26

Много видял

преди 11 години

Поредното тъпо заглавие! Фердинанд Порше не е бил нацист, но е работил за хитлерова Германия и то много сериозно - конструирал е танкове и знаменитата самоходка "Фердинанд". Има приноси в самолетостроенето. Е, отнесъл е малко затвор, ама...времената са били такива. Остава в историята на автомобилостроенето. Колкото до новия "Бръмбар", лично съм виждал и съм се смял в САЩ как американците го обикалят и цъкат така, както ние едно време цъкахме по "Импала","Мустанг", "Елдорадо". Времената се менят.

25

До 24

преди 11 години

Кажи какво е произвеждал заводът ти.

24

Бивш Н 19

преди 11 години

Момчета, не жалете зя миналото, никаква промишленост като хората нямаше. Кви коли карахте, с какви гуми и акумулатори? Електроника ли правехме или стоки за широко потребление? Че Америка имат кабелна и дистанционно от преди 50г., също мобилни оператори. Ние + другите социта сме 200г. назад от тях и зап. Европа. Най-Явния пример кое е по-добро е факта кой при кого отиде-ние при тях или обратното. И защо. Ако обичния ви соц беше толкова хубав, Кока Кола щеше да е наш патент.И Х. Дейвидсън.

23

Анонимен

преди 11 години

не цапайте форумите със седераската пасминакоято премина в гербераскада имахме държава но вече няма да имаме - това е само като си спомня какви машини заминаваха от нашите заводи към турцияи чиновниците от правителството на олигофрено филипограничаваха износа на продукция по американски диктат ми причернявачудя се дали са българи тия дето се плюнчат в защита на тая пасмина

22

Анонимен

преди 11 години

До До седерастия Явно си с къса памет друже! Та не помниш десетките съсипани, а някои останали вече на парчета бетон и тухли заводи и фабрики. Седерастията е нашата национална черта и срам. За жълти стотинки плеяда лични ***, съсипаха всичко което бе създадено и работеше. И не само индустрията...още по голямо престъпление беше съсипията на селското ни стопанство...във времето когато западняците идваха да се учат как се работи в кооперативите /ТКЗС-та и АПК-та/ ние ги съсипахме.

21

Анонимен

преди 11 години

Номер 19 е прав за това,че на германците им помогна страха на САЩ,да не стане цяла Европа червена след победа на Русия.И е прав ,че СДС *** майкта на цялата промишленост в България.Дано повече никога не се налага да гледам мутрата на Иван Костов,който заедно със Софиянски отдавна трябваше да е на топло.

20

До 19

преди 11 години

Ти си още по-зле човече. Дори не заслужаваш да ти се отговаря. Но ти и такива като теб "демократи, седесари, брадати" много, ама много ме дразнят с тъпите си кратуни. Точно "демократите" унищожиха всичко, тотално, цялата промишленост в България. Това, което е строено от нашите бащи и деди. Подиграха се с техния труд и с нас самите. Натрупаха десетки и стотици милиони и сега потриват доволно ръчички. Вече 24 г. не сме с Москва, а с Израел и САЩ и какво. Пълен провал във всички направления. Крах.

19

Анонимен

преди 11 години

Забиха им червеното знаме на Ротшилд,щото ционистите вдигнаха целия свят срещу една страна! В крайна сметка количеството надделя над качеството. В резултат имаме днешната Европа-пълна с всякаква ***,която папка социални помощи и прави погроми в Париж и Стокхолм за да се разтуши! Или се дрогира и кълца със сатъри по улиците на Лондон. И Мултикултурният Евр(оп)ейски съюз чака пак Германия да го спасява. Ама късно е либе за китка...

18

До седерастия

преди 11 години

Зле си, човече. Кви заводи са унищожили СДС? За гуми Вида и редосеялки. Има разлика м-у Бг и германия и това е соца. На германците им помогна плана Маршал, на нас ни пречеше лакейството към Москва. Колкото до бръмбъра Ф ваген, нацизма няма нищо общо, иначе хората по света нямаше да карат и Порше.

17

седерастия

преди 11 години

Така е! За това немците са добре, защото това, което при тях е създадено от държавата, като този завод, въпреки че на власт е бил нацисткият режим, те после го запазват и го развиват.А ние се подведохме по акъла на *** и унищожихме заводите си.Ето това е разликата между Германия и България. Те не са имали ***, които да им закриват заводите.

16

WASILISQNISGERMANI

преди 11 години

,,НАРОДНАТА КОЛА,, Е БИЛА НАЙ АТРАКТИВНА....ДОКОГАТО НА ХОРИЗОНТА НЕ СЕ ПОЯВИ БЪМЪВЪ.....

15

Анонимен

преди 11 години

Създаването на VW е неразделна част от програмата :KRAFT DÜRCH FREUDE-/кдф-"Сила чрез радост".Построен е завод и град -КаДеефСТАДТ-съвременния Волфсбугр.Произведенеи са около 600 автомобила ,но започва войната.Производството се трансформира във военни .Цената на автомобила е била 999 райхсмарки.Всеки желаещ да го закупи е имал книжка и месечно купувал по една марка 10 РМ.Така се субсидирал завода.Междувременно се построяват 3000 км автостради.Колата е наречена от ТАЙМС "бръмбър",не костенурка

14

ot USA

преди 11 години

Az karam Toyota Yaris, i nikoga,ama nikoga niama da dam na shvabite edin zent biznes,zaradi transhovete miliardi,koito izlivat na oneia murzelivzi gurzite-nito nemska kola shte si kupia, nito Lufthansa putuvam.

13

до 11 аз

преди 11 години

Пише се Führer ,или ако нямаш /неможеш да изпишеш специфичните немски букви - Fuehrer - и в превод означава водач . Това ,че немците са наричали А.Хитлер "водач", не значи че е специално нацистко обръщение или запазена марка за А.Хитлер .

12

от Цюфенхаузен

преди 11 години

ГоУфа няма нищо общо с класиката на геният Фердинанд Порше. Всъщност, това е прототипа на автомобилите с марка Порше, и още едно уточнение: боксеровият двигател е открит по-рано, но според Ф. Порше най-добре пасвал на неговите автомобили. Впрочем, и досега се монтират в колите с тази марка.

11

Аз

преди 11 години

Made by the FURER! Няма нужда от други коментари.

10

Анонимен

преди 11 години

Това са глупости. До края на 70те години американците са си карали изключително и само местни коли, които са били на светлинни години спрямо европейските. А сега се карат главно японски.

9

Атанас

преди 11 години

До NIKO11111Нахално фашизоидче, срещам те няколко пъти с такива изказвания. Няма да ти правя лирични признания какво бих сторил с мутричката ти, само ти обещавам, че следващият път ще сезирам прокуратурата. Нека проверят, дали не попадаш под чл. 108 (a) и да те привикат. За мен ще е достатъчно да ти дадат "пробация", екскрементче!

8

тихата_стъпка

преди 11 години

Това че лично Хитлер е поръчал разработката на костенурката няма никакво значение, фолксвагенът не казва "sieg heil" и не се е клел във вярност към Хитлер и нацисткия режим. От значение са единствено качествата на автомобила.

7

Анонимен

преди 11 години

VW BUGS и GOLF MK1 CABRIO са най-великите