

12

Анонимен

преди 10 години

do 11К'во прокси бе брат? Само е нужно да си с непостоянен IP адрес и тия кавали от сайта могат да те хванат за оная работа с бан. Просто спираш връзката на нета и след това я пускаш и вече си с нов IP Адрес. Е, някои модераторчета тук са упорити и са ми налагали бан за близките 3-4 алтернативни адреса, но след като се изключа и включа 4 пъти най-много и банчето им отлита на кино.))))

11

Анонимен

преди 10 години

Минал бил с 5км/ч. Нали още има работници около линията, с колко да мине - с 200 ли? Велков, да те ... в *** журналистическа да те... И не трий коментара, че проксита и vpn-и колкото щеш :D

10

Браво

преди 10 години

Браво..догодина да мине с 10 км/ч.

9

Анонимен

преди 10 години

Най-тежките въглища са към тон на кубик. Един вагон ако е дълъг 10 метра шорок 2 метра и вискок 2,5м максимум това идва по 50 тона въглища във вагон понеже е 50 кубика самият вагон. Неточна информация дават ми се струва с тонажа на въглищата.

8

Анонимен

преди 10 години

точната новина --- ако беше преди 100 години

7

Анонимен

преди 10 години

80 тона въглища носи - всеки ден покрай мен минават по 100 влака . Аз съм там откъдето идват влаковете.

6

Damon Hill

преди 10 години

Тара+нето=бруто 80 тона е брутната маса на вагона

5

hemodial

преди 10 години

bravo, sigurno e na systemi i s invalidna kolichka! pohvalno za bg umnite dokteri na vlakove!

4

Анонимен

преди 10 години

До Damon HillЕдин вагон е 80 тона въглища. Колко са според теб?

3

Анонимен

преди 10 години

***! Хората се движат вече с над 500км/ч, тия се радват на 5.

2

Damon Hill

преди 10 години

5 вагона няма как да са натоварени с 400 тона въглища.

1

Хомопарадизио

преди 10 години

Е инфраструктурата не се ли движи, дргарю Минчев?