41

Гневен бдинец

преди 10 години

До 4321Когато управляваха другарите и другарките, ***, във Видин имаше индустрия - заводи за полиамид, за гуми, за твърдосплавни инструменти, за помпи, порцелан, цигарена фабрика, месокомбинат, млекопреработване (там въведоха сирене "крема", пушен кашкавал), сериозна шивашка промишленост - голямата част от продукцията се пласираше в ГФР. Нямаше безработни, *** си знаеха мястото и те работеха. Така че трай, попитай видинлии какво беше!При това Тошо не припарваше там, боеше се! Миризливец!

40

Атакист

преди 10 години

До ЕмилТова е мнталитета на типичния турчин. ***, нагъл и мазен. Как да не му пръснеш канчето на такъв.

39

Анонимен

преди 10 години

Ти Аспаруховият мост във Варна с тоя на Видин ли ще сравняваш, моста Нова Европа е супер модерно съоражение и е в крак с времето и 100 пъти по красив от Варненският ...

38

Емил

преди 10 години

До TroinataЧе си *** е видно от пръв поглед. Но, че се хвалиш, че се "4ukаl ...16 godishna svetlokosa bulgar4ica" зночи, че си ***, който си признава за извършено престъпление. Помни ми думата: и тебе ще те "4ukat" рецидивистите в панделата някой ден!А мостът е нужен, СЗ България е нужна на България. Бдинците са едни от най-качествените хора в тази страна!

37

pepatilena

преди 10 години

За да има финансова изгода от този мост, трябва приходите от него да са над 80 000 (приблизително) евро на ден. При 6 евро за кола и 12 за камион, това прави над 12 000 коли или над 6 000 камиона до 7 тона. За да има такъв трафик е нужна доста добра инфраструктура и на самия мост и на подстъпите към него. Това прави 4 леки коли на минута или 2 камиона до 7 тона на минута в едната посока денонощно.

36

elantra

преди 10 години

a na rusenskijat most e 35 euro, a lodkata na Orjahovo - Becet vzima 195 leva tova e za TIR

35

elantra

преди 10 години

До Анонименza Tir se plasta 37 euro

34

въйййй

преди 10 години

Ако 2 км мост струват 300 млн. колко пари ще е струвал Аспаруховият във Варна....

33

Анонимен

преди 10 години

полза от моста имат само *** които си разделиха 10-15% комисиона ...да бяха построили нещо смислено с тези 300 милиона ....пари на европейските данъкоплатци а и наши ...там ползата от този мост е колкото завод за пясък по средата на пустинята ...и успех на всички

32

Kostov

преди 10 години

Един от стратегическите обекти на "другаря" Костов беше строителството на магистрала Кулата - Видин за да се свърже Гърция с Румъния. Но други магистрали май бяха по-важни за "господин" Борисов.

31

Troinata

преди 10 години

Troinata koaliciq, razdadoha zemite okolo mosta na tehni hora, za mnogo tunki sumi, posle durjavata gi otkupi za mnogo golemi sumi :) A vie ste glupacite. Mehmed - mejdu drugoto karam BMW ot 2004ta i 4ukah v nego 16 godishna svetlokosa bulgar4ica :)

30

мс

преди 10 години

Като всяко боково творение и това се оказа ялово...

29

Сталин

преди 10 години

Аз не знам тоя мост с какъв акъл е строен,след като моста на дружбата в Русе се намира на 60 километрова права отсечка от Букурещ. А за качеството и дизайна на мостовете-вижте моста на дружбата, строен с подкрепата на Съветския съюз-60 години не е мръднал никъде мега здрав и изродски, на две нива е-и за влакове и за камиони,и може да се вдига като Лондонския нищо че е 2км, а тоя строен с подкрепата на Европейския съюз е пълна порнография,проби се за една година,и прилича на ясла пред СССР-ския.

28

сс

преди 10 години

герб доказаха че освен да трошат и крадат пари, друго не правят

27

Анонимен

преди 10 години

Аз съм от Видин отидете седнете на едно столче до моста за 1 час и сметнете колко коли и тирове минават и ще разберете колко много пари се наливат в Мангалия всеки ден!! За кола е 6 евро за тир не знам!!

26

Язе

преди 10 години

До ShopИ сега като не храним толкова голяма армия, къде са ни освободените ресурси?

25

Анонимен

преди 10 години

Ами той може и да падне.Ако са сложили по-тънки и по-евтини въжета.....................Еийй не се накрадаха.Какво да се прави, така ще е ,като сме простаци.

24

Петко

преди 10 години

България винаги се е съобразявала с другите, а те с България НИКОГА! Така ще е и за напред, а защо? - Всеки може да си даде отговор сам.

23

Чичо Сам

преди 10 години

"надеждите за съживяването на региона" - Чии надежди? На българите, на руснаците, на румънците или на турците? Защото САЩ и ЕС се надяват на още по-голяма деградация на България.Колкото си по-смазан от живота, толкова повече слушкаш и не се възпротивяваш на това, което ти заповядат.

22

няма лек

преди 10 години

Вижте картата на магистралите в това държавоподобно образувание и потърсете логичната връзка към ЕВРОПА.Защо ли всичко на тази територия е нерационално?Май в клатенето на главата е нормалното обяснение.Нещо генетично е проблема.