76

тцЪ

преди 10 години

До НиколаМоже и така да е. Но по този начин за тях приоритет стана изграждането на връзката от Констанца до Унгария. Така че мост си имаме. Въпросът е кога ще го вържем :) И кога мамалигите ще са готови. Дотогава си оставаме с прекрасното съоръжение и 25 км приходяща инфраструктура. А как ще се стигне до моста и от двете страни...

75

Шаран -БГ

преди 10 години

Написалият горното няма понятие от строителство, нито се е опитал да вникне в нещата за които пише. Като всеки журналист /или медия/ гледа, дори не представлението, а ШОУто! Интересни са коментариите на очевидците и тези които са работили като роби на този строеж. И си правете изводи, какви корумпирани типове ни управляват! А всяко построено нещо по принцип е ДОБРО!

74

Анонимен

преди 10 години

ПРОСЪЛЖЕНИЕ:НЕКВАЛИФИЦИРАН ОТ 9400 ЛВ И ПОСЛЕ ЩЕ МИ ГОВОРЯТ ОТ ГЕРБ И ПО ТОЧНО ТОТЪО МЛАДЕНОВ ЧЕ НА МОСТА НЯМАЛО ДИСКРИМИНАЦИЯ. И НЕКА ДА ГОВОРЯТ ПОСЛЕ НИЕ ТАКА НИЕ ОНАКА, ДОБРЕ ЧЕ БЯХА БЪЛГАРЧЕТАТА ЧЕ ИНАЧЕ МОСТА ОЩЕ ЩЕШЕ ДА ГО СТРОЯТ ИСПАНЦИТЕ КОИТО НЕ СИ ДАВАТ МНОГО ЗОРПО ВРЕМЕ НА РАБОТА.ДА ИМ *** МАЙКАТА И ***.... А ЗА МОСТА НЕЗНАМ КОЛКО ЩЕ ИЗДЪРЖИ В ПРЕДВИД НА ТОВА ЧЕ ЦЯЛАТА ПЛОЧА НА МОСТА Е НАЦЕПЕНА МОЖЕ ДА СЕ ВИДИ КАТО СЕ ЗАСТАНЕ ПОД НЕГО......

73

работник от моста

преди 10 години

Сега слушайте внимателно!МОСТА ГО ПОСТРОИХА РАБОТНИЦИТЕ И ПО ТОЧНО БЪЛГАРИТЕ,ТАКА ЗАЩО?ЗАЩОТО ИСПАНЦИТЕ БЯХА САМО СВИДЕТЕЛИ ИМАЙКИ В ПРЕДВИД ЧЕ ПОЛОВИНАТА РАБОТЕХА В ОФИСИТЕ НА ФИРМАТА А ДРУГИТЕ БЯХА ТЕХНИ РОДНИНИ И Т.Н...АЗ И КАКТО МНОГО ДРУГИ НАШИ СЪНАРОДНИЦИ СЪМ РАБОТИЛ ОТ 8 СУТРИНТА ДО 8 ВЕЧЕРТА МИНИМУМ ДА НЕ КАЖА ЧЕ Е ИМАЛО ДНИ И ТО СИСТЕМНО ДО 12 ВЕЧЕРТА И ДО 5 СУТРИНТА.ЗА СРАВНЕНИЕ БЪЛГАРИТЕ ВЗИМАХ МЕ 1200 ЛВ А ИСПАНЦИТЕ 8000 ЛВ И НА ГОРЕ АЗ ЛИЧНО СЪМ ВИЖДАЛ ФИШ НА РАБОТНИК НЕ КВАЛИФИЦИР

72

Бдинец

преди 10 години

100-годишна сбъдната мечта, до всички който плюват Видин, много здраве и аре у лево, моста гледа къммммм Европа и след-дд това е България, да сме си наясно ...

71

44

преди 10 години

Искаме още 2 моста за 5 години срок не за 100 години 1.Европа да помага .Как може в Лондон да са 17 по Темза а при нас да няма повече от два.Абсурд ,министрите да не се вглъбяват само в това как да ограбват собствената си държава а да се запретнат и да работят за нея ето още два моста е работа за доброто на страната.

70

Анонимен

преди 10 години

Малеее, ми са какво ще праи банкянският ленторез? Да не вземе да му са качи кръвното, че този път няма да има ни партирарх, ни мюфтия, ни равин при него...Мъка, голяма мъка!

69

Кире

преди 10 години

Вие в ред ли сте бе? Може ли толкова да са ви промити мозъците? Какво е построил герб бе, изперкалци, мостът се строи от три правителства(без новото), а първата копка е 2007г.

68

пич от ВИДИН

преди 10 години

И к'во правим сега с тоя мост ?? Каква е файдата от него,след като власите,които имат земи около моста са вдигнали нереално цените за имотите си ? Какво правим,след като нито един инвеститор не иска да дойде в нашия град ? НАЛИ НЕ МИСЛИТЕ,ЧЕ ЕЙ ТАКА ХОП И АЙДЕ ГРАДЪТ НИ ЩЕ СЕ ОПРАВИ ? Това само в приказките го има.Според мен трябва да се изготви 10-15 ако щете 20 годишен план за поетапното оправяне на Видин.На 28 години съм и ми е писнало всеки следващ кмет само да лъже народа.

67

Анонимен

преди 10 години

ако пък знаеш колко са построили буквално сринатите държави по време на Втората СВ направо ум ще ти зайде,обаче не са им подарили хуманния соцмодел какоооо или батко не знам какво си и как на гладните шведи и финладци сега им гледаме номера на фланелката,социализма е осакатил психиката на българите направил е един работен народ в мрънкащо вечно от всичко и всички ***,което чака "да го оправят"или "бега"на запад да измекярува и плюе по тия които успяват тук

66

Опа

преди 10 години

Още по-впечатляващо щеше да е, да напишете 23 млрд. грама желязо!!!"Виж как звучи!" - Тъпанчев.Ама това сега чисто желязо ли е или има и примеси на въглерод и някои други метали.Щото ако е чисто, бая скъп ще да е тоя мост...

65

TT

преди 10 години

До 77777Пълни глупости!

64

denis

преди 10 години

vsichki mn dobre znaqt koi ima nai -goliama zasluga za stroeja na Dunav most 2.Dami i gospoda komunisti sprede da se hvalite che vie ste go zapochnali zashtoto ako zavisieshe ot vas toi i led oshte 20 godini niamashe da bade gotov.Nali triabva da se palni partiinata kasa

63

ММ

преди 10 години

И в крайна сметка защо да приписваме разните проекти на определени правителства или партии като това си е постижение за България и българският народ. Не е колко знае много в сравнение с други държави но все пак е платено от нашият джоб и въпреки мизерията на държавата успяваме да строим нещо.

62

река дунав

преди 10 години

Вместо да изградим пет моста с тия пари изградиха един/около милиард живи лева ограбени от българския народ струвал .. а камиони и вагони з а него няма да има щото пътя през оряхово е со сто и косур километри по къслуди и корумпирани политици има но луди превозвачи и водачи няма .те държат изпити по няколко преди да почнат д а управляват камион.лъжата че от гърция ще потече ако не чисто злато то направо гола вода с лъсна няма ни един вагон готов д а с е блъска из дефилета чак до видин .

61

MM

преди 10 години

До ПлавникСамо не започвай да хвалиш ГЕРБ защото въпреки че довърши няколко проекта започнати от други, най-много е построило тъй омразното ви социалистическо упревление след втората световна война. Кое нужно и кое не но пътищата и линиите както и градовете са изградени от тях. Бойко се опита да вземе да примера на Бай Тошо но не му се получи напълно.

60

Анонимен

преди 10 години

Имало и *** значи ! И децата знаят , че "започнаха", "осигуриха финансиране" и "направиха първа копка". В България не означава абсолютно "нищо". Печели този който докара нещата до край. А това определено не е станишев нито орешарски. Мотото на изборната борба беше "какво толкова са построили Герб" "асфалт не се яде" Сега да бъдат така добри да поканят Бойко. Да направят един банкет за всички преки участници и да почерпят!

59

Червените юнаци

преди 10 години

Като не ядете асфалт,сега ще ядете на местан....................!!!!!!!!!!!!

58

Никола

преди 10 години

До тцЪВидин -Калафат беше най-неизгоден за румънците и бе важно именно той да се построи първо , защото сега за евентуални други мостове те няма вече да се опъват. Сега остава и да се изгради адекватен път до София- Кулата /Промахон и да тръгне трафика към Гърция по този коридор.

57

BG.BG

преди 10 години

Комунистическата наглост край няма. Пътници сте! Ще ви свалим съвсем скоро.