Ама и вие сте големи терци, да си купуваш кола само за да правиш впечатление на хората ми се вижда малко крива политика.
Истината е, че през последните 10 години, технологично дизеловите двигатели преживяват истинки ренесанс. Бензиновите обаче почти не са се развили за същия този период.
Е класата с тея 1 милион екземпляра годишно ,малко си губи смисъла.От една страна даваш една бала пари да си повече ,но от друга на всеки 10 метра ги има ,а ,че ти си дал 2-3 бали за силния двигател ,а ония 1 за слабия само снайперист би забелязал.Та затова са и Джагите и Мазитата за тея де не искат да са поредните с мерцедес или баварец и да се чустват различни.
Мазерати слизат надолу. Встъщност си е супер. Базовата цена на Е класата и 5 цата със 3 литра дизел е 95-100К , което значи ще новия им конкурент трябва да струва някъде толкова. Поредната легендарна марка започва да се мъчи да става масова машина(относително Масова). Но така е - Порше и Ягуар прокараха пътя. Сега чакам Бугати с 3 литра дизел и отивам да го купувам. :)
Ghibli - първото Maserati с дизелов двигател