Не трябва да се затварят гаражни сервизи, има много такива работещи във всички държави.Много е важен контрола и плащането на данъци ... аз съм за тези 2 промени.Пълен контрол и отчетност, гаранции за ремонт. Аз лично ходя в гаражен сервиз в който има всичкото необходимо и качествено оборудване за всеки ремонт ми се издава касов бон и гаранция .. било то 10 000 км или 1 година. Щом те могат, значи и другите ще могат да печелят въпреки, че са на бял свят.
Оторизираните сервизи за това им плащат, те нямат интерес да направят кола така че да не се чупи примерно 1 година. Защото за тази 1 година примерно на дадена кола могат да и се повредят много части на стойност колкото една - две коли , или клиента направо да предпочете да си купи нова. Докато в малките сервизи гледат да оправят колата на клиента така че да е доволен и пак да предпочете тях, затова малките сервизи и кварталните са като трън в очите на големите риби с оторизирани сервизи.
Ами гърмят като бомби , като ГЕРБ 4 години не ги е проверявала за нищо , така е като нема контрол
Точно в Тойота преди време ми "смениха" маслото на автоматичната скоростна кутия и платих 90 лв за масло и 60 лв за труд. Месец-два по-късно кутията ми замина. В сервиза не се допускат хора и не можеш да видиш как се "ремонтират" колите и дали изобщо някой прави нещо вътре или само чакат да минат 2 часа, за да ти вземат парите.
В "Тойота" една клипса за бронята струва 4 лева, смяна на маслото на 6 годишен Ярис е 200 лева а е с 3 литра масло. Тва е безумие за българските стандарти, оторизирания сервиз е за гъзари...за да каже пред приятели "аз в Балканстар еди кво си"...
"Два екипи...." - личи си, че правописа не е силната Ви страна !Точно така се пише. Провери в новия речник.
до 13 за всичко казано си прав ,само незнам защо си оставил ВЪКАТА и отиваш VW . КАТО ВИ ВЗИМАТ ПОВЕЧКО ПАРИ ССТЕ ПО СПОКОЙНЕ ЛИ , НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ В ГОЛЕМИТЕ ТРАСПАРАНТИ
Много авто разбирачи пак почнаха да пишат и да рекламират оторизираните сервизи :)) Само че забравят, че всички сервизи - оторизирани и неоторизирани поръчват части от едни и същи вносители, разликата е само в цената на труда и в лъскавия вид на сервиза ! :))) Едно време правихте голфа при "Въката" , но сега всичко си е в VW !!! ..... С ГАРАНЦИЯ ! :))
до 1 напротив в малките сервизи се стараят клиента да е доволен , а в така наречените големи халета с реклами ,така щете ускубят че свят щетисе завие , и обеснение никакво за колата ти , те работят на този принцип днес ако неси ти друг ще дойде понеже имат сложина голяма реклама и балами колкото щеш
До stariadubНе се промива а се пълни с вода, а между другото празен резервоар гърми много по лесно от пълен
Чудесна идея е да заваряваш резервоар на камион с десетки литри нафта на жегата. Наскоро си заварявах резевоара на мотора, човека в сервиза ми каза да го промия с веро и топла вода поне 10 пъти и след това да го оставя една седмица с отворена капачка.
Да не мислиш че в оторизираните сервизи ремонта е по качествен. Там освен че режат глави с цените, ти правят колата така че да си постоянен абонат. Отиваш за смяна на масло и консумативи плащаш си едни луди пари, а ти точат 1 литър масло и добавят толкова колко да се избистри малко а ти вземат пари за 4-5 литра масло в зависимост от обема на двигателя.
Взрив в автосервиз в Хасково – обгоря мъж, изгоряха коли