DA , NO NA FONA NA STARITE AVTOBUSI . BIZNESA NA 4ASNATA MUTRENSKA ORGANIZACIA D-A-I PRIHODITE RASTAT S AKTOVE ZA SVETOVNO OBEZKARVQVAT I BEZTUI RAZIPANITE TRANSPORTNI FIRMI I NAI VE4E GO OTNASQT 6IFIORITE . OT VREME ONO ZA LO6OTO TEHNI4ESKO SASTOQNIE NA AVTOBUSI I KAMIONI SE VMENQVA NA VODA4ITE , A NE NA SOBSTVENICITE . SADILI6TATA SA ZATRUPANI S DELA ZA OBJALVANE NA TAKIVA AKTOVE . EDVA LI NE VODA4A TRQBVA DA VAR6I RABOTATA NA KONTROLNITE ORGANI I SAS 6TANGA DA GONI PATRONA IZ GARAJA ZA GUMI
Бургазлии стават първите българи, които ще ползват 100% чисто нови автобуси в обществения си транспорт. Новите 67 машини са закупени в рамките на интегриран проект, финансиран от Оперативна програма Регионално развитие, а стойността им надхвърля 131 милиона лева.Бургас стана първият град у нас, който обнови изцяло автобусите в обществения си транспорт. Новите 67 машини са произведени от полска фирма - една от водещите европейски компании за градски и туристически автобуси, тролейбуси и трамваи. "Новите автобуси ще бъдат по-удобни за майки с деца и за инвалидни колички. Мястото е по-
Ами така ще е...Нали закриха завода за автобуси "Чавдар" в Ботевград."Шкода-Мадара" в Шумен...Автомобилният завод "Балкан" в Ловеч...Казано накратко-родно производство 0/нула/!Сега ще внасяме автобуси 5-та употреба на цената на нови!
ами и повечето самолети които летят горе са на повече от 15 години.всичко е въпрос на поддръжка
какви автобуси бе,ами локомотивите на БДЖ-то като са на по 40 години и само въпрос на време да се разпаднат и да избият сумати народ....
Изключителен пример за платена новина по БТВ. Нищо не е казано за истинските проблеми в бранша, като СУБСИДИРАНЕТО!!!
Тази новина по БТВ беше силен пример как се прави платена по поръчка новина по медиите в България. Изобщо не казаха нищо за истинските проблеми в бранша, а ми сравняват "нови" и "стари". От къде човек който не е във бранша да знае разликата между 3-4 годиен Кинг-Лонг автобус и 13-14 годишна Сетра или Мерцедес?! Пари да ми дадат няма да се кача на тези Кинг-Лонгчет...
Пак ни облъчват. Какво значи 20-годишен автобус? Това да не са Чавдарки? Това да не е лек автомобил - да го бракуваме на 800 000 км. При пробег от 80 000 км годишно, за 20 години един съвременен автобус изминава около 1,6 милиона километра. Че то первото му гаранционно обслужване е на около 100 000 км.
mi te i mnogo ot pati6tata ne sa remontirani ot 20 godini ama zatova ni6to ne kazvate 4e xorata vseki den si 4upqt kolite,xi4 ne vi puka,prebirate parite za venetki i danaci pak nie palnim gu6ite na montiorite,e pone tozi biznes varvi v darjavata,moje pak tva da e celta na upravnicite
Пуснете влаковете на БДЖ спрени от ГЕРБ. Иначе ни чака банкрут от цените на бензина и екологична катастрофа от газовете на 4 милиона коли.
Щели да "усвояват" ...стотин милиона ЕВРА???!!Ама хайде стига сте усвоявали бе ***!!На мен като ми трябва нещо ВАДЯ п0ари от джоба и си го купувам а не усвоявам......А *** това заслужават, 30 годишни автобуси.Като индийците и африканците.На *** бугарин нов автобус му не требе.*** които избират прости пожарникари за премиери.Тези "премиери" ги наричат матриал,кучета и чуват твърдения от рода на "Пенсионерите изядоха резерва" заслужават"смърт в мизерия"!!!
До KuKumicin4e - Тези клишета за хапчетата вече се изтъркаха измисли нещо по оригинално обитак или *** в зависимост от това какво си.
До Делил...нам..си..кво Смени бързо хапчетата ,че тези явно са ти слаби и не могат да задоволят отчайващата нужда на гладкото ти мозъче от животоспасяващи медикаменти...
Половината автобуси - на повече от 20 години