До 4321Когато управляваха другарите и другарките, ***, във Видин имаше индустрия - заводи за полиамид, за гуми, за твърдосплавни инструменти, за помпи, порцелан, цигарена фабрика, месокомбинат, млекопреработване (там въведоха сирене "крема", пушен кашкавал), сериозна шивашка промишленост - голямата част от продукцията се пласираше в ГФР. Нямаше безработни, *** си знаеха мястото и те работеха. Така че трай, попитай видинлии какво беше!При това Тошо не припарваше там, боеше се! Миризливец!
До ЕмилТова е мнталитета на типичния турчин. ***, нагъл и мазен. Как да не му пръснеш канчето на такъв.
Ти Аспаруховият мост във Варна с тоя на Видин ли ще сравняваш, моста Нова Европа е супер модерно съоражение и е в крак с времето и 100 пъти по красив от Варненският ...
До TroinataЧе си *** е видно от пръв поглед. Но, че се хвалиш, че се "4ukаl ...16 godishna svetlokosa bulgar4ica" зночи, че си ***, който си признава за извършено престъпление. Помни ми думата: и тебе ще те "4ukat" рецидивистите в панделата някой ден!А мостът е нужен, СЗ България е нужна на България. Бдинците са едни от най-качествените хора в тази страна!
За да има финансова изгода от този мост, трябва приходите от него да са над 80 000 (приблизително) евро на ден. При 6 евро за кола и 12 за камион, това прави над 12 000 коли или над 6 000 камиона до 7 тона. За да има такъв трафик е нужна доста добра инфраструктура и на самия мост и на подстъпите към него. Това прави 4 леки коли на минута или 2 камиона до 7 тона на минута в едната посока денонощно.
полза от моста имат само *** които си разделиха 10-15% комисиона ...да бяха построили нещо смислено с тези 300 милиона ....пари на европейските данъкоплатци а и наши ...там ползата от този мост е колкото завод за пясък по средата на пустинята ...и успех на всички
Един от стратегическите обекти на "другаря" Костов беше строителството на магистрала Кулата - Видин за да се свърже Гърция с Румъния. Но други магистрали май бяха по-важни за "господин" Борисов.
Troinata koaliciq, razdadoha zemite okolo mosta na tehni hora, za mnogo tunki sumi, posle durjavata gi otkupi za mnogo golemi sumi :) A vie ste glupacite. Mehmed - mejdu drugoto karam BMW ot 2004ta i 4ukah v nego 16 godishna svetlokosa bulgar4ica :)
Аз не знам тоя мост с какъв акъл е строен,след като моста на дружбата в Русе се намира на 60 километрова права отсечка от Букурещ. А за качеството и дизайна на мостовете-вижте моста на дружбата, строен с подкрепата на Съветския съюз-60 години не е мръднал никъде мега здрав и изродски, на две нива е-и за влакове и за камиони,и може да се вдига като Лондонския нищо че е 2км, а тоя строен с подкрепата на Европейския съюз е пълна порнография,проби се за една година,и прилича на ясла пред СССР-ския.
Аз съм от Видин отидете седнете на едно столче до моста за 1 час и сметнете колко коли и тирове минават и ще разберете колко много пари се наливат в Мангалия всеки ден!! За кола е 6 евро за тир не знам!!
Ами той може и да падне.Ако са сложили по-тънки и по-евтини въжета.....................Еийй не се накрадаха.Какво да се прави, така ще е ,като сме простаци.
България винаги се е съобразявала с другите, а те с България НИКОГА! Така ще е и за напред, а защо? - Всеки може да си даде отговор сам.
"надеждите за съживяването на региона" - Чии надежди? На българите, на руснаците, на румънците или на турците? Защото САЩ и ЕС се надяват на още по-голяма деградация на България.Колкото си по-смазан от живота, толкова повече слушкаш и не се възпротивяваш на това, което ти заповядат.
Вижте картата на магистралите в това държавоподобно образувание и потърсете логичната връзка към ЕВРОПА.Защо ли всичко на тази територия е нерационално?Май в клатенето на главата е нормалното обяснение.Нещо генетично е проблема.
Ползата от моста Видин – Калафат не се вижда заради лошите пътища