37

Спиридон

преди 10 години

Правете метро, стига архаични трамваи ... или сменяйте трамвайния парк. Такова тропане рано сутрин може да събуди цяло гробище с мъртъвци, никому не е нужно.

36

Анонимен

преди 10 години

94 няма как да го закрият той минава през студентски град. и от там десетки хиляади студенит ще нададат вой.освен това до пет-десет години ще пуснат третия лъч на метрото.

35

Анонимен

преди 10 години

Не е важно какво искат гражданите, важно е общинарите - Фандъкова, Диков, Радева да си напълнят крадливите гуши.Абсолютно безсмислен проект който ще дублира вече съществуващ транспорт който напълно поема пътникопотока.Целта е да се откраднат парите на данъкоплатците.Да кога ще търпим крадливата *** в Столична община?

34

м/у дригото

преди 10 години

Ако за секунда извадим от контекста двете решения - автобус / трамвай, определено трамваите са много по-доброто решение и то извадени от пътния трафик. Много по-ефективен! Мотрисите са вечни, тока е евтино гориво (извинявам се за елементаризирането), средната скорост е много висока.. Много са положителните страни. Лоша е първоначалната инвестиция. А кой колко ще цуне за трамвая в София е друга тема.

33

Анонимен

преди 10 години

На всички проведени срещи с кмета на Изгрев и Диков категорично заявихме, че не ни е нужен трамвай! Абсолютно безсмислено е трамваят да дублира автобусен транспорт, метро и маршрутки. С тези 24 милиона може да се оправят кварталните пътища които са на дупки и в кръпки. На никого не е нужен скъпо струващ трамвай - една мотриса само струва 1300 000 лв а един съвременен съчленен автобус - 200 х лв.За кого работи общината? За народа или за крадене на парите на данъкоплатците?

32

Анонимен

преди 10 години

До АнонименА случайно не си ли се замислял, пишман "софианецо", че строителството на трамвайно трасе е скъпо и повече ще се открадне! Затова му е на Диков трамвай!

31

Анонимен

преди 10 години

Няма как да закрият 94, не вярвам да са чак толкова *** от общината. Относно трамвая аз лично нямам нищо против него и, да, живея в Дианабад и не мога да разбера какво толкова ще ни пречи. Така стигането до центъра ще стане по-бързо, а лично на мен ми е писнало да се возя в тоя 94!

30

ткива

преди 10 години

благодарение на този ***, все още продължава строителството в междублоковото пространство и на залени площи

29

Анонимен

преди 10 години

До Dalgia1975Доста странно, меко казано. Какво общо има замърсяването на водата в Банско с трасето в парк на София и с евентуално изсичане на над 400 дървета в него?

28

Анонимен

преди 10 години

точно в тази част на борисовата е един пущиняк. Не виждам къде им е проблема на гражданите.

27

inatut

преди 10 години

Диков е една от най-наглите мутри в столична община.Занимава се основно с оглеждане на свободни имоти, после тези имоти се прехвърлят за зелени площи . Отиваш се пред него - а той ти казва, този имот не може да се застроява, защо не ми го продадеш. После брат му ги купува.. и изведнъж пак им се прехвърля статута - за строителство. :):)Диков, рано или късно ще се махнеш. Ще дойде време и ще те гледкаме в панделата.Такива имотни злоупотреби не е имало от времето на Софиянски..

26

Анонимен

преди 10 години

Дик ов искаше насила да вземе 25 млн от данъкоплатците и да ти сложи в джоба си с този исмислен и ненужен проект.

25

шефа

преди 10 години

Диков изкопа всички паркове и градинки в между блоковите пространства. Децата ни ще си играят сред природа от асвалт,бетон и автомобили.

24

пена

преди 10 години

Ах Диков..... Трамвая го спират щото ЕС са орязали парите най-вероятно. А защо примерно не спряха естакадата или пробива до Paradise Mall - за който ще се изсечът много повече дървета. Тоя царвул Диков съсипва градския транспорт за сметка на грандоманска инфраструктура само за автомобили. И накрая ще изкара виновни "гражданите"

23

Дианабад

преди 10 години

Диков е *** и корумпиран(то, какъв ли да е гл.архиекта на Боко Тиквата), как не му увря акъла, че по "Никола Габровски" е АБСУРД да мине трамвай, още повече от големите трамваи с голямото междуосие. Въобще да не говорим за изсичането на дърветата в парка.Между другото, уважаеми Тикви в Софийска община...елате да видите как алеята към ресторант Ловен парк(от няколко месеца "Вила Виктория") се превърна в паркинг. Уникално е...джипове паркирали навсякъде в парка, нагазили в тревните площи...

22

Никола

преди 10 години

Трамвай не може , но автобус Икарус пъплещ по нанагорнището в Дианабад в облак сажди може ?! Направо нямам думи за безумието на партийната организация на БСП/БКП в червения кв. Изгрев !

21

Dalgia1975

преди 10 години

Абе ЕКО АКТИВИСТ дрън дрън писна ми на ШЛИФЕРА от тях. миналата седмиця бях на Баснко, първото нещо, което ме предупредиха от хотела беше " НЕ ПИЙТЕ ОТ ВОДАТА В БАНСКО" и то не за да си купувам от бара или ресторанта, а чисто и просто заради опасения ит замърсяването и от топчщият се изкуствен сняг, който се прави с мног ХИМИЯ. Та тук да питам тези дето са против изсичането на 400 - 500 дървета, който могат да бъдат засадени отново ли е по-важно отколкото чистота на подпочвените води и почви????

20

Анонимен

преди 10 години

Не е добре да се противопоставя така първосигнално трамваят на бълващите изгорели газове стари автобуси. Едно влакче до гара Пионер не би обслужвало така, както линия 94. Не може ли просто да се пуснат нови автобуси на газ??? И не само по тези линии. При толкова много софиянци, плащащи свръхвисоки местни данъци, ще е най-нормално общината да инвестира в нови транспортни средства, а не да изсича дървета!

19

Винету

преди 10 години

А бе Диков, защо настояваш за трамвай, а не пуснеш тролей? Също екологичен транспорт, няма да има релси, по безшумен и т.н. Абе този е повече трамвайджия отколкото архитект. Я да стане началник на трамвайно депо. За повече не става.

18

optimist

преди 10 години

В тоз трамвай само Станишев се вози. Оставка!