при скорост от 200 разхода скача 3-4 пъти над нормалното ,затова му е свършил бързичко резервоара ....НО все пак е имал 200 км магистрала (почти като у БГ)
начетох се на глупости, спирам да чета, специално до 70, ти, маи не си вдигал капака на кола изобщо, значи *** на спирачките не е механично свързан със спирачната помпа ???? и скоростите на автоматика ги сменя потенциометър ??????? многоо си зле.
85, ти кво караш та се отваряш, малко статистика, защото виждам, че си много светнат, относно троиките, са наи надждните коли доказано и наи-много продаваните втора ръка в германия, няма електроника, няма проблеми,
евтина реклама на френските ***. сорри рено фенове, ама не струва рендето. преди години може и да са били успешни коли, но не и в днешно време.
Значи сега разбирам защо има война по пътищата в БГ..вие сте мега *** почти всичките дето пишете тука..селяци вие разбирате ли от електроника и коли?? 100 % съм сигурен че 90 % от пишещите тука сте Голфаджий и сте мега *** селяци..карайте си двойките и тройките бараки или опелите и не се обаждайте..колата в такъв момент като на тоя веднага трябва да се изключи и до 2-3 секунди да се включи--така се прави рестарт на бордовия и на цялата система..карл съм кола с бутон старт и с ''пера'' на волан
до ха ха хаРено са много добри автомобили, а пък аз трябва да ти кажа, че с Рено 5 бензин 1.4 съм вдигал скорост за проба от близо 170 км, а какъв е проблема за една Лагуна да поддържа 200 км.
Рено си имат взимане-даване с Формула 1,а и правят камиони и оборудват доста марки с двигатели!Освен това за съвременен автомобил 200 км не са никакво предизвикателство!Е,с голф 2 тунингован в Перник не могат да се мерят де!
До гошо сетратаТо няма контактен ключ. Той стои в джоба ти и паищ и гасищ двигателя с бутон. Което ме подсеща че ако е изхвърлил кключа през прозореца евентуално алармате ще угаси двигателя.
Откакто смениха жилата с потенциометри така се получава!Няма спиране!На разбирачите,които плюят френските коли ще кажа,че и ауди правят тоя номер!Опел също,а в Щатите имаше такъв случай с Лексъс!Автомобилните производители ползват еднакви компоненти защото пестят разходи и нито една марка не е застрахована от подобни проблеми!
В България е имало същия случай преди няколко години с Опел, полицията пак е отбила движението, но е имало прекалено остри завои. Водачът е катастрофирал и починал на място.
Компове-момпове, ключове-бутони, скоростни кутии прочие. Ако спирачките работят няма как да не спреш. А шансът да не работят спирачките е доста малък, но все пак говорим за пригодена за инвалид кола, не знаем какви са промените.Искам да кажа, че дори при "забил" компютър, при работещи спирачки се спира!
Според мен му се е прецакал круиз контрола, не само спирачките... Глупава електроника, колкото повече електроника в колите, толкова повече издънки могат да се случат...
nedai boje danese sluchi tova tika1 magistrali i patishta niamame2 edvali date razberat policaite 3 vnimavai na tesnia zavoi4 ako se zapatish kam granicata niemojesh da preminesh ot zigzagovea predi parvoto avtomobilat shtese spre samo zashtoto po tia patoshta s malkite iami shtemuse otkachatprednicata i zadnicata taka che spoko :)
До АнонименТи за електронна автоматична скоростна кутия чувал ли си ?Ако забие компа не можеш да сменяш скоростите и остава на "D".Отделно *** газ и спирачка движат потенциометри, а не са с механично въздействие, както при по-старите коли.Прочети изцяло коментарите и статията преди да пишеш наизуст.
Големи фантасмагории рано сутрин. Върло съм скептичен, дали това е вярно. Няма автомобил, който да не можеш да изключиш от скорост. Пък после двигателя да си реве колкото си иска.
Газ с 200 км/час, докато горивото свърши