14

пю

преди 10 години

жалко че няма да изгори един шеф ,а само работници страдат.така беше и в мината и на много други места.не дават пари за нищо сигурен съм че маркуча по който се е товарил газовоза е бил супер износен ама като им кажеш -няма пари и си стоят на климатиците и казват като нети харесва напусни.плащат си по институциите и им дават разрешителни.пример арестувания шеф на ДАИ.ГАДОВЕ ще врът в ада

13

Анонимен

преди 10 години

Това че е човешка а не са ни нападнали НЛО е добре!Обаче стига вече с тези смотани ГРЕШКИ!Това е за затвор в нормалните държави!Животинска грешка-заглавие!

12

до 11

преди 10 години

С водата се охлаждат цистерните, а не се "гаси". АМАН ОТ РАЗБИРАЧИ.

11

Santiago

преди 10 години

"При разследването трябва да стане ясно как се е появила искра, от която е тръгнал пожарът при положение, че материалите, които се използват при товаро-разтоварна дейност на горива, не произвеждат искри."А цигарката?

10

Mister X

преди 10 години

Гледах снимки от този инцидент и не мога да повярвам как се гаси такъв пожар с ВОДА,а!?Пожарната изобщо в час ли е?? Пропан-Бутан- LPG 1.Обобщение на опасностите:Изключително запалим газ.Съдържа газ под налягане;може да експлодира принагряване.ПРИ ПОЖАР!Сух прах. Въглероден диоксид (CO2).Не гасете с водни струи, тъй като това ще спомогне за разпространението на огъня

9

varg

преди 10 години

Човешка безотговорност не човешка грешка.В поредица от трагичи инциденти няма вина в хората работещи на място,а в тези затворени в канцелариите и клатещи си краката на сладка служба.

8

До ГСМ Пропускат да кажат че преливането е ставало в база точно до гара Езерово, а не на самата гара. Базата обаче е под всякаква критика и се пита как е получила необходимите разрешителни, вкл и от пожарната :)

7

ГСМ

преди 10 години

Втори ден, никой не обелва - дума, за името на фирмите, осъществили взрива!? Кого правят на балами? Къде в правилника за боравене с взривоопасни материали, се разрешава преточване на запалителни суровини - насред полето?!

6

Анонимен

преди 10 години

Интересно заглавие... Вменява се,че някой е сбъркал, а всъщност все още се работи по няколко версии. Браво! Умеете да привличате вниманието със заглавия!!!

5

иван

преди 10 години

СПАЗВАНЕТО НА РЕДА , ДИСЦИПЛИНАТА И ЗАКОНИТЕ В БЪЛГАРИЯ Е НА МНОГО НИСКО НИВО. ТОВА СЕ ОТНАСЯ ЗА ОТ НАЙ ВИСШИТЕ УПРАВЛЯВАЩИ И ПОЛИТИЦИ ДО ПОСЛЕДНИЯ ***. ТОВА ВОДИ ДО ИКОНОМИЧЕСКИ И ЧОВЕШКИ ЗАГУБИ. ДЕМОКРАЦИЯТА НЕ Е СВОБОДИЯ , БЕЗСТОПАНСТВЕНОСТ И БЕЗНАКАЗАНОСТ.

4

Анонимен

преди 10 години

И кой е виновен? Работника е отвивал кранчетата сам, вероятно не защото колегата му си е барал топките, а защото работодателят му е пестил от заплати - що да плаща 2, като може да мине с един човек. Със сигурност това не е ставало за пръв път - да работи човека сам. Предполагам той е и най-тежко пострадалия. Жалко за него и семейството му!

3

Анонимен

преди 10 години

...номер едно...ще се опитам да ти отговоря...инструктора обяснява на начинаещи шофьори...ето виждате ли,тези дето са без колан са мъртви....а тези дето са с колан изглеждат като живи...та така...

2

Анонимен

преди 10 години

Всяко едно правило за безопасност е писано с кръвта на загинали хора. След като не е спазено правилото за 2 човека въпросът е къде са органите по охрана на труда? Защо се допуска не само в случая а като цяло в Бг работа която трябва да я вършат 2ма или повече души да се извършва само от един? Празната пушка на 100 години гърми веднъж! Жалко за хората които пострадаха има и един, който едва ли ще оживее. Контролните органи в страната ги няма просто или не изпълняват това за което са на работа!

1

Абонат

преди 10 години

По-сериозни щети и жертви означава да има пострадали от това, което на английски наричат BLEVE- boiling liquid expanding vapor explosion. Ето и едно видео за последствията от този тип експлозия- youtube/watch?v=Xf3WKTwHpIUНаистина жалко за пострадалите, но не се съмнявам, че е можело да стане дори още по-лоша ситуацията