До АнонименНай-добре се върни в първо отделение да се научиш да смяташ.1408 лева или около 700 евро взимат на месец в Дачия.При Гришо в Ловеч дават между 900 и 1200 лева в зависимост от позицията която можеш да заемеш там.Така че разликата е много малка.И запомни-Иван Костов няма да стане премиер!
До АнонименЧетем бе главо проста ти кат си от центъра на Шопия и верваш в Иван Костов тва не значи че всичко се изчерпва с тебе.
Най-телената и кекава кола, която познавам. Удар с 15 км, с дясна гума в бордюр = криво магаре, крив носач. Карам служебен логан, и мога да кажа с ръка на сърцето, от тази "кола" не става съвършено нищо. Спирачките са уникално слаби за размера и. Всичко е къде турско, къде много турско. На 88 000 км, навъртяни лично от мен за 4 години, тази зима сутрин я пали зорлем. Личната е само на 420 000, 27 години, качвам се и заминавам, без дори да се замисля. А това нещо, набедено за кола... НЕ става!
Бате, ако черпиш косвени сведения от това, че баща ти кара такси дачия, да знаеш, че си в голяма грешка. Дачия продава над половин милион коли годишно. От тях едва 30000 се продават в Румъния и да кажем 5000 у нас.
Последния път като гледах информация за продажбите на нови автомобили на БГ пазара Great Wall, бяха на първо място по продажби. Аз лично имам Рено, но ако трябва да избирам м/у джипа на Дачия и китайските (ловешките), бих си взел GW. Мисля, че китайските коли са силно подценени и не са толкова зле. За цената, гаранцията и екстрите GW си е добра покупка.
...бе и Грейт Уол вече може да се види по нашите пътища. Има ги вече, но в сегмента в който трябваше да влязат вече са се настанили Дачия и Шевролет. И понеже и двете не са лоши, особено в години на криза, на нашенския производител хич няма да му е леко...
Какво става с автомобилите, които се произвеждат в БГ? Изглежда нищо не се продава на местния пазар, защото не се виждат по БГ пътища от тези автомобили............пълно фиаско!!! Така ще е докато не се въведат някакви данъчни облекчения за покупка на автомобил произведен в БГ.
До Минува42Правилно си забелязал евтиния журналистически трик. Ако вземаха по 10 евро на час румънците нямаше да се избиват за 400-500 евро на месец в Гърция, Испания и т.н.Това "достига 30-35/час" може и да се отнася за работници с опит, квалификация и преминали специфично обучение, натоварени с допълнителни отговорности и прочее. Ако се даваха 35е/чисто никой нямаше да може да си позволи автомобил
Не искам да взимам страна в напиращото недоволство, но само искам да вметна, че часовата ставка, описана в статията не е възнаграждението, а всички разходи на завода (възнагражденията на целия персонал; всички регулярни разходи; инвестиции за машини) за една счетоводна година в наменател, в числител: броя на персонала, умножен по броя работни дни в годината и умножен по броя работни часове.Мисълта ми е, че това не са пари, които влизат в джоба на работника...
Dacia-та се купива единствено и само от румънците (патриотизъм) и чат-пат българските бакшиши
До Чаушеску...вярно е,нашия манталитет е чалгарски,простотия отвсякъде и по форуми и по блогове....аз също ходя редовно до Румъния,манталитета им е коренно различен от нашия,и работят за държавата си...
Извинявайте.Бихте ли ми казали в Бг колко се получава на час?И работят ли хората или само ви скубят?
Радвам се за Рено. Още навремето им се чудех защо не са купили Дачиа и не започват производстовото там. Е, направиха го. А миналата година направиха и друго - купиха ВАЗ. Сега пазара им ще се разшири още повече. Очаквам след 5 до 10 години да са съзимерими с най-големите. Времето ще покаже. А качеството е перфектно за цената си. И ще се подобрява, защото технологиите вече го позволяват. Браво на румънците и срамота за нашите управници. Макростабилността е важна, но мизерията е повсеместна тук!
ГРОБ докара България до дъното .как може марокански бедуин да работи за 2 дни колкото българин за цял месец ,в Мароко ,само за сведение ,ЩАИГА / поне 15 килограма/ с прясна сардина струва 5 евро ,зеленчуците и плодовете са още по евтини .Тоест един мароканец тип Ахмак Ал овчар Ал козар ,МОЖЕ ДА СИ купи повече блага от един работещ българин .да живее ГРОБ и пак да гласувате за тях ,аз съм *** и няма да го направя
преди 10 години Румънската икономика изоставаше от нашата, сега е различно. По статистика ни изравниха по БВП през 2006 и след това ни задминаха (кое ли правителство управляваше тогава?).Просто през миналото десетилетие не използвахме достатъчно потенциала на региона за растеж. Някой хора просто се оляха с краденето.Иначе Дачията си пристига от Франция в контейнери и румънците просто я сглобяват...и нашите правят същото край Ловеч в по-малки размери, но ние ревем, че били Китайски колите...
Та исках да кажа, че Рено демонстрира явно, че качеството не е най-важното. По-важни са цената и съотношението и спрямо качество и други очаквани разходи. А иначе с Дачия, Рено наистина изтрепа рибата в Европа, както с Нисан в Америка.
Привет на всички форумни ***. По стечение на обстоятелствата прекарах Нова Година в Букурещ. В резултат искам да ви уверя, че някой жестоко ни пързаля, че вървим ръка за ръка с румънците. Румъния е дръпнала поне 5-10 годинки, не само като стандарт и благополучие, а и като манталитет. А пък най-важното е, че вървят в най-правилната посока, за разлика от нас.Иначе по темата: като маркетинг и стратегия Рено са номер 1 в света за последните 10 години. КПД на инвестициите им вероятно бие любимит
4 еврака на час си е оферта. 8лв * 8 часа= 64 лева на ден * 22 раб. дни = 1408лв преди данъци. кой в Бг работи такава НИСКОПЛАТЕНА работа, а това ми се струва, че е минимума? направо сме си за централна Африка с по 50 цента на ден.
Нищо няма да взимате, защото сте форумни плъхове. Най-обича българина да реве и да се оплаква, повдига ми се от вас мишоци досадни. Който работи взима пари, който го мързи плюе по форумите.
Dacia - "златната кокошка" на Renault