9

silance

преди 10 години

12,ПРАВИ РАЗЛИКА МЕЖДУ ГРАЖДАНИ И ПОДАНИЦИТЕ,КОИТО ДУПЕТЯАТИ И ДРУГА ПАРТИЙНА *** НАБУТАХА В СОФИЯ,ЗА ДА МОГАТ ДА СЕ ИЗБИРАТ.

8

Анонимен

преди 10 години

Спирачният път зависи от много неща, така че таблицата на номер 9 не е вярна. Прав е, номер 7, че а си се дръпнал на по-безопасно разстояние, веднага някой се вмъква там и става още по-опасно. Не знам как точно стои въпроса с зимните гуми, но с тях определено спирам по-лошо.

7

Луди

преди 10 години

Сигурно пак някой самоубиец-печеходец е намесен. Кога ще започнат да ги глобят и тях?

6

Анонимен

преди 10 години

По отношение на спирачния път. Коефициента на сцепление при суха настилка е 0,8 (при 0,1 за лед). Време за реакция 1 секунда. та спирачния път при коефициент 0.7-0.8 е следния:20км/ч - 14м.40км/ч -33м.50лм/ч -44м.90км/ч -102м120км/ч -159м.

5

king_for_a_day

преди 10 години

6, по твоята "формула" при 20 градуса и скорост 40 км/ч, ще си увеличиш спирачния път с 40 метра, така ли? Я се вземи малко в ръце.

4

патил

преди 10 години

Сух път, добра видимост, топло време и ЗИМНИ ГУМИ!!!Спирачния път на зимните гуми при всеки градус над 10С се увеличава с един метър умножен по една десета от скоростта.

3

отговор

преди 10 години

До 3Крушката на габаритите е 5 вата, а тази на стоповете 21 вата. Отделно вече повечето коли имат и трети стоп, така че не пиши глупости.

2

Анонимен

преди 10 години

Заради малоумната наредба за фаровете, от която няма никакъв положителен ефект, стоповете се забелязват трудно денем. С колко се увеличиха тоя тип ПТП?

1

НФБ

преди 10 години

ТОЗИ НАРОД НЕ СЕ НАУЧИ ДА КАРА БАВНО И ВНИМАТЕЛНО..ИЗГЛУПЯХМЕ И ИЗПРОСТЯХМЕ С ПОКАЗНОСТ И ФАЛШИВО САМОЧУВСТВИЕ...КОЙ БЕ АЗ ЛИ...НЯМА ТОЛЕРАНТНОСТ НЯМА УСМИХНАТИ ХОРА..