до 25 Приятелю доста,не всички според джоба хората гледат да си купят по качествената стока и аз също съм ял от тоя сорт.Но има доста хора който сееят домати и други зеленчуци във вилните зони или по селата.Има даже хора който си пазят сортовете със години,но все пак трудно можеш да си намериш от някой е няма невъзможни неща :)
до 20 Ти едно време няма да гледаш,защото няма да дойде това време.Хуабаво домати можеш да си произвеждаш в домашна обстановка без химии и разни препарати.Ти знаеш че един от най-големите производители на домати в света е Холандия?Вънка на поляната в Холандия не става домати,всичкото там е във орънжерии с големи дози химии,стават също като гъбите за една нощт!Така че ние като не си стопанисваме добре държавата ще ядем от оранжериите домати:)
Румънският държавен глава Траян Бъсеску е във Турция,по-покана на турския президент.Също така ще имат инвестиционна среща на високо равнище.Едно време турските бизнесмени дойдоха в България да инвестират,а българина все гледаше да ги прекара да искат откуп и куп глуости.Тогава турските бизнесмени отидоха в Румъния отвориха там предприятията и фабриките,това беше добро дошло за ръмънците сега им влиза даначната каса пари,има работа за народа и нямат такава криза!КОЙ ИЗГУБИ БЪЛГАРИЯ!!!
Ще се оправят взаимнно и от двете страни,но повече може да загуби България.!Защо след няколко години турските греждани ще влизат в ЕС без визово и също така прозводството и превозите значително ще се улеснят.Между друго нашите управляващи не визждат опасноста от кризата и не действат за каузата на България да се реализират на всякъде.Предполагам че на българските управители се дърпат конците от Запада,когато европейската стока се нанаесе тогава ще пуснат тировете,КАКВО ПЕЧЕЛИ ОТ ТОВА БЪЛГАРИЯ?
ИМА КВОТИ ЗА ВСЯКА СТРАНА НА РАВНОСТОЕН ПРИНЦИП ,БЕ...НЕ МОЖЕ ТИ ДА ИМАШ РАЗРЕШИТЕЛНИ ,ПОВЕЧЕ ОТ ДРУГИТЕ......... ЗА ТРАНСПОРТНИ КОРИДОРИ!!!НЕМА ТАКЪВ ФИЛМ!!ПРАВИ СА КОМШУЛУКА!
"Турската държава спря преминаването на български превозвачи, за да постигне по-голяма бройка разрешителни. " Нещо не разбирам... а ние пускаме техните, така ли? Ако положението е такова значи пак сме полегнали на читаците.
До АнонименНе е ликвидиран - просто си е на Вили Бец. Друг е въпросът доколко е бил негов и преди това.
...ДА СТЕ , НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПРЕВОЗВАЧ В ЕВРОПА , БЕ....??!!!КВО ВИ ПРАААТ.....БИЯ ,Е""Т или ВИ ПУКАТ ГУМИТЕ У ЧУЖБИНА ,БЕ....ХА,ХА,ХАААААААА..ЩО НЕ ВИ ОСТАЯТ , ДА ГИ ЕБ"""ТЕ ,ВИЕ КАКТО СИ ИСКАТЕ ....??!!ЕГАТИ ,МРЪСНИЦИТЕ ,....А...??!!!
...ЕВРОПА ЛИ ТЕ СПИРА ДА СИ ХОДИШ НА СЕЛО И ДА ОТГЛЕЖДАШ ,ЧУШКИ ,ДОМАТИ И ЛУК...ХА,ХА,ХАААААААААА....А , СИ ТРЪГНАЛ ЗА СЕЛО .....И ИДВАТ *** "ОТ ЕВРОПА".. И ТЕ СЦЕПВАТ ОТ БОЙ!???МАМ"""А ИМ ЕВРОПЕЙСКА ....ХА,ХА,ХАААААААААА...КАК НЕ РАЗБИРАТ , ЧЕ ТРЕБВА ДА ТЕ ХРАНЯТ ,БЕЗ ПАРИ ,БЕ...????!!!ЕГАТИ , МРЪСНИЦИТЕ...!!!!
КОМЕНТАР 10 Е ЗА СО МАТ ,КОЙТО БЕШЕ ПРОДАДЕН ОТ ИНДЖОВА НА ЦЕНАТА НА ЕДИН ТИР НА ВИЛИ БЕЦ И ПОСЛЕ ЛИКВИДИРАН.
България заема първо място в международния автомобилен транспорт на три континента. Нейните близо 5000 транспортни посланици са чакани с уважение от хиляди товародатели, спедитори и търговци по света, които с увереност им доверяват своята стока и са сигурни, че тя ще пристигне непокътната точно по предназначение.
Дюшеш им дойде на турците ликвидирането на СОМАТ.Дори и най-върлият опонент на социалистическия режим в България не би отрекъл подема на множество направления в сферата на промишлеността, селското стопанство, туризма и др. Един от примерите за истинско и гигантско развитие транспорта е Стопанското обединение за международен автомобилен транспорт (СО МАТ) най-големият автомобилен превозвач в Европа по времето на социализма, създаден с разпореждане на Министерския съвет през 1960 г.
ЗА ЕВРОПА СЕ МИНАВА ЕДИНСТВЕНО ПРЕЗ БЪЛГАРИЯ ХА,ХА,ХАААААААА....КАРТИТЕ ЗА ИГРА ЛИ СИ ГЛЕДАШ...?ПУКА ИМ НА ДРУГИТЕ ...ПРОСТО .ЩЕ КУПУВАТЕ ВСИЧКО ОТ ЕВРОПА/ сиреч другите комшии/...!!!
Турците зависят много повече от нас, отколкото ние от тях - всичкия им трафик за Европа минава през България. Като не им харесва - да си карат камионите с фериботи до Констанца.
Unikalna rabota varshite - Blagodarenie na GEBR, DPS, BSP - kakto i golemi prevozvachi Petko Angelov, PIMK i drugi ( deto vscihki znaem koi sa ), zatvoriha granicata pak i to ot 30.01.2014 di dnes vkliuchitelno 05.02.14...kakto mi kaza edin priqtel - Za da pechelish pari, ne trqbva da rabotish s Bylgari !! Tova e
Може да търсим помощ от Европа заради Турция