До АнонименСтатията е преработена от първия вид.Но все едно става въпрос за увеличение на цените на билетите,за новите мотриси.Увеличението е за пътнически превози.Естествено че не съм товар,но съм коментирала,това което беше написано,а там се казваше-товарни и пътнически.
Аз съм работник от системата на БДЖ това което ти го пиша не го смуча от пръстите си.Видял съм и съм се наслушал на много обещания ,думи и колко много "прахоляк"са ни хвърляли в очите.Да не говорим и за пресата която манипулира нещата, защото съм бил и свидетел и на това по времето на стачките.Неща които тогава не беше на власт МУТРАТА .Но явно вие търсите някой виновен конкретно и на вас ви се иска това да е той,така че моя съвет и да не гледате около носа си а да погледнете по надалеко .
До ДО-10 Той МУТРАТА не е виновен за нищо,чист е като девственица.И за ВМЗ СОПОТ не е виновен,и за Бълг. ПОЩИ за нищо не е виновен.Напълно ви разбирам ,готово фалирало предприятие ,а те го изкарват на печалба,ужас
Не ти е виновна МУТРАТА ,но ако малко поне малко ако познаваше проблемите в БДЖ то друга песен щеше да пееш.Кръстев-не е нужно да убеждаваш .....а по малко да крадете и аман от шуробаджанащина .Да не говорим как се правят разписанието на влаковете тази година +5 мин. а другата 5 мин.А иначе на думи сме много добри то не са обещания и на края старата песен на нов глас.
Най-лесно се лапва едно дружество или предприятие,като му се нахака един голям кредит и да заставят БДЖ да го плаща.Няма по сбъркана система от тъпия ес. Щели да ни глобят. Та нали сме едно "европейско семейство" Такива ли са ценностите в едно семейство-глоби.
Ще ги убедите ами, нали вие взехте тези пари и си ги делнахте.Сегашното ръководство на БДЖ е абсолютно в същия състав в който е било, когато са се сключвали неизгодните сделки благодарение на които БДЖ потъна в дългове.
До Рали1Човека ти говори за товари.Ти товар ли си?Или Важното е да се плюе,нищо ,че преди 1 год. МУТРАТА искаше да фалира БДЖ и да го приватизира без пари
Надявам се, че новите влакове ще са на въздушна възглавница и бронирани, за да могат да се промушват през завладените от ордите избиратели на БСП територии.
Милата година пътувах с БВ София-Карлово-Бургас.Заради ремонта на Зимница-Бургас пътуването беше 7ч.и 20 мин./обратно 6ч.40мин/-както се казва "Трай бабо за хубост".Отделно -чести спирания.На малката гаричка Гурково /лътувах в обратна посока/се качи само 1 пътник.А във влака /5 вагона/си имаше народ, така че композицията спря само за да се качи 1 човек.Същата работа можеше да я свърши ПВ Сливен-Казанлък,а не БВ Бургас-София.При тази "традиция" и ТЖВ да се докара-язък за влака-стрела.
Тя и енергетика увели производството на е.енергия 100% ама трупа загуби. Познайте кой ще плаща това увеличение.
Брaво, сегa кaто открaднaт пaк релси и болтове директно дa рaзбивaт новите влaкове и този път жертви дa имa... дa се спрaвят първо с крaдливите ... след товa дa говорят зa нововъведения
Редовно пътувам,къде го видя това увеличение на пътниците.И преди удобния ми влак беше с три вагона и сега е с три и пак е толкова пълен,че може и без запазени места.Иначе е ще,ще ,ще -ще има увеличение на приходите,защото ще вдигнем цената на билетите!Новите мотриси по кои отсечки ще се движат с тази скорост ? Покрай гетата ли или с новото разписание -на всяка керемидка спирка ?
"В сравнение с предишната година и в сравнение с първото шестмесечие на 2013 г., ръстът е над 50% и разликата е огромна - и тоя лъже като ***!
Постигнато е сближаване на позициите с кредиторите на БДЖ