5

Анонимен

преди 11 години

Ама и вие сте големи терци, да си купуваш кола само за да правиш впечатление на хората ми се вижда малко крива политика.

4

I'm

преди 11 години

Истината е, че през последните 10 години, технологично дизеловите двигатели преживяват истинки ренесанс. Бензиновите обаче почти не са се развили за същия този период.

3

Анонимен

преди 11 години

Е класата с тея 1 милион екземпляра годишно ,малко си губи смисъла.От една страна даваш една бала пари да си повече ,но от друга на всеки 10 метра ги има ,а ,че ти си дал 2-3 бали за силния двигател ,а ония 1 за слабия само снайперист би забелязал.Та затова са и Джагите и Мазитата за тея де не искат да са поредните с мерцедес или баварец и да се чустват различни.

2

Лольо

преди 11 години

Мазерати слизат надолу. Встъщност си е супер. Базовата цена на Е класата и 5 цата със 3 литра дизел е 95-100К , което значи ще новия им конкурент трябва да струва някъде толкова. Поредната легендарна марка започва да се мъчи да става масова машина(относително Масова). Но така е - Порше и Ягуар прокараха пътя. Сега чакам Бугати с 3 литра дизел и отивам да го купувам. :)

1

Буда Тиквата

преди 11 години

Ха ха ха АЗ ГО ИМАМ ВЕЧЕ !