Криза, брат! Не може да пускаш билети на смешни цени и да ти остават за керосин и поддръжка... В един момент се усещаш, че си на минус и спираш полетите които не правят печалба. Това направиха Уизъ. Повечето подобни компании са силни и щедри само в началото, но не им се оправдаят очакванията.
Глупости говориш ти. До преди 4-5 години имаше повече полети, които си бяха пълни. Причината, поради която ги няма вече я споменах. Дори се заговори за отваряне на гражданско летище до Балчик, пак поради тая същата причина.Преди време ББ умишлено затри града (направи от него село, по неговите думи), сега червените тиквеници само се пънат, но файда отново няма и 3буквената групировка си продължава с безчинствата.
До АнонименМоже би понеже говориш глупости. Лоу-кост компаниите сами се изтеглиха от някои родни маршрути, и то защото не можеха да си пълнят самолетите. Нашенецът много трудно можеш да го качиш на самолет, индианци са повечето и предпочитат да се клатят в БДЖ и автобусите. Качват се само ако ще хвърчат в чужбина, и то с нежелание. Да не говорим, че летището е на Фрапорт, които са доказани в чужбина като професионалисти. Терминалът го показва, вижда се, че не пестят от качество.
До АнонименВ момента летят доста линии и доста кацат на това летище, не знам що те напъвате като не знаете фактите. Миналият месец се прибра гаджето с полет от Лондон на Уиз Еър, кацна точно на варненското летище и беше доста доволна от състоянието му.
Едно наистина красиво и съвременно летище, няма общо със соца който вилнееше досега. Ще ми се да пожелая повече подобни инвестиции и повече успешни проекти в България.
Терминал 2 на летище Варна с награда за най-значимо събитие