37

il_cho

преди 11 години

Абсолютно съм съгласен с 36! Много слаб поток от пътници има Линия 2, особено в участъка Ломско Шосе - Хан Кубрат. Въобще как са ги правили тия разчети гейберистите е мистерия! А колко окрадоха покрай строежа няма скоро да разберем! Изключително важно е линия 2 да бъде продължена и да стига поне до квартал Хладилника! А, че някои станции като тази на Цариградско шосе бяха направени в полза на местни обекти като ИЕЦ и Метро за сметка на интересите цял квартал като Дружба също е факт!

36

Анонимен

преди 11 години

стига строихте в софия,елате да построите метрото в горна оряховица.от моята къща до мегданя са над 5 минути !за стар човек - 10 !!това човешко ли е ми кажете ?

35

ДААА

преди 11 години

Хубаво е, че се строи, лошо е, че се крадат средства. Хубаво е да има нови линии на метрото, лошото е, че не са обмислени като трасета и така линия 2 е празна и неизползваема за разлика от линия 1. Хубаво е да се продължи Втора линия не само до Хладилника, а и под Сребърна към ж.к. Гоце Делчев, Мотописта и Борово, лошо е, че на главния архитект не му пука какво се прави. Хубаво е да има постоянен контрол върху строителството, смешно е, че се прави от учителката по руски, вместо от специалисти!!!

34

БСП-дебили!!!

преди 11 години

И сега да се обърна към манипулираните от младежкото БСП: Парите за метро, Дунав мост 2, магистрали и т.н. са финансирани от ЕС по ОП Регионално развитие. Тези пари са предназначени само и единствено за инфраструктура. С тези пари нямаме право да увеличаваме заплати и пенсии, защото от ЕС ще ни врътнат кранчето. Тези пари са от ЕС, а не бъркат директно в джоба на българите. Ако ти дам 20 лв да си купиш метла, с която да ми изметеш двора, а всъщност си купиш цигари, аз ще си искам парите обратно.

33

Анонимен

преди 11 години

Една хубава новина да има.

32

Анонимен

преди 11 години

32 ne злобей , такива като теб питаха мой приятел който рабтеше в магазин в метрото : Кажиете как да стиегнем до църквата Александър Лиевски

31

Анонимен

преди 11 години

Метрото е иделаен таргет за тероризъм, наздраве софиянци.

30

Анонимен

преди 11 години

а 111 за него какво ще кажеш , има стикер и за айфай , не знам дали се хваща , не съм пробвал , 111 едно време беше като дилижансите , а днес една от най-хубавите линии

29

Анонимен

преди 11 години

Да, а докато стане метрото до Бизнес парка, хората ще продължават да си се возят в супер-раздрънкания и мръсен автобус 113.Голяма пародия - в Бизнес парка се взимат едни от най-големите пари в цяла София, а градският транспорт там е пълен отврат. И после защо имало задръствания и защо София е замръсен град.

28

VDCH до 28

преди 11 години

Някой може ли да обясни разликата между лъч и метродиаметър ?Намери в нета сайта на Московското метро. То е съставено от няколко концентрични кръга (наречени диаметри), които от своя страна са пресечени с прави линии. Може би от там са взели неправилно термина метродиаметър.

27

Анонимен

преди 11 години

Някой може ли да обясни разликата между лъч и метродиаметър ? И най вече какво аджеба значи метродиаметър ?

26

VDCH

преди 11 години

Някой може ли да ми обясни колко станции от разширението на II диаметър ще строят със спестените средства. Защото ул. Сребърна е на едно място, а бул. Т. Каблешков на друго.

25

asdf

преди 11 години

Цитат от друг форум:Дали се яде метрото?А дали се яде книгата, тетърът, киното, културата, интернетът, спортът, музиката, библиотеките, парковете, планините, пътищата и пристанищата, жп линиите, плажовете?Нищо такова, нищо от това не се яде, но са жизнено необходими за едно общество и за един град.Стига с този пролетарски лозунг, че само яденето е важно.

24

До 18

преди 11 години

Аз живея в Симеоново. Сигурен съм, че ти не си стъпвал там. Ако все пак отидеш дотам, всичко хубаво, което видиш е направено единствено и само от живеещите там. В Симеоново има ЕДНА градинка за децата нито повече нито по-малко, хората сами си опавят канавките и улиците. Там училището е едно от най-окаяните. И т.н. и т.н. В Симеоново дупки по улиците НЕ СЕ ПОПРАВЯТ. В голяма част от Симеоново НЯМА АСФАЛТ върху улиците. Толкова си далеч от нещата, че дори няма да говоря за злобата у теб.

23

Анонимен

преди 11 години

До p, семействата на работещите по метрото милиш ли че не ядат също метро? Голямата чат от парите за тези инфраструктурни проекти отиват точно за заплати на български семейства!

22

до

преди 11 години

До всички,които злобеят срещу метрото-вас ви питам като не е удобно защо сутрин за работа е лудница?Няма да се радваме,че се прави нещо само ще плюем!

21

Анонимен

преди 11 години

ЕС предварително не дава пари за нищо! Всичко до момента се строи от националният бюджет и чак след завършването на обектите, след оценка от ЕС, ще бъдат възстановени 80% от вложените средства.

20

Пуф-паф отдолу

преди 11 години

Хей и места за колелета да им направите на бизнесмените от парка че им е скъпичко с колите.

19

Анонимен

преди 11 години

като две метростанции с дължина 2,6 км са подземни, а другите две при летището са открити.???

18

az tam

преди 11 години

... А третия лъч къде отиде :) ... И а на бас, че преди и да закърпят дупките към Княжево примерно, вместо за нормалните хора ще има още едно разширение:а/до Бояна и Симеоново б/до Факултето, да им е директно на *** до Терминал 2 за Хитроу