46

тролей

преди 11 години

Построяването на трамвай няма нищо общо с доставката на трамваи. Не е обявена обществена поръчка за доставка, но някои умници тук вече написаха и какви ще са трамваите. Интересно ако наистина се вземат 20 нови трамвая зашо ще се пуснат по тази линия. По другите линии гражданите издържат на шум а тук не ли. Просто има протести против трамвая и се приказват лъжи за да намалят недоволните.

45

Кирил

преди 11 години

Няма толкова безумна инфраструктура като в София...Защо не направихте един транспорт да минава през студентски град... само говорите в новините, че еди си кво ще стига до студентски и в крайна сметка се оказва, че това означава - я долу 9ти блок, я ГМ ДИмитров, я не знам си кво... някои от сегашните спирки на метрото са по- къси от диаметъра на студентски. За две спирки има място, ама даже и една няма...

44

bbbb

преди 11 години

Проекта ще се финансира по ОПРР "Интегриран градски транспорт" JASPERS. Проектът е много добър и всичко ще бъде с високо качество както на СМР, така и на мотрисите. Аз живея там и всички мои близки, приятели и съседи чакат с нетърпение началото на проекта. Не мога да разбера кой е този, който е против и до каква степен знае въобще за какво става въпрос. Дано невежите, които толкова лесно се манипулират не бъдат толкова активни поне този път и да се случи нещо хубаво и на този квртал.

43

Мунчо

преди 11 години

До Автора от кое село еНека първо уточним, че:1. През гората и нагоре към Дървеница вървяха 2 трамвая - 2 и 19, докато 12 ходеше до Хладилника2. Новият маршрут включва и движение по Г.М. Димитров от Никола Габровски до станция Г.М. Димитров, където ще прави връзка със съществуващото, но изоставено трамвайно трасе.3. Трамваите, които ще се движат по новата линия ще са полски, модел PESA Swing(LV). Ще бъдат доставени общо 20 броя.

42

.!.

преди 11 години

Айдееееее, започна се. Кой кое поколение Софиянец е... и колко добре познава столицата, и как помни старите сгради и трамваи, а новите "селяци", които са дошли, понеже няма работа по техните градове да ***, така ли?Кога ще приемете факта, че всеки има право да си търси средата... ами ако т.нар 5то поколение граждани бяха родени на село, или в малко градче? Тогава какво? *** хората...

41

пръдльо

преди 11 години

И аз ги пускам безшумни, когато се возя в трамвая... :)

40

Анонимен

преди 11 години

Такива недомислици сътвориха тези архитекти в София, че вече ме е страх като кажат нещо. Спирките на метрото в Надежда са на такива недомислени места, че няма накъде повече. Метрото не обхвана институтите ТУ, Лесотехническия, Икономическия и въобще сякаш всичко е една голяма идиотия. За строителството в градинките и всякакви причудливи места да не говорим. Всичко е направено по нечии интереси, но не и за удобство на хората.

39

Анонимен

преди 11 години

тоя трамвай ще се осмисли, когато вържат Каблешков и ГМто, с бъдещия трамвай по Каблешков ... на настоящия етап е една скъпа обиколка за шепа пътници, които на всичкото отгоре предпочитат да си паркират пред прозорците, вместо да имат трамвай.

38

do 31

преди 11 години

язък за толкова поколения, ако резултатът е мислене като твоето ...то и на децата е ясно, че можеш да стигнеш по-бързо с метрото.а трамваят не е основен, а довозващ транспорт, идеята е да докарва от кварталите, които нямат пешеходна връзка с метрото до него.А къде е имало едно време трамвай ... ми то и по площад Батенберг е имало, може и от там да го пуснат ... Много категорично се изказваш за неща, с които ам хич не си запознат.П.П. Не знам защо смяташ, че 88 и 94 ще останат без промяна?

37

не на грозотията

преди 11 години

***-off съсипа София!!

36

velijana

преди 11 години

Нещо до кв.Витоша няма ли да пуснат най-накрая-оставили са целия квартал на два автобуса и то минаващи от дъжд на вятър.

35

До софиянеца

преди 11 години

Ако наистина беше с офиянец щеше да знаеш, е метрото ползва част от стария трамваен маршрут (т.е. моста до Интерпред). Поради тази причина новото трасе не може да съвпада със старото.

34

Дядо Мраз

преди 11 години

Супер е проекта. Трябва да има трамвай, пък и един тролейбус да пуснат, няма да е проблем. Проблем ще са тапите, коит ще се образуват на кръстовището на Яворов и Симеоновско, по никола габровски и на кръстовището му с ГМ Димитров, както и на участъка от около 100м, в който се съединяват Сахаров, Климент охридски, Драган цанков и ГМ-то. Там и сег аси е ад, нищо че хората са им направили на "младите" метро, та не ми се мисли какво ще е с трамвая. Регулирайте потока идващ от Младост, защото задръст

33

Диана

преди 11 години

Вероятно пак някакви пари трябва да минат през някакви ръце..... никакъв друг смисъл няма в цялата тази работа. А инвестицията ще е много голяма, по добре тези пари да се вложат в ремонта на кръстовището на Семинарията като се съкрати пусковия му срок например (визирам денонощна работа с повече работници и т.н.)

32

Анонимен

преди 11 години

А какво общо има па тоя архитект с проекта? Той ли го проектира ? Той ли го финансира? От къв зор излиза и говори? Да говорят и обясняват хората, които действително го правят. Същата работа прави и шефа на кат излиза и разправя колко повдигнати пътеки били направили, А ТЕ СЕ ПРАВЯТ ПРОЕКТИРАТ и всичко от СТОЛИЧНА ОБЩИНА... Освен да правят задръствания на кръстовищата с ръчния си режим на управление тия куки нищо не правят. Както и тъпия Диков, който освен далавери други не върши в СО.. ***

31

До пича от Париж

преди 11 години

Пич, не съм столичанин в повече, а съм 5-то поколение софиянец и съм си роден тук, както и майката ми, баща ми, дядо ми , баба ми и т.н. Това, че автора не е обяснил точния маршрут си е негов проблем. Ние знаем къде минаваше досега трамвая. А ако ще минава по Н.Габровски и Г. М. Димитров. то за да стигна от Семинарията до Дървеница сигурно ще ми трябва един час и половина с тоя трамвай, освен ако не го направят като метро под земята. То по-добре да си хвана 88 или 94 или метрото от Васил Левски.

30

bestore

преди 11 години

до Патиланецне е само от проксито, неподписаните коментари не се удвояват

29

bestore

преди 11 години

до Патиланецне е само от проксито, неподписаните коментари не се удвояват

28

до 24

преди 11 години

след кръстовището с Г.М. Димитров Драган Цанков става бул. Климент Охридски. Така че явно и ти не си живял тук достатъчно дълго време. Да не говорим, че маршрута на тази линия няма да се припокрива със стария трамвай, който ходеше до Дървеница: от Семинарията ще продължава направо до гара Пионер, след това по Никола Габровски до Г.М.-то и там ще прави ляв завой към метростанция Г.М. Димитров, където ще продължава по старото трасе към Дървеница. И това е коментирано толкова пъти ....

27

гогобаба

преди 11 години

За да е полезен тоя трамвай за студентски град трябва да стига най-малко до унсс или до НСА,ако я направят само до 8ми блок хората от студентски все ще се бутаме в 280.Има достатъчно място за строеж от 8ми блок до обръщалото и зимния,кой знае може пък да я направят като хората...