18

brymbrym

преди 10 години

В началото, когато пуснаха 112, важаха и другите телефони (150, 160, 166, ..).Не виждам какво пречи и сега да са така.

17

2

преди 10 години

Тия от 112 имам чувството че нарочно са инструктирани да бавят разговора и да размотават обаждащият се - не знам какво целят, сигурно да се откажеш?Няколко пъти съм звънял там един път за запалила се на пътя кола.Вместо да пратят пожарна се почна едно питане : Ама господине, какво виждате ... ама къде гори колата - багажника или отпред... ама има ли хора наоколо... некви абсолютни тъпотии поне 5 минути... колата си изгоря докато лелката разпитваше за модела и годината на производство...

16

Анонимен

преди 10 години

Баба ми почина в ръцете ни докато некомпетентниците от 112 "преценяваха" дали случая й е за линейка или не! Докторите пристигнаха, когато беше късно, а баба не беше боледувала никога, жена на 82 години почина при първия си здравословен проблем заради забавянето на лекарската помощ.Ей такава им е работата на 112!!!

15

911

преди 10 години

тия от 112 са уникално прости. Когато стана грабежа на пощата в Плевен ,бяха предали сигнала в София.

14

Анонимен

преди 10 години

Ама разбира се, важно е удобството на чужденците, които идват в България, а не проблемите на българите. Ми какво ще правят англичаните, ако не знаят на кой номер да се обадят за поредния пиандурник, паднал от хотелска тераса?!

13

Кочо

преди 10 години

И чипове като ни вградят във всяка възможна става пак ще ни дресират по Павлов маниер... После не сме били животни...

12

Анонимен

преди 10 години

А какъв е проблемът номер 112 да продължи да се съществува и в допълнение да се набира една допълнителна цифра за съответната нужда 1. За бърза помощ и да се пренасочва обаждането към с-мата на Бърза помощ, 2. За полиция и да се прехвърля обаждането към полицията 3. За пожарната и 4. за връзка с оператор по други проблеми. Така няма нужда да се помнят други номера, а и няма да има нужда диспечерите да са с медицинско образование или друго по-специално.

11

Митко

преди 10 години

Така ще е,след като в големите градове няма център на 112.Примерно в Пловдив,обажданията минават през центъра в Кърджали.Тогава,когато 112 се въвеждаше,бяха на власт ДПС /заедно в БСП/ и Емел Етем.Та затва в Пловдив няма,а в Кърджали има.И пожарната,която трябваше да дойде на централен пловдивски булевард /Източен/,обикаляше като улава по булеварда,въпреки дадения и точен адрес от мен.А газовата бутилка си гореше ли гореше.Добре,че с комшията я загасихме с много усилия...

10

ГЕОРГИ

преди 10 години

Стига с тези лекари бе хора, тази система освен медицински случай обслужва и ред други, напр: пожарна, гражданска защита, полиция, планинска служба и ред други. А сега някой умник да ми обясни, защо диспечерите трябва да са с медицинско образование????

9

оптимист

преди 10 години

Добре аз бих работил като диспечер-лекар ,но заплатата ми трябва да бъде 5000-7000 лв/2500 -3500 евро/и ще пращам линейки за всички.Предпоплагам ,че ако поканим диспечери от Германия или Гърция,нещата ще се оправят??Не е проблема в линейките или диспечерите,а просто всеки мисли че като звънне и за 5 мин трябва да дойде лекар и линейка ,безплатно преди да се е стопил леда в ракията.Нека има частни линейки но хората да си плащат 500-800 лв на повикване.Толкова излиза навън едно идване.СЪГЛАСНИ???

8

Аз предлагам

преди 10 години

референдум за излизане от ЕС- ЕК не ни харесва телефоните 112 и 150, краварите и тютюнджиите ни не обичат ЕС заради изисквания, каквито те като качествени мързели, не могат да си позволят, все по-ясно става, че не ЕС не ще Белене, а пък европейски настроените хора са се изнесли или в момента се изнасят от страната. Остават *** с амнистия за копторите, които обитават и любителите на Сталин и Путин.

7

Анонимен

преди 10 години

То забавянето да беше най-големия проблем, ама след като на 112 не работят лекари, то:1. В много случаи може въобще да откажат да пратят линейка2. Може да пратят без нужда и така линейката да има по-малко линейки и повече забавяне за дръгаде, където наистина има нужда.Ми да, проблемът не е технически, но също така е съвсем закономерен и не виждам как може да се реши.

6

Анонимен

преди 10 години

Прави са! Какво значи няколко смъртни случая - и без това по план трябва да станем 3 милиона. Важното е да се ползва 112.

5

Анонимен

преди 10 години

Нищо не пречи да работят и двата номера.Единия да е директен , а другия през системата 112.

4

Добре, че са ЕК ДА..

преди 10 години

ЕК заповядва: От утре българите да ходят по-голяма нужда след предварително записване.На не записалите се ще им набиват че*ове.ЕС- От трън та на глок: При СССР поне можехме да си кажем мнението.При тия мошеници не върви, или ще правиш както те искат или ще те гръмнат.

3

Монархист

преди 10 години

Абе, вие луди ли сте?! В 112 работят некви изкукали лелки, които едва ли не те карат да си разказваш цялото CV по телефона докато някой умира в ръцете ти. Да закриват тая глупост и да си пуснат добре известните 150/160/166 и да не занимават хората с глупостите си.

2

До 1

преди 10 години

Забавянето се дължи на хората, а не на техническата система.

1

Peshonizer

преди 10 години

"Техническата система на 112 в България е много модерна."И интересно тогава как едно обаждане за линейка отнемаше по 40-50 минути до идването й, а след премахване на линейките от 112 вече идват за 20-30 минути? Супер модерна. Забавянето което причинява е между 10 и 30 минути.