на кво отгоре, в понеделник отново от Ямбол до Велико Търново 140 минути закъснение, билети ще ми вдигат. Разбирам да ги вдигнат, но поне разписанието да спазват
До Анонименами купи го ти и избий рибата бевлак е много по-добре от автобус, особено ако пътуваш София-Бургас-София, дори с окаяното положение на влаковете, за цената въобще не говоря - без пари, ама за това качество колко да вземат още, макар че мен ме устройва - 3 филма и пристигам
Само след 3 години товарни превози ще са уникално апетитен бизнес. Сега трябва да се приватизира и естествено е на нечувана "загуба". Ще го лапнат за без пари....
Вдигайте ги със 100% така ще ви стигнат вагоните,локомотивите,ще намалеят амортизационните разходи,ще намалеят разходите за ток и ГСМ,ще помогнете за бързото обезлюдяване на малките населени места,ще помогнете на автопревозвачите.Боже колко фаиди едновременно.
Тия железарии в този си вид са абсолютно ненужни. На много по ниски цени са услугите от автобусния транспорт-икономично, бързо, уютно, топло, без закъснения и мангасарщина. Увеличението на цените е поредният идиотизъм, който ще обере и жлртите стотинки на пенисонерите.
Синдикатите ... синдикатите носят вината да сме на този хал. Щотото се оядоха и се сдушиха с тези пред които трябваше да защитатават интересите на хората които им осигуряват заплатите
Московски и Борисов са неспособни да решат проблемите на БДЖ и по-добре да се махат, защото направиха голяма каша. Ако се следва икономическата логика, БДЖ трябва да пуснат повече влакове, но и да вдигнат цените на билетите само там, където влаковете са претъпкани и има много желаещи да пътуват. А там където няма пътници, БДЖ трябва да намалят цените с цел да привлекат повече пътници.
И аз искам по голяма заплата , ама няма . Богатите стават по богати , а бедните , по бедни....
"Синдикатите твърдят, че активи за 500 млн. лв. ще се продадат за жълти стотинки.Къде бяха синдикатите ,като се трупаха задълженията на БДЖ в размер на 800 млн лева?Къде бяха синдикатите като продадоха БТК за 1/10 от цента и?Къде бяха синдикатите като продадоха Кремиковци и след това разграбиха комбината?Ай сиктир и синдикатите бе......
Цялата идея на БДЖ трябва да се промени. С много пари от ЕС и БГ трябва да се модернизират линиите и после да се купят нови влакове. Веднага след това вдигане на цените, защото този транспорт ще е по-бърз и комфортен, а няма да си заврян на малка седалчица в автобуса. Наистина до тогава трябва да минат 7-10 години, но все някога трябва да се започне.
pitaite moskovski ,kolko pari e otkradnal ot bdj ,i ot zakriti gari kolovozite se se maxnaxa ,a jelezniiat pat go naima relsite otidoxa za skrap i to godni .pak vav negoviai jop. zatova ne glasyvaite za tazi partiai, vdigat bileti ,vzimat kartite na slyjitelite na pensioniranite jipeizi koito sa ot malzenstvata ,neim se polagat bezplatni karti i t. n.pomislete za kogo 6e glasyvate.
Да го закриват тогава, защото пътниците нямат пари за скъпи билети и спряха и много влакове. За 2013 г. депутатите са гласували 170 милиона лева помощ за БДЖ от бюджета, но много хора не могат да пътуват заради скъпите билети и/или липсата на влакове.
Ами да оформят този дълг за около 1 милиард лева като дълг на държавата и да пуснат спрените влакове на БДЖ, а не БДЖ да трупа дългове, че депутатите гласуват да има ниски цени на билетите. БДЖ и да бъде закрито ,пак държавата ще връща дълговете, защото държавата води БДЖ към фалит с ниски цени на билетите и скъп ток и скъпи вагони и локомотиви. Няма такова чудо някой да се вози без пари, а друг да му плаща.
Просто лъжеш. Влаковете навсякъде са социален транспорт, независимо от това колко е луксозен.Автобусите са къде, къде по скъпи и коленете ти отиват на кино, а един да е грипав заразява всички.
Когато Цеко Минев купи БДЖ, ще пусне кабинкови лифтове от София до Варна, Бургас и до всички останали гари...
те тия са фалирали отдавна.и да вдигат билетите не виждат ли че хората пътуват с влакове само по празниците.пък като им видиш и министъра....
И със 100% да вдигнат цената на билетите - парите пак ще бъдат окрадени. Това е така от години насам. Ако приходите се управляваха истински и съвестно, БДЖ щеше да е в пъти по-добро положение в момента.
Може ли мобилен оператор виваком да сканира подписите на клиентите си.Това е пореднатадалавера и предпоставка за алоупотреба с личните данни когато не е възможно дистснционнодоговаряне. Хора внимавайте-мамят ни когато и както си искат!
В цяла Европа жп превозите са най-бързият, луксозен и скъп превоз. При нас е точно обратното. Ако БДЖ продължава с тази политика със "социална насоченост" това никога няма да се промени. Трябва г-н Министърът да вземе държавническо решение - ще развиваме БДЖ спрямо европейските стандарти или това ще остане най-евтиният ни транспорт. И в двата случая ще има недоволни, но компромис в случая няма как да има.
БДЖ да не си играят ами да синхронизират цените с тези в DB дойче бан . Скоро ми се наложи да пътувам от Хамбург до Augsburg . Разтоянието е около 820 км потеглих в 8ч сутринта и 16,30ч бях в Augsburg цената която платих в едната посока бе 114 евро +4 евро за запазено место . Чистота , удобни седалки и отоплението беше на ниво . Персоналът беше чист спретнат с изрядни униформи с две думи чувстваш се КЛИЕНТ и не съжаляваш че си платил билет . У нас без лукс ще вдигнат цената !
БДЖ иска по-скъпи билети средно с около 5%